quote:Op donderdag 23 december 2021 09:42 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan kerstmuziek luisteren.
Dit is wat mij betreft ook het enige kerstnummer dat een beetje door de beugel kan.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:42 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan kerstmuziek luisteren.
Je vieze dikke hoerenmoeder die de triangel bespeelt.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie nu @:Caland voor mij, helemaal in zijn element, pizza's aan het bakken voor een webcam, af en toe een glimlach naar de camera voor zijn collega's met op de achtergrond 'driving home for Christmas'. En uiteraard heeft ie ervoor gezorgd dat dit schilderij ook zichtbaar is op de stream:
[ afbeelding ]
Hij gedraagt zich dit jaar wel erg als een boomer.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:51 schreef El-Stinho het volgende:
Teleurstellend dat @:Caland zo gedemoniseerd wordt. Dit heeft hij niet verdiend.
Oorloggod.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Aangezien @:GGMM schandalig laat is neem ik het maar even over voor vandaag (ik heb trek namelijk);
We gaan lunchen. Eet smakelijk allemaal.
Ja sorry ik ben op het kantoor vandaag dus we eten laterquote:Op donderdag 23 december 2021 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Aangezien @:GGMM schandalig laat is neem ik het maar even over voor vandaag (ik heb trek namelijk);
We gaan lunchen. Eet smakelijk allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |