SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
BARNEY ARMY
BARNEY ARMY
BARNEY ARMY
BARNEY ARMY
Geen last vanquote:Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom verdwijnen er hier steeds posts? Of ja ze verschijnen en gaan weer weg
@:Danny
quote:Op maandag 20 december 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
BARNEY ARMY
BARNEY ARMY
BARNEY ARMY
BARNEY ARMY
Ik heb dit probleem ook.quote:Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee dit is gewoon kutherriequote:Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef De_Kraam het volgende:
Telt dit als emosjoneel cringe filmpje of nog niet?
Ik werd hier wel agressief emotioneel van jaquote:Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef De_Kraam het volgende:
Telt dit als emosjoneel cringe filmpje of nog niet?
Dat problemen heb ik ook al weken, topic opnieuw laden en ze zijn er weer.quote:Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
It wasn't mequote:Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij de Brienenoord hangt er ook al een.quote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Barney heeft alvast een strop opgehangen in de kleedkamer.
Ja.quote:Op maandag 20 december 2021 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Illagan is toch die Alexis Sanchez lookalike?
Fok is gewoon extreem kut de laatste tijd. Moet ook steeds zelf pagina's verversen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moker dood forum allen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kroketquote:
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Fok is gewoon extreem kut de laatste tijd. Moet ook steeds zelf pagina's verversen.
ALTIJD TEGEN MIJ.
Groot stukje open rug.quote:
Allemaal Nazi's hierquote:Op maandag 20 december 2021 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.
Ik hoop op Zaat en Punna-tattoo Misaquote:Op maandag 20 december 2021 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik begin de hoop op Bas Muijs te verliezen, of Robin van Galen.
Misa godin. Nog steeds geen OnlyFans beflikkering.quote:Op maandag 20 december 2021 22:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop op Zaat en Punna-tattoo Misa
En dan denk je aan kroketquote:
Wat zou er gebeuren als de regie per ongeluk Bronski Beat - Hit That Perfect Beat afspeelt?quote:
Ik op de Sluit.quote:Op maandag 20 december 2021 22:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Jacques Brinkman.quote:Op maandag 20 december 2021 22:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat livekanaal kwam er vrij laat opquote:
Dak eraf.quote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als de regie per ongeluk Bronski Beat - Hit That Perfect Beat afspeelt?
Wat een actquote:Op maandag 20 december 2021 22:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het grootste deel van Fok! is inderdaad een afvoerputjequote:Op maandag 20 december 2021 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.
Zeker weer zo'n kansloze review van die obscure reviewsitequote:Op maandag 20 december 2021 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is een tattoo.quote:Op maandag 20 december 2021 22:29 schreef Caland het volgende:
Hairworld Istanbul heeft hem wel goed gedaan
Dit inderdaadquote:Op maandag 20 december 2021 22:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand een gif van die ogen?
@poepzor is de hele tijd woedend.quote:Op maandag 20 december 2021 22:29 schreef Tagliano het volgende:
@:poepz0r is kwaad, woedend om een mondkapje
Je moet je smerige rotbek houden vuile antiquote:Op maandag 20 december 2021 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
HAHAHA WAT IS RAYA TOCH EEN VERSCHRIKKELIJKE CAMERA BEWUSTE ACT
@Nober slaat nu een stoel door z'n tv.quote:Op maandag 20 december 2021 22:29 schreef Tagliano het volgende:
@:poepz0r is kwaad, woedend om een mondkapje
Het zou nog beter zijn als ie de rest van zijn leven dat mondkapje ophoudt.quote:Op maandag 20 december 2021 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
Dacht even dat hij zijn mondkapje op zou houden.
Voorspelbare post, 1.04 voor gekregen op Unibetquote:Op maandag 20 december 2021 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
Dit lijkt mij gespeeld.quote:
Ketting act, mondkapje act. Allemaal zo onnatuurlijk ouwe reus. Allemaal zo BEDACHT.quote:Op maandag 20 december 2021 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moet je smerige rotbek houden vuile anti
En gelijk heb je ook.quote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga gewoon even van deze pot genieten ouwe reus
Geen darter die in de buurt komt van zijn tv-presence.quote:Op maandag 20 december 2021 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
Dacht dat Unibet altijd laag in de quotes zatquote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Voorspelbare post, 1.04 voor gekregen op Unibet
quote:Op maandag 20 december 2021 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat valt wel mee
Maar hij heeft zo zijn triggers ja
Als jij het topic binnenwandelt post je altijd een naakt wijf.quote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ketting act, mondkapje act. Allemaal zo onnatuurlijk ouwe reus. Allemaal zo BEDACHT.
TR gezet dikke zwabberquote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
Poepie gaat zo weer TR's plaatsen allen.
Winkelt Danny bij ALDI?quote:Op maandag 20 december 2021 22:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Danny weer 10 boodschappentassen vol
5 ken je feitenquote:Op maandag 20 december 2021 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
@:poepz0r die andere mensen een act noemt, met zijn 4 accounts. (lol)
Je zou zelf ook een cursusje feiten kunnen overwegenquote:
zijn chickiequote:Op maandag 20 december 2021 22:32 schreef Felagund het volgende:
Is dat zijn vriendin/dochter/buurvrouw?
Money talksquote:Op maandag 20 december 2021 22:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik blijf me verbazen dat zo'n relatief lekker wijf wat in Ray ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |