SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
![]()
Booster 5x minder kans om dood te gaan dan 2x gevaccineerd, en 60x minder kans dan ongevaccineerd.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik heb de TT weggehaald. @xpompompomx Indien je een andere TT in gedachten hebt laat maar weten
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2021 10:16:34 ]![]()
Even inhaalslagje daar?quote:wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
![]()
Voor de zwangeren, goed initiatief!And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Beetje anekdotisch ja. Beetje zoals mensen onder de 40 die flink ziek worden. Laat staan ongevaccineerden die reeds een besmetting hebben doorlopen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oei, 350x bijwerkingen op 25.000.000 vaccinaties. Dat is maar liefst 350/25.000.000 x100%= 0,0014%![]()
Nu nog per leeftijdsgroep. Ik verwacht dat onder 50 jaar het veel dichter bij elkaar zit. Dit is echt een boomer-pandemiequote:Op dinsdag 21 december 2021 10:08 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Booster 5x minder kans om dood te gaan dan 2x gevaccineerd, en 60x minder kans dan ongevaccineerd.![]()
Yes. In het weekend worden er nauwelijks opnames/ontslagen verwerkt. Beetje hetzelfde beeld als in Nederland.quote:![]()
Nu is er eigenlijk niks te zeggen over met jansen gevaccineerden bij 70+ hoeveel zijn dat er nu? 10.000 of zo?quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:16 schreef Oliver23 het volgende:
Jaap van Dissel zit nu een beetje in het nauw betreft zijn eerdere uitspraak over JanssenJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
hij kan wel roepen maar voeg dan de daad bij het woord en laat alleen maar gevaccineerden in je vliegtuigen toequote:Op dinsdag 21 december 2021 10:10 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Nu is die man ook wel een schoolvoorbeeld van het type "ongelikte beer"...![]()
Boosted S ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:16 schreef dycto het volgende:
We noteren:
Ongevaccineerd
Gevaccineerd
Boosted
Maar wat komt er na boosted?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
The Walking Dead.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:16 schreef dycto het volgende:
We noteren:
Ongevaccineerd
Gevaccineerd
Boosted
Maar wat komt er na boosted?![]()
Ultraboostedquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:16 schreef dycto het volgende:
We noteren:
Ongevaccineerd
Gevaccineerd
Boosted
Maar wat komt er na boosted?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Updatedquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:16 schreef dycto het volgende:
We noteren:
Ongevaccineerd
Gevaccineerd
Boosted
de jaarlijkse covidprikquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:16 schreef dycto het volgende:
We noteren:
Ongevaccineerd
Gevaccineerd
Boosted
Zal 'm wel teveel kosten gezien zijn doelgroep.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij kan wel roepen maar voeg dan de daad bij het woord en laat alleen maar gevaccineerden in je vliegtuigen toe![]()
Lmaaaoooo, dame op 1.15 had wat moeite om de kijker te laten doen denken dat dit spontaan is, in plaats van voorgelezen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:10 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Voor de zwangeren, goed initiatief!![]()
Busted? (Alsnog...)quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:16 schreef dycto het volgende:
We noteren:
Ongevaccineerd
Gevaccineerd
Boosted
Maar wat komt er na boosted?
Nou ja, of Turbo Boosted: met een reuzensprong over Omicron heen, het virus in verwarring achterlatend.
[ Bericht 9% gewijzigd door Iblardi op 21-12-2021 10:28:39 ]![]()
Ik verwacht van niet omdat vaccins minder goed werken bij ouderen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:13 schreef Blik het volgende:
Nu nog per leeftijdsgroep. Ik verwacht dat onder 50 jaar het veel dichter bij elkaar zit. Dit is echt een boomer-pandemie
Maar sowieso lekker boeiend.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Hoeveel zullen de voorlezers betaald hebben gekregen? 🤔quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:10 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Voor de zwangeren, goed initiatief!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: