abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202920588
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 22:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Was vandaag nog op visite bij iemand met flinke nierstenen, die crepeert van de pijn, maar pas ergens januari hopelijk geopereerd kan worden omdat er geen plek op de IC is.
Die begrijpt niet waarom mensen niet bereid zijn iets terug te doen voor een ander.
Waar zij dan de dupe van is...
Ten eerste heel vervelend voor jouw kennis/familielid.
Maar sorry hoor, voel me als ongevaccineerde niet verantwoordelijk dat er geen plek op de IC is voor hem/haar.

IC-bedden bezet door patiënten met COVID-19: 515 (vaxxed/unvaxxed) op een bevolking van bijna 18 miljoen mensen.
Als ik er IC bedden bij kon zetten had ik het gedaan maar dat kan ik helaas niet..
Ze hadden misschien wel een paar bedden kunnen kopen voor dat 150 miljoen schilderijtje?

[ Bericht 4% gewijzigd door Wouter2006 op 30-12-2021 10:47:02 ]
pi_202920792
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef epicbeardman het volgende:
De Jonge: drie extra boosterrondes volgend jaar mogelijk

https://www.telegraaf.nl/(...)olgend-jaar-mogelijk
[..]
Hoppa, zelfs in 2023 nog aan de boosters, god wat werken die vaccins en boosters toch goed. _O-
Hugo krijgt vast veel overgemaakt vanuit de big pharma, die is na dit baantje multimiljonair en hoeft nooit meer te werken. Gaan vast emigreren naar Amerika.
Dat moet je als (gezond) persoon toch helemaal niet willen al die rotzooi in je lichaam?
Wat gaan al die vaccinaties doen met je immuunsysteem op lange termijn?

Meer prikken, meer bijwerkingen, volgens Hugo.
pi_202920971
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 12:38 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Nou ben ik zelf al niet moeders mooiste maar ik wil het hier graag bij houden.

Wees gerust, iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier :)
pi_202921308
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:41 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Maar sorry hoor, voel me als ongevaccineerde niet verantwoordelijk dat er geen plek op de IC is voor hem/haar.

IC-bedden bezet door patiënten met COVID-19: 515 (vaxxed/unvaxxed) op een bevolking van bijna 18 miljoen mensen.
Als ik er IC bedden bij kon zetten had ik het gedaan maar dat kan ik helaas niet..
Ze hadden misschien wel een paar bedden kunnen kopen voor dat 150 miljoen schilderijtje?
Met geld smijten of bedden plaatsen red je het niet.
De hele zorgketen zit vast.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202923971
Wat vinden de pro-vaxxers ervan dat er waarschijnlijk geen einde aan de prikken komt?

Geen problemen mee of ga je denk je toch bij iedere prik steeds meer twijfelen of je er nog wel aan mee wilt doen?

In mijn vriendenkring hoor ik aan de ene kant dat ze er helemaal klaar mee zijn en aan de andere kant kunnen ze niet genoeg krijgen van de prikken, letterlijke woorden van 1 kameraad: 'Pomp mij maar vol'.
pi_202925882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 12:48 schreef Wouter2006 het volgende:
Wat vinden de pro-vaxxers ervan dat er waarschijnlijk geen einde aan de prikken komt?

Geen problemen mee of ga je denk je toch bij iedere prik steeds meer twijfelen of je er nog wel aan mee wilt doen?

In mijn vriendenkring hoor ik aan de ene kant dat ze er helemaal klaar mee zijn en aan de andere kant kunnen ze niet genoeg krijgen van de prikken, letterlijke woorden van 1 kameraad: 'Pomp mij maar vol'.
Die blijven volhouden omdat ze anders met hun eigen gevoelens spelen, want je kan niet in eens wappie worden. De afgunst die ze hebben tegen wappies is zo sterk. Ze wensen wappies dood en lachen als wappies aan corona dood gaan. Liefst discrimineren ze wappies door ze uit te sluiten. Dus stug kop in zand steken en blijven geloven in het enge virus.

Als ze elke dag geprikt moeten worden zullen ze ook nog blij zijn, ze hebben zich totaal overgegeven aan machthebbers en als die zouden zeggen dat beste is om van een brug af te springen zouden ze het wss ook nog doen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_202926684
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 12:48 schreef Wouter2006 het volgende:

Als pro vaxxer boeit het me helemaal niks als er nog prikken volgen, ik mag 7 januari voor de derde.

Ik betwijfel of er mensen zijn die daadwerkelijk "geen genoeg kunnen krijgen van de prikken".
pi_202927023
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:25 schreef Beepboop het volgende:

[..]
Als pro vaxxer boeit het me helemaal niks als er nog prikken volgen, ik mag 7 januari voor de derde.

Ik betwijfel of er mensen zijn die daadwerkelijk "geen genoeg kunnen krijgen van de prikken".
Wat nu als je bij een van de tien komende boosters tinnitus ontwikkelt en je leven hier last van heb? terwijl je nu gezond bent? Zal je dan ook nog weer eentje nemen?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_202927419
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat nu als je bij een van de tien komende boosters tinnitus ontwikkelt en je leven hier last van heb? terwijl je nu gezond bent? Zal je dan ook nog weer eentje nemen?
Want van corona kan je geen klachten overhouden waar je de rest van je leven last van hebt?
pi_202927866
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:19 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Volgens wappies zwakt het virus af en kunnen we weer naar normaal , hoe bedoel je ze krijgen gelijk , vanaf het
zitten ze overal er naast en ook dit keer weer.
Dit krijg je met facebook als bron.

Wappies:

-Er komt geen lockdown
-Er komt geen mondkapjesplicht
-Er komt geen avondklok
-Er komt geen coronapas
-Er komt geen QR-code
-Er komt geen 2G
-Er komt geen vaccinatieplicht
-Er komt geen 3e prik
-Er komt geen 2e lockdown
-Er komt geen vuurwerkverbod

Hoeveel keer kun je er naast zitten
Je draait nu de boel om, wappies hebben dit wel degelijk van tevoren gezegt, er zijn zelfs nog video,s op Youtube.
Het sociaal kredietsysteem is het volgende wat gaat komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door mrevil1337 op 30-12-2021 15:06:52 ]
pi_202929323
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef epicbeardman het volgende:
De Jonge: drie extra boosterrondes volgend jaar mogelijk

https://www.telegraaf.nl/(...)olgend-jaar-mogelijk
[..]
Hoppa, zelfs in 2023 nog aan de boosters, god wat werken die vaccins en boosters toch goed. _O-
Hugo krijgt vast veel overgemaakt vanuit de big pharma, die is na dit baantje multimiljonair en hoeft nooit meer te werken. Gaan vast emigreren naar Amerika.
Alleen maar mooi dat onze regering kosteloos de beste boosters beschikbaar stelt voor wie dat wil. Wil je die niet.....ook prima, maar ga dan niet voor de rest lopen klagen. In Turkije moet je flink betalen voor de boosters die wij krijgen en kan je alleen dit kosteloos als booster krijgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 30 december 2021 @ 15:51:42 #137
16305 Jappie
parttime reverend
pi_202929452
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 15:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Alleen maar mooi dat onze regering kosteloos de beste boosters beschikbaar stelt voor wie dat wil. Wil je die niet.....ook prima, maar ga dan niet voor de rest lopen klagen. In Turkije moet je flink betalen voor de boosters die wij krijgen en kan je alleen dit kosteloos als booster krijgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol kosteloos ? Waar denk je dat dit van betaald wordt dan ?
pi_202929552
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 15:51 schreef Jappie het volgende:

[..]
Lol kosteloos ? Waar denk je dat dit van betaald wordt dan ?
Van belastinggeld. Geen probleem om een vaccin te kunnen krijgen als je een laag inkomen hebt. En dat heb je wel in veel andere landen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 30 december 2021 @ 15:58:59 #139
16305 Jappie
parttime reverend
pi_202929625
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 15:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Van belastinggeld.
Juistenum..gewoon door ons betaald dus.
Het systeem zorgt verder gelukkig voor een evenwichtige verdeling van de kosten maar die joker heeft gewoon inkopen gedaan over onze rug. Dus ook over de rug van hun die een laag inkomen hebben.
pi_202932340
Niks hierover op de FP? :{
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_202932799
quote:
Wat nu als je bij een van de tien komende boosters tinnitus ontwikkelt en je leven hier last van heb?
Volgens mij kwam tinnitus voornamelijk uit Janssen? Welke nu niet gebruikt wordt voor boosters.

Al kan dit misschien ook nog uit een Covid-19 besmetting of Covid Stress komen:
Tinnitus en het coronavirus

Of als we een brits onderzoek geloven, dan is de kans op tinnitus 1 op 8000, maar 6,6%-40% vanuit een Covid-19 infectie.
This means that around 1 in 8,000 people who have been vaccinated are affected which classifies this side effect as ‘rare'

A study by audiologists at the University of Manchester found that a significant number of patients reported a deterioration in their hearing after hospitalisation for Covid-19, with 6.6% developing tinnitus

A global study found that 40% who had Covid-19 symptoms reported that their tinnitus was more bothersome

quote:
terwijl je nu gezond bent? Zal je dan ook nog weer eentje nemen?
Ik was ook gezond, tot 1,5 jaar geleden toen mijn Covid-19 milde besmetting langs kwam.
pi_202932888
quote:

[..]
De kans dat je chronische klachten ontwikkelt na een besmetting is vele malen groter.
pi_202932926
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 15:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Van belastinggeld. Geen probleem om een vaccin te kunnen krijgen als je een laag inkomen hebt. En dat heb je wel in veel andere landen.
Tot dat men verslaafd is gemaakt aan de boosters en dan kunnen ze er voor vragen wat ze willen, dan is het niet meer ‘gratis’.
pi_202933509
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 13:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik wel een wappie aan mijn bed wil, mocht ik in het ziekenhuis terecht komen, voor wat dan ook.
Lol jij gebruikt duidelijk meer je QR dan je IQ :o
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202933611
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 17:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Tot dat men verslaafd is gemaakt aan de boosters en dan kunnen ze er voor vragen wat ze willen, dan is het niet meer ‘gratis’.
_O- :')
pi_202934165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:41 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

~4000 patiënten had je daarmee kunnen helpen en dan was je geld op
pi_202979451
quote:
Turkije start toediening vijfde coronaprik
In Turkije is de toediening van een vijfde dosis coronavaccin een feit. Dat geldt voor ieder die eerst tweemaal is geprikt met het Chinese vaccin Sinovac en tweemaal met Pfizer(-BioNTech), waarna nu een booster volgt

Ook is sinds kort mogelijk dat Turken zich laten prikken met het eigen vaccin TurkoVac _O-
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_202979559
Als je elke 3-4 maanden een booster gaat halen, wordt het wel een infite loop.

Zelf kom in veel in Frankrijk en daar is mijn tweede prik is tot 23 februari geldig (7 maanden na inenting). Ik gok dat ik er pas in april weer heen ga. Tegelijkertijd vertrouw ik de Nederlandse aanpak niet meer, misschien dat we in de 2e helft van april weer uit eten kunnen voor diner. Dus waarom zou ik (middelbare leeftijd, geen overgewicht) nu al rennen voor een boosterprik?

Het hoeft echt geen infinite loop te worden.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_202980845
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:45 schreef core2duo het volgende:
Als je elke 3-4 maanden een booster gaat halen, wordt het wel een infite loop.

Zelf kom in veel in Frankrijk en daar is mijn tweede prik is tot 23 februari geldig (7 maanden na inenting). Ik gok dat ik er pas in april weer heen ga. Tegelijkertijd vertrouw ik de Nederlandse aanpak niet meer, misschien dat we in de 2e helft van april weer uit eten kunnen voor diner. Dus waarom zou ik (middelbare leeftijd, geen overgewicht) nu al rennen voor een boosterprik?

Het hoeft echt geen infinite loop te worden.
Biden is al bezig met plannen voor testen 2024.

https://www.dailymail.co.(...)month-late-2024.html

Ga er maar vanuit dat na de Amerikaanse verkiezingen in 2024 er wellicht wat minder maatregelen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')