Hoog tijd om over te stappen op spa roodquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:14 schreef Geerd het volgende:
Godver pils weer duurder geworden,,,was deze mang
Saai,,,alleen op de zolderkamer fappen is al saai dan ook nog water drinken,,quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoog tijd om over te stappen op spa rood
Dat klinkt wel treurig inderdaad......quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Saai,,,alleen op de zolderkamer fappen is al saai dan ook nog water drinken,,![]()
Gibsiebibsie!!quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
Binnenkort mijnUN naar Gibson88. GLP niet meer kreeg te vaak Dm's of ik zo;n gitaar haden deze vind ik achteraf toch niet zo leuk. Dus binnenkort weer terug met mijn oude vertrouwde UN
Hoe gaat het met die lekkere dame van je?quote:
Afgelopen dagen niks meer van gehoord. Moest ongesteld worden, zal wel niet zo lekker gaan denk ik. ( Was ook maar een casual / fwb, dus mocht het ghosting zijn is het wmbt ook prima )quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die lekkere dame van je?
moet ik weer wennen.quote:
Ja die vorige was ook niet zo grappig / leuk. Vandaar de switch naar mijn oude. Hoe wel, de LP weggelaten. Kreeg te vaak dm met de vraag of ik zo'n gitaar heb. Werd ik een beetje moe van.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet ik weer wennen.
maar dit is wel beter dan wat je had.
pst pst. mag ik je gitaar zien? dat soort dm's ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja die vorige was ook niet zo grappig / leuk. Vandaar de switch naar mijn oude. Hoe wel, de LP weggelaten. Kreeg te vaak dm met de vraag of ik zo'n gitaar heb. Werd ik een beetje moe van.
Haha nee meer van het soort Heb jij echt een GLPquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
pst pst. mag ik je gitaar zien? dat soort dm's ?
Ah toch ook wel jammer hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Afgelopen dagen niks meer van gehoord. Moest ongesteld worden, zal wel niet zo lekker gaan denk ik. ( Was ook maar een casual / fwb, dus mocht het ghosting zijn is het wmbt ook prima )
Ach in principe geen ramp hoor, zie het als een ONS. Zie je ook nooit meer terug (als het goed isquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah toch ook wel jammer hoor
Ja in dat geval snap ik het wel, maar kreeg vorige week wel de indruk dat jullie het misschien toch wel wilde proberenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:30 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ach in principe geen ramp hoor, zie het als een ONS. Zie je ook nooit meer terug (als het goed is)
Ja en nee. Was wat twijfel. en bij twijfel moet je het niet doen. Verder even goede vrienden hoor. Als ik haar tegen kom in de kroeg waar ik haar opgepikt heb kunnen wel nog gewoon als vrienden een biertje doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja in dat geval snap ik het wel, maar kreeg vorige week wel de indruk dat jullie het misschien toch wel wilde proberen
Verstandig inderdaad, maar zou je het ook gunnen hoor een lief meisje voor Gibsiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:57 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja en nee. Was wat twijfel. en bij twijfel moet je het niet doen. Verder even goede vrienden hoor. Als ik haar tegen kom in de kroeg waar ik haar opgepikt heb kunnen wel nog gewoon als vrienden een biertje doen.
Komt vast wel goed. Even de juiste tegenkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Verstandig inderdaad, maar zou je het ook gunnen hoor een lief meisje voor Gibsie
Succesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Komt vast wel goed. Even de juiste tegenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |