abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202741439
Deel 2!

Zorgverzekeraar ASR heeft het Vitality programma opgezet, voor zowel particulieren als medewerkers van een bedrijf. Elke week krijg je een weekdoel in punten, als je deze haalt kun je een tegoed selecteren in de webshop. O.a. Bol.com, Zalando en Wehkamp doen mee, maar je kunt ook voor losse sport attributen sparen. 1 weekdoel staat gelijk aan 5 euro.

Als je geen zorgverzekering hebt bij de ASR betaal je ¤3,50 per maand lidmaatschap kosten, deze heb je er na 1 weekdoel dus al uit.

In het kort;

>7500 stappen = 50 punten
>10.000 stappen = 100 punten
>15.000 stappen = 200 punten

Met je hartslag kun je tot maximaal 300 punten per dag verdienen. Een weekdoel varieert van 200 tot 800 punten. Mocht je al sportief zijn dan kun je dus zomaar ¤16,50 per maand verdienen.

Meer info; https://www.asr.nl/vitality

Dit topic is bedoeld om mensen te stimuleren om meer te bewegen, want met gratisch spullen lukt dat tóch ietsjes beter ;)
pi_202741503
Ik heb vanaf volgend jaar Ditzo, volgens mij valt dat ook onder a.s.r.

Moet je het tegoed nog aan bepaalde producten uitgeven of is het volledig eigen keuze?
pi_202741627
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:56 schreef FerryBouman het volgende:
Ik heb vanaf volgend jaar Ditzo, volgens mij valt dat ook onder a.s.r.

Moet je het tegoed nog aan bepaalde producten uitgeven of is het volledig eigen keuze?
Dat valt inderdaad onder asr en kun je dus voor korting op je aanvullende en/of tandartsverzekering mee sparen.

Alleen als je voor iets van de Etos kiest, zijn er producten geselecteerd waar het op geldt. Wat voor producten dat zijn weet ik niet. Heb Vitality pas sinds kort en nog niet voor Etos korting gekozen.
pi_202741644
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:56 schreef FerryBouman het volgende:
Ik heb vanaf volgend jaar Ditzo, volgens mij valt dat ook onder a.s.r.

Moet je het tegoed nog aan bepaalde producten uitgeven of is het volledig eigen keuze?
Bij Bol.com en Zalando is het vrije keus, je kunt ook voor specifieke sportproducten kiezen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202741687
Thanks, ik ben gek op bol.com spullen.
pi_202748755
Bij intersport kun je ook alles kiezen, daar kun je idere week ¤5,- voor verdienen i.p.v. ¤15,- per vierweken voor bol.com of zalando.
pi_202760360
Volgens mij is hij gereekst?
pi_202760882
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 21:26 schreef Peejtur het volgende:
Volgens mij is hij gereekst?
Oh, jij gedaan? Ik zag geen linkje-icoontje, vandaar ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 23 december 2021 @ 09:09:14 #9
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_202766003
Laatst voor het eerst in 2 jaar een week pauze genomen, wat was dat lekker 😊. Ben er na 2 jaar eigenlijk ook wel klaar mee.
pi_202766767
Hoe hard loopt dat weekdoel eigenlijk op? In de eerste week nu 300 punten nodig maar dat zal wel niet zo blijven neem ik aan :D
pi_202766797
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:20 schreef MeisPluis het volgende:
Hoe hard loopt dat weekdoel eigenlijk op? In de eerste week nu 300 punten nodig maar dat zal wel niet zo blijven neem ik aan :D
Geniet er van, het gaat snel genoeg :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202766801
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:23 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Geniet er van, het gaat snel genoeg :D
Jammer :D nu kan ik een beetje freewheelen en kom ik makkelijk aan mijn doel :D
pi_202766821
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:23 schreef MeisPluis het volgende:

[..]
Jammer :D nu kan ik een beetje freewheelen en kom ik makkelijk aan mijn doel :D
Straks niet meer, dan moet je vol aan de bak :D Vooral nu de hartslagpunten gedaald zijn....
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202766848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:25 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Straks niet meer, dan moet je vol aan de bak :D Vooral nu de hartslagpunten gedaald zijn....
Mijn doel is nu om 3x per week te hardlopen, dus op zich zou ik dan redelijk wat moeten halen. Want vorige keer zou ik daar 150 punten mee halen, zij het niet dat mijn horloge na 27 minuten dacht: training afgelopen, is stop de activiteit! Want anders had ik die 3 minuten meegenomen en had ik 150 gehad ...
Vorige keer bij mijn wandeling heb ik expres net over het uur gelopen ;) 1 uur en 5 seconden of zo om 150 punten te verdienen! Ik moet ff die grenzen opzoeken, zodat ik daar rekening mee kan houden.
pi_202858932
Ik scoor eigenlijk geen hartslagpunten meer met wandelen, alleen nog maar op stappen. Ligt dat aan mijn fitheid die minder is geworden of hebben ze de percentages aangepast?
Clap your hands if you're working too hard
pi_202859915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 09:42 schreef Snolkelderij het volgende:
Ik scoor eigenlijk geen hartslagpunten meer met wandelen, alleen nog maar op stappen. Ligt dat aan mijn fitheid die minder is geworden of hebben ze de percentages aangepast?
Bij mij ligt het aan de kou. Als het warm is (of ik heb me te warm aangekleed) gaat m'n hartslag enorm omhoog. Vast om jezelf af te koelen, geen idee.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 28 december 2021 @ 11:51:19 #17
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_202861584
Lees ik nou goed dat als je 10km met de e-bike fietst dat je ook nog 25 punten krijgt?
pi_202861818
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 10:38 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Bij mij ligt het aan de kou. Als het warm is (of ik heb me te warm aangekleed) gaat m'n hartslag enorm omhoog. Vast om jezelf af te koelen, geen idee.
Volgende keer zal ik mijn jas dicht laten dan, kijken of dat helpt.
Clap your hands if you're working too hard
pi_202861849
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 11:51 schreef GwaiLow het volgende:
Lees ik nou goed dat als je 10km met de e-bike fietst dat je ook nog 25 punten krijgt?
Lijkt me een soort aanmoedigingspunten, om de nooit-bewegers naar buiten te krijgen.
Clap your hands if you're working too hard
pi_202862154
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 11:59 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]
Volgende keer zal ik mijn jas dicht laten dan, kijken of dat helpt.
En de laatste tijd haal ik op ma/di/wo weinig hartslagpunten (of Fitbit zoneminuten) en op do/vr/za juist weer extra veel :') Vaag.
Ik doe sowieso alles op stappen momenteel, ik wil op vrijdag gewoon klaar zijn.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202864130
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 11:59 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]
Volgende keer zal ik mijn jas dicht laten dan, kijken of dat helpt.
Gisteren; -1gr, 45min gewandeld, 10 zoneminuten
Vandaarg; +8gr, 60min gewandeld, 52 zoneminuten
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202869332
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 13:41 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Gisteren; -1gr, 45min gewandeld, 10 zoneminuten
Vandaarg; +8gr, 60min gewandeld, 52 zoneminuten
En hoeveel vitality punten?
Clap your hands if you're working too hard
pi_202869355
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 16:37 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]
En hoeveel vitality punten?
Gisteren niets, vandaag 150. Maar op ma/di/wo wil ik er 200, dus ik stamp nog even door tot de 15k stappen ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202874644
Weet iemand hoe die sportlessen werken? Ik heb een tijd geleden eens hier naar gekeken maar toen tot de conclusie gekomen dat ik mijn doelen bijna niet zou halen omdat ik tijdens mijn sporten (boksen en volleybal) mijn horloge niet om heb. Nu zie ik nu dat ze ook iets hebben waarbij je punten krijgt voor sportlessen via de app. Hoe werkt dat? Is dat mijn 'eigen' sportles? Of moet ik dan een programma van de app volgen?
Want als ik zo mijn normale trainingen kan registreren wordt het ineens wel interessant.

Edit: Oh lees wel dat je maar 1 jaar vitality lid kan zijn als je geen verzekering bij hun hebt. Maar goed, dan kunnen we het een jaar even testen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Pinuts op 28-12-2021 19:33:59 ]
pi_202875633
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 09:42 schreef Snolkelderij het volgende:
Ik scoor eigenlijk geen hartslagpunten meer met wandelen, alleen nog maar op stappen. Ligt dat aan mijn fitheid die minder is geworden of hebben ze de percentages aangepast?
Je fitheid is alleen maar beter geworden als je nog even snel wandelt als voorheen maar daarbij een minder hoge hartslag hebt

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2021 19:39:22 ]
pi_202876359
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 19:39 schreef Fosive het volgende:

[..]
Je fitheid is alleen maar beter geworden als je nog even snel wandelt als voorheen maar daarbij een minder hoge hartslag hebt
Nee toch.. toen ik mijn Fitbit net had had ik heeel weinig zoneminuten elke week, een jaar later minimaal het dubbele.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202913067
Welke fitbit raden jullie aan? Wil er mee beginnen. Niet al te duur graag. Moet met samsung galaxy gaan.
pi_202918782
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Rock92 het volgende:
Welke fitbit raden jullie aan? Wil er mee beginnen. Niet al te duur graag. Moet met samsung galaxy gaan.
Charge 4, 99 euro.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202964305
Vandaag aar afgesloten en fitbit aangewchaft maar hij doet het nig niet. Misschien 9mdat einde vh jaar?
pi_202966733
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 17:47 schreef Rock92 het volgende:
Vandaag aar afgesloten en fitbit aangewchaft maar hij doet het nig niet. Misschien 9mdat einde vh jaar?
Of einde van de week. Maandag moet Vitality het wel doen. Veel succes!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203025934
Ben er tot nu toe niet trveden over. Heb een aantal dagen 10000 stappen gezet en daar dan 100 punten gelregen voor wekelijkse doelstelling.

Iemand kan uitleggen hoe het precies zit.
pi_203026023
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:28 schreef Rock92 het volgende:
Ben er tot nu toe niet trveden over. Heb een aantal dagen 10000 stappen gezet en daar dan 100 punten gelregen voor wekelijkse doelstelling.

Iemand kan uitleggen hoe het precies zit.
Klopt, voor 7500 stappen krijg je 50pt, 10.000 stappen = 100pt, 15.000 = 200pt. Verder kun je punten verdienen op basis van je hartslag.

Als je je weekdoel hebt gehaald, krijg je 1 tegoed.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2022 11:33:20 ]
pi_203026345
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:32 schreef Fosive het volgende:

[..]
Klopt, voor 7500 stappen krijg je 50pt, 10.000 stappen = 100pt, 15.000 = 200pt. Verder kun je punten verdienen op basis van je hartslag.

Als je je weekdoel hebt gehaald, krijg je 1 tegoed.
Dank!

En is er een manier om asr vitality te koppelen aan de fitbit app. Want de app zelf houdt mijn hartslag, gemaakte stappen etc niet bij. De fitbit zelf wel.
pi_203026366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:51 schreef Rock92 het volgende:

[..]
Dank!

En is er een manier om asr vitality te koppelen aan de fitbit app. Want de app zelf houdt mijn hartslag, gemaakte stappen etc niet bij. De fitbit zelf wel.
Als je na (bijvoorbeeld) 10.000 stappen er 100 punten bijkrijgt in de ASR-app, kun je ervan uitgaan dat alles zo goed gekoppeld is.
pi_203066863
Hopelijk weten jullie het volgende: ik wil graag sparen voor de bol.com bonnen en heb dan 4 punten nodig. Maar nu zie ik bij mijn tegoed staan dat die morgen vervalt.

Klopt het dat ik als ik wil sparen voor die bol.com kaart ik moet kiezen voor “spaartegoed 1”?
pi_203067175
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:59 schreef MeisPluis het volgende:
Hopelijk weten jullie het volgende: ik wil graag sparen voor de bol.com bonnen en heb dan 4 punten nodig. Maar nu zie ik bij mijn tegoed staan dat die morgen vervalt.

Klopt het dat ik als ik wil sparen voor die bol.com kaart ik moet kiezen voor “spaartegoed 1”?
Yes, elke week even doen na het halen van je weekdoel. Na 4 goede weken kun je dan een Bolkaart krijgen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203067501
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 19:22 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Yes, elke week even doen na het halen van je weekdoel. Na 4 goede weken kun je dan een Bolkaart krijgen.
Dank je wel! Ik heb inmiddels al 2 weken en de 3e morgen of overmorgen binnen. Maar ik hoefde tot nu toe maar 2x 300 punten en deze week 400 ;)
pi_203070159
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 19:40 schreef MeisPluis het volgende:

[..]
Dank je wel! Ik heb inmiddels al 2 weken en de 3e morgen of overmorgen binnen. Maar ik hoefde tot nu toe maar 2x 300 punten en deze week 400 ;)
Wat ik al een aantal keer hier heb geroepen; wacht maar... }) Binnen no-time zit je op de 800pt en dat is het soms wel aanpoten.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203073424
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:59 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Wat ik al een aantal keer hier heb geroepen; wacht maar... }) Binnen no-time zit je op de 800pt en dat is het soms wel aanpoten.
Ja klopt … nu Iig deze doelen nog maar even relatief makkelijk halen ;) op zich zou 800 te doen moeten zijn, maar dan moet ik idd nog wat meer aanpoten!
pi_203079602
Pluspuntje van de boosterprik: mijn hartslag ligt nu hoger, dus ik scoor zomaar even 100 punten meer dan ik verwacht had! ^O^
Clap your hands if you're working too hard
pi_203081841
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:27 schreef Snolkelderij het volgende:
Pluspuntje van de boosterprik: mijn hartslag ligt nu hoger, dus ik scoor zomaar even 100 punten meer dan ik verwacht had! ^O^
Ik was juist zó ellendig dat ik het maar een half uurtje volhield, het wandelen :D
Eind november was ik heul zwaar verkouden, toen ging het wel lekker met de hartslagpunten inderdaad.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203316451
Van vrijdag zijn slechts zo'n 1000 stappen gesynchroniseerd, terwijl alle stappen van vandaag wel goed gesynchroniseerd zijn.

Weet iemand of dit vanzelf nog goed komt, of moet ik hier achteraan. Ik heb het horloge al twee keer ontkoppeld, maar dat heeft niet geholpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2022 15:58:38 ]
pi_203319091
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:58 schreef Fosive het volgende:
Van vrijdag zijn slechts zo'n 1000 stappen gesynchroniseerd, terwijl alle stappen van vandaag wel goed gesynchroniseerd zijn.

Weet iemand of dit vanzelf nog goed komt, of moet ik hier achteraan. Ik heb het horloge al twee keer ontkoppeld, maar dat heeft niet geholpen.
Ik denk niet dat dat nu nog gaat gebeuren. Probeer het via de klantenservice anders...
Clap your hands if you're working too hard
pi_203319452
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:08 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat nu nog gaat gebeuren. Probeer het via de klantenservice anders...
Oke, thanks ^O^

Ik heb ze een berichtje gestuurd
pi_203331045
Nieuwe sportschoenen gescoord van mijn Intersport-bonnen *O*
Clap your hands if you're working too hard
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 januari 2022 @ 13:47:40 #46
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203331244
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:58 schreef Fosive het volgende:
Van vrijdag zijn slechts zo'n 1000 stappen gesynchroniseerd, terwijl alle stappen van vandaag wel goed gesynchroniseerd zijn.

Weet iemand of dit vanzelf nog goed komt, of moet ik hier achteraan. Ik heb het horloge al twee keer ontkoppeld, maar dat heeft niet geholpen.
Mijn punten van gisteren heb ik ook nog niet, storinkje.
pi_203578064
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:59 schreef MeisPluis het volgende:
Hopelijk weten jullie het volgende: ik wil graag sparen voor de bol.com bonnen en heb dan 4 punten nodig. Maar nu zie ik bij mijn tegoed staan dat die morgen vervalt.

Klopt het dat ik als ik wil sparen voor die bol.com kaart ik moet kiezen voor “spaartegoed 1”?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 19:22 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Yes, elke week even doen na het halen van je weekdoel. Na 4 goede weken kun je dan een Bolkaart krijgen.
Ik zoek deze optie, "spaartegoed 1" ook, maar zie hem echt nergens staan...
Bij reguliere beloningen dan weer de Intersport en Etos bonnen, niets mbt een spaartegoed.
In de webshop kan ik alleen kiezen voor spaardoel bij de bol.com bon, dat is hem dus niet. Weten jullie waar ik mijn tegoeden, die ook bijna vervallen kan inwisselen voor "spaartegoed 1"?
pi_203580154
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 07:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[..]
Ik zoek deze optie, "spaartegoed 1" ook, maar zie hem echt nergens staan...
Bij reguliere beloningen dan weer de Intersport en Etos bonnen, niets mbt een spaartegoed.
In de webshop kan ik alleen kiezen voor spaardoel bij de bol.com bon, dat is hem dus niet. Weten jullie waar ik mijn tegoeden, die ook bijna vervallen kan inwisselen voor "spaartegoed 1"?
Dan zou ik heul snel eens een mailtje of appje sturen :o Klantenservice is goed en snel.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203594892
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 07:19 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[..]
Ik zoek deze optie, "spaartegoed 1" ook, maar zie hem echt nergens staan...
Bij reguliere beloningen dan weer de Intersport en Etos bonnen, niets mbt een spaartegoed.
In de webshop kan ik alleen kiezen voor spaardoel bij de bol.com bon, dat is hem dus niet. Weten jullie waar ik mijn tegoeden, die ook bijna vervallen kan inwisselen voor "spaartegoed 1"?
Ik kan morgen of zo voor je kijken als ik weer een spaartegoed kan kiezen. Ik weet dat het voor mij ook echt even zoeken was de eerste keer.
pi_203602585
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 09:55 schreef MeisPluis het volgende:

[..]
Ik kan morgen of zo voor je kijken als ik weer een spaartegoed kan kiezen. Ik weet dat het voor mij ook echt even zoeken was de eerste keer.
Thanks! Ben er al achter hoor, de app werkt gewoon niet goed, a.s.r. mag het oplossen. Met de beloning van deze week binnen, kon ik zonder problemen gelijk een tegoed kiezen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')