Als we van dit circus verlost zouden zijn zou al een hoop schelen. Deze tijd creëert neerslachtigheid en depressies onder veel mensen. Een collega van mij haalde het nog aan, somber en moe.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mja ik moet zeggen dat de antidepressiva mij echt wel een moeilijke periode begin dit jaar door heeft geholpen.
Al moet ik ook zeggen dat ik voornemens ben om weer af te gaan bouwen omdat ik het gevoel heb weer sterk zat in mijn schoenen te staan om het zonder te kunnen. Gevaarlijk om te zeggen als je onder invloed van dat spul bent. Maar we gaan het proberen.
Gewoon omdat ik dat zeg en anders gaat je vinkje op rood, gewoon om te kijken of mensen het laten gebeuren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je hebt al een mobiel.
Waarvoor is een implantaat nodig?
Van de dertig miljoen Europeanen die werden gevaccineerd tegen Mexicaanse griep in 2009 en 2010, kregen er naar schatting ruim 1300 narcolepsie, een slaapstoornis waarbij mensen zonder aanwijsbare reden overdag in slaap vallen. Dat komt neer op 0,004 procent van de gevaccineerden, oftewel 1 op de 23.000.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk even naar de mexicaanse griepprik
dan kom je er wel
Als Nederlander mag je toch niet 2 paspoorten hebben? heb zelf ook weleens zitten kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:28 schreef Grems het volgende:
[..]
Zelf bezig met Caribisch burgerschap, speelde er al langer mee maar na de afgelopen twee jaar is het mij wel duidelijk dat het niets is en ook niet wat gaat worden hier ( eigenlijk het hele Westen ).
Ik ken je omstandigheden verder niet maar de staat van de wereld is ( vooral nu ) in veel gevallen het probleem, niet het individu.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mja ik moet zeggen dat de antidepressiva mij echt wel een moeilijke periode begin dit jaar door heeft geholpen.
Al moet ik ook zeggen dat ik voornemens ben om weer af te gaan bouwen omdat ik het gevoel heb weer sterk zat in mijn schoenen te staan om het zonder te kunnen. Gevaarlijk om te zeggen als je onder invloed van dat spul bent. Maar we gaan het proberen.
Het Nederlandse paspoort gaat t.z.t. dan ook door de versnipperaarquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Als Nederlander mag je toch niet 2 paspoorten hebben? heb zelf ook weleens zitten kijken.
Daar zul je nog ff 5 jaar op moeten wachten met Corona denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:30 schreef theguyver het volgende:
Oh en wat was percentage voor zieken van corona en langdurige gevolgen en dodelijke slachtoffers ook weer?
Al vraag ik me af wie dat gaat controleren. Tis niet dat de overheid weet dat jij een 2e paspoort hebt volgens mij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:34 schreef Grems het volgende:
[..]
Het Nederlandse paspoort gaat t.z.t. dan ook door de versnipperaar
In de praktijk kan het inderdaad prima, beetje afhankelijk van het nieuwe paspoort.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Al vraag ik me af wie dat gaat controleren. Tis niet dat de overheid weet dat jij een 2e paspoort hebt volgens mij.
had jij niet ook een verblijfsvergunning in Mexico? schijnt ook best makkelijk te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:40 schreef Grems het volgende:
[..]
In de praktijk kan het inderdaad prima, beetje afhankelijk van het nieuwe paspoort.
St. Kitts and Nevis houden in ieder geval hun mondje, voor zolang het duurt uiteraard.
En +99% van de hele bevolking helemaal geen last van hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Gros van de corona's belanden niet op de ic. Dooddoener weer deze
Kwestie van voldoende geld beschikbaar hebben, als je maar in je onderhoud kunt voorzien dan is het in principe zo geregeld*quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
had jij niet ook een verblijfsvergunning in Mexico? schijnt ook best makkelijk te zijn.
quote:Er moet worden toegewerkt naar een structurele vaccinatiecampagne tegen COVID-19, zodat op zijn minst de kwetsbaarste groepen periodiek een vaccin kunnen krijgen. "Dat moet net zo lang totdat we met zijn allen voldoende beschermd zijn", zei demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) dinsdag in de Kamer tijdens het coronadebat.
"Vooralsnog heb ik de verwachting dat we echt nog een aantal prikken te gaan hebben", zei De Jonge. "Je moet toe naar een structurele vaccinatieorganisatie en niet elke prik als apart project zien."
https://www.nu.nl/politie(...)l-prikken-nodig.html
Wel interessant. het papierwerk bij het Nederlandse consulaat is zo geregeld heb ik begrepen? Daarna in Mexico duurt t even. Spaans spreken een vereiste?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:46 schreef Grems het volgende:
[..]
Kwestie van voldoende geld beschikbaar hebben, als je maar in je onderhoud kunt voorzien dan is het in principe zo geregeld*
*Kan wel even duren, maar dat is het papierwerk/wachten op. Als je geen strafblad hebt en voldoende middelen dan is succes verzekerd.
Als dat dan ook 0,004% is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daar zul je nog ff 5 jaar op moeten wachten met Corona denk ik.
Die zombies zijn er toch al.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als dat dan ook 0,004% is.
Met slaap stoornis komen we heel mooi weg.
Ik had gehoopt op zombies!
Dat werd me hier al meer dan eens beloofd!
Denk niet dat ik die legaal de schedel in mag meppen met een honkbalknuppel!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die zombies zijn er toch al.
Kijk eens wat vaker in COR!
Die BioNTech CEO lijkt een beetje op Obama als ie AIDS hadquote:
Ben er bang voor!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die legaal de schedel in mag meppen met een honkbalknuppel!
Het is vooral de verwerkingstijd inderdaad, zoals bij veel overheden en instanties het geval is - Mexico is hierin niet uitzonderlijk de ene of de andere kant op. Spaans spreken is natuurlijk altijd handig maar geen eis, alleen als je zou willen gaan voor burgerschap ( ooit )quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Wel interessant. het papierwerk bij het Nederlandse consulaat is zo geregeld heb ik begrepen? Daarna in Mexico duurt t even. Spaans spreken een vereiste?
Onee he!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh niet..
Vertel een mijnheer de expert hoe lang is lange termijn een maand een jaar 7 jaar?
Dood gaan overkomt iedereen wel en ziek worden kan natuurlijk ook.
Maar hoe weet je 100% zeker dat dit door vaccin is..
Ik kan dood gaan als ik een pot pindakaas opvreet.
thnxquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Het is vooral de verwerkingstijd inderdaad, zoals bij veel overheden en instanties het geval is - Mexico is hierin niet uitzonderlijk de ene of de andere kant op. Spaans spreken is natuurlijk altijd handig maar geen eis, alleen als je zou willen gaan voor burgerschap ( ooit )
De vermogenseis is niet zo rigide als het lijkt, het bedrag moet wel kloppen maar die twaalf maanden zijn flexibel in de zin van: je moet aannemelijk kunnen maken dat het duurzaam je eigen vermogen is, dus geen lening of tijdelijk overgemaakt bedrag om de boel te flessen. Als je bijvoorbeeld je woning verkoopt met flinke overwaarde dan is dat ook prima.
Dikgedrukte is zeker herkenbaar. Ik zie de huidige tijd als een zekere Grote Ontwaking, velen van ons zijn gedwongen geweest om zo'n beetje ieder aspect van ons leven te evalueren. Werk, relaties - wat er toe doet in het leven, waar grenzen liggen en in hoeverre we bereid zijn te offeren voor principes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kwam toen van een situatie dat mijn man in een half jaar tijd 2 keer zijn baan verloor, veroorzaakt door de corona maatregelen. Kinderen hadden al een keer 10 weken thuis gezeten en dat was echt aanpoten. Zomer 2020 kon ik daar een beetje van bekomen maar de tijd tot de volgende periode dat ze weer thuis kwamen te zitten was te weinig adempauze voor mij. Het continue schuldgevoel naar mijn werkgever toe omdat de werkdruk enorm was en mijn 40 uur echt nodig waren. Maar ik hier thuis ook alle ballen hoog moest houden.
Nu ik voor mijzelf werk, heb ik geen schuldgevoel meer naar een werkgever want die heb ik niet.
Ik ben niet meer bang om mijn baan te verliezen want ik heb geen werkgever. Ik heb lieve klanten genoeg om te kunnen eten en niet in een doos onder een brug te hoeven leven met mijn gezin.
Ik ben niet bepaald meer gevoelig voor groepsdruk (was ik al niet echt, maar nu nog minder).
Ik heb een lieve man waarmee ik (godzijdank!) volledig op 1 lijn lig als we kijken naar wat er momenteel in de wereld aan de hand is en hoe wij daar als mens tegenaan kijken.
Ik heb 3 gezonde lieve, uitdagende kindjes so never a dull moment.
Heb mensen om mij heen verloren die niet meer bij mij passen en resoneren. Maar daar een zwik mensen voor terug in de plaats gekregen die dat des te meer doen.
Alle reden dus om zonder hulpstukken verder te kunnen. En ik besluit bij deze dat we daar morgen mee gaan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |