quote:was t maar waar, patrick
Op zaterdag 1 februari 2003 23:32 schreef xf0rz het volgende:
Jim ligt er volgende weer uit ole ole
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:31 schreef marky het volgende:[..]
Je bent een leuke poster tijdens BB maar van zangkwaliteit heb je geen verstand.
quote:Kippenvel? Nee hij lijkt wel een kille robot.
Op zaterdag 1 februari 2003 23:30 schreef Shirley het volgende:
Ik schrok er ook van dat Jim op de stoel moest. Ik had liever Marieke ernaast gezien,en dat dan zij eruit moest. En David vond ik. Hij is nooit een favoriet van mij geweest,maar vandaag vond ik em echt prachtig zingen,kreeg gewoon kippevel van em
quote:dat zou wel mooi zijn
Op zaterdag 1 februari 2003 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
was t maar waar, patrick
quote:Er zitten 2 mensen in de finale.
Op zaterdag 1 februari 2003 23:33 schreef Dragonwizard het volgende:
Hind Dewi en Jamai in de finale. Jim op de tribune als toeschouwer.
quote:Jim die kan niet zingen ole ole
Jim ligt er volgende weer uit ole ole
quote:ik zei dus:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:33 schreef schatje het volgende:[..]
buffy
eh...... eh stay ontopic...
zosjaaaaaa
eh kut, dies dr uit.....ehm......
hind
quote:LOL
Op zaterdag 1 februari 2003 23:34 schreef SheDeviltje het volgende:[..]
dat zou wel mooi zijn
quote:Dan maar Jamai samen met Jim op de tribune.
Op zaterdag 1 februari 2003 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Er zitten 2 mensen in de finale.
Sorry........maar ik wordt gek van Jim dit, Jim dat.
quote:ja hallo ik ga jou toch ook niet bij je voornaam noemen Roel
Op zaterdag 1 februari 2003 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
was t maar waar, patrick
quote:Nu begin ik toch wel heel nieuwsgierig te worden als schatje en marky zo eensgezind zijn
Op zaterdag 1 februari 2003 23:33 schreef schatje het volgende:[..]
quote:heej Roel
Op zaterdag 1 februari 2003 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
LOL
de familie is compleet![]()
quote:Ja waarom altijd Jim in topictitel en de anderen niet???
Op zaterdag 1 februari 2003 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom de naam JIM in de titel ! Vreselijk irritant!Sorry........maar ik wordt gek van Jim dit, Jim dat.
quote:ow, sorry, xf0rz
Op zaterdag 1 februari 2003 23:34 schreef xf0rz het volgende:[..]
ja hallo ik ga jou toch ook niet bij je voornaam noemen Roel
quote:duivelse beeb
Op zaterdag 1 februari 2003 23:35 schreef SheDeviltje het volgende:[..]
heej Roel
quote:tsja, nu kan het nog
Op zaterdag 1 februari 2003 23:35 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Ja waarom altijd Jim in topictitel en de anderen niet???
quote:omdat er overal en nergens gepraat wordt over Jim en Idols. Die 2 zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden
Op zaterdag 1 februari 2003 23:35 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Ja waarom altijd Jim in topictitel en de anderen niet???
quote:zie jij mijn zoontje hier ergens?
Op zaterdag 1 februari 2003 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
LOL
de familie is compleet![]()
ontopic: Hind gaat toch winnen....
quote:Straks niet meer??
Op zaterdag 1 februari 2003 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
tsja, nu kan het nog
quote:volgende week is het bye bye Jim als titel naam voor de topic
Op zaterdag 1 februari 2003 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
tsja, nu kan het nog
quote:Ab - so - luut.
Hebben mensen niet door dat het een slimme truc was om Jim in de gevarenzone te zetten, dan gaan grieten nog meer sms'en. U raadt het al --> Hoogtijdagen voor KPN.
Half Nederland heeft 't over die Jim. Dan kan je mij niet wijsmaken dat in een keer bijna geen meisje meer op hem stemt, omdat hij verkouden was. Dit is uitcommerciele overwegingen gedaan.
quote:hehehe ... ik ga er ff vanuit dat die nog niet naast jullie 2 zit te internetten
Op zaterdag 1 februari 2003 23:36 schreef xf0rz het volgende:[..]
zie jij mijn zoontje hier ergens?
ontopic: Hind gaat toch winnen....
[Dit bericht is gewijzigd door lipboutje op 01-02-2003 23:39]
quote:haha die ligt gelukkig al een aantal uurtjes te pitten
Op zaterdag 1 februari 2003 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
hehehe ... ik ga er ff vanuit dat die nog niet naast jullie 2 zit te internetten
quote:niet alleen in de titel
Op zaterdag 1 februari 2003 23:37 schreef SheDeviltje het volgende:[..]
volgende week is het bye bye Jim als titel naam voor de topic
quote:grin
Op zaterdag 1 februari 2003 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
niet alleen in de titel
quote:LOL
Op zaterdag 1 februari 2003 23:37 schreef SheDeviltje het volgende:[..]
haha die ligt gelukkig al een aantal uurtjes te pitten
quote:En daarom heeft Will Young natuurlijk ook meer nummer 1 hits gescoord, en was hij daarom vorig jaar de best verkopende artiest in Engeland.
Op zaterdag 1 februari 2003 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Will Young. Volgens mij is Gareth Gates idd populairder ja.
Maar goed, het kan natuurlijk zijn dat de meeste fans (voornamelijk de meiden) zijn afgeknapt op het feit dat ze hem nooit, maar dan ook nooit voor zich zullen kunnen winnen. Wat had ik de gezichten van al die meiden willen zien die tijdens de finale voor hem gestemd hadden, toen Will vertelde dat hij liever een slurfje had dan een gleufje.
1/ hind!!!!
2/ dewi
3/ marieke
4/ jamai
5/ jim
6/ david
en het reservegetal..ehm persoon: zosja!
Hind surft denk ik nog op haar fenomenale uitvoering van Colors Of The Wind, ik denk dat ze binnenkort echt weer met iets geweldigs moet komen of ze ligt eruit.
quote:Inderdaad, ik denk het ook!
Op zaterdag 1 februari 2003 23:33 schreef Dragonwizard het volgende:
Hind Dewi en Jamai in de finale. Jim op de tribune als toeschouwer.
Jimmie op de stoel ole oleeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jimmie op de stoel, Jimmie op de stoel,
bijna was het tijd voor gerechtigheid....
zou al het beltegoed van de tina-meisjes bijna opzijn of wat is er gebeurd?
quote:Jippie!!!
Jim ligt er volgende week uit ole ole
Enne....
Reinout vesrpak zich toch ook!
De jury beslist, en Tooske gauw, nee de kijker heeft besloten!
Dikke vinger, ik geloof het allemaal niet meer zo!
quote:Joh....is ie Will gay joh? at wist ik niet. Zou ook een hele stunt hier zijn als Jim ineens vertelt dat ie een reetridder is
Op zaterdag 1 februari 2003 23:40 schreef CJ het volgende:[..]
En daarom heeft Will Young natuurlijk ook meer nummer 1 hits gescoord, en was hij daarom vorig jaar de best verkopende artiest in Engeland.
Maar goed, het kan natuurlijk zijn dat de meeste fans (voornamelijk de meiden) zijn afgeknapt op het feit dat ze hem nooit, maar dan ook nooit voor zich zullen kunnen winnen. Wat had ik de gezichten van al die meiden willen zien die tijdens de finale voor hem gestemd hadden, toen Will vertelde dat hij liever een slurfje had dan een gleufje.
quote:Ik denk niet dat je voorspelling uitkomt
Op zaterdag 1 februari 2003 23:37 schreef lipboutje het volgende:
okee okee the wizard voorspelt:let op!volgende week david eruit den week erop jamai dan marieke en week erna hind en als 1 na laatste jim(krijgt overigens wel een platencontract)dus wie blift er over jaaja
quote:da ken! en wa dan nog
Op zaterdag 1 februari 2003 23:46 schreef Shirley het volgende:[..]
Joh....is ie Will gay joh? at wist ik niet. Zou ook een hele stunt hier zijn als Jim ineens vertelt dat ie een reetridder is
quote:kee we zullen zien ,die jim houden ze express tot 1 na laatste ivm kijkcijfers!!!!!!!!
Op zaterdag 1 februari 2003 23:46 schreef shiNinG_staR het volgende:[..]
Ik denk niet dat je voorspelling uitkomt
quote:ja, maar het gaat ook om de zang ... en die is gewoon bagger ...
Op zaterdag 1 februari 2003 23:49 schreef itsme het volgende:
wat me erg opvalt is dat er een steeds grotere groep komt die helemaal anti jim zijn.
Ik vind dat wat vreemd. Waarom? die jongen is niet onsymphatiek, niet hooghartig ofzo. Doet zijn best is onzeker loopt dus niet naast zijn schoenen en is nog maar 15 jaar
Dat schijnen heel veel mensen hier vergeten te zijn
quote:Je bedoelt Hind en Dewi samen met Jim? Dewi rules!
Op zaterdag 1 februari 2003 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hind en Jamai blijven over met Jim. En dan gaan die 2 naar de finale.
quote:Misschien komt het meer doordat het overkomt alsof de andere kandidaten al geen kans meer maken... dat hij gezien wordt als de grote winnaar en ook al is z'n prestatie niet top, de hemel ingeprezen wordt....
Op zaterdag 1 februari 2003 23:49 schreef itsme het volgende:Ik vind dat wat vreemd. Waarom? die jongen is niet onsymphatiek, niet hooghartig ofzo. Doet zijn best is onzeker loopt dus niet naast zijn schoenen en is nog maar 15 jaar
Dus het komt niet door Jim als persoon zelf, maar doordat er zo overdreven wordt... alsof de andere kandidaten niet goed zijn... Die zijn misschien nog wel beter en die gun ik ook alle lof...
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 01-02-2003 23:54]
quote:ken je jan smit nog
wat me erg opvalt is dat er een steeds grotere groep komt die helemaal anti jim zijn.
Ik vind dat wat vreemd. Waarom? die jongen is niet onsymphatiek, niet hooghartig ofzo. Doet zijn best is onzeker loopt dus niet naast zijn schoenen en is nog maar 15 jaar
quote:Ik ben geen anti-Jim,ook niet zijn grootste fan,maar hij heeft een leuk bekkie natuurlijk,en kreeg net beetje medelijden zelfs met em omdat ie met zo'n bedroefd gezicht op die soel zat,maar dat zelfde gevoel kreeg ik daarna met Bas
quote:Ik heb op Dewi en Jim gestemd deze keer.
Op zaterdag 1 februari 2003 23:41 schreef Kworb het volgende:
Ik denk echt dat er wel meer van die miljoenen mensen die kijken stemmen dan alleen de breezer meisjes.. Ik geloof niet dat de jury of zo beslist wie er door gaat (alhoewel Reinout zei van wel)
Hind surft denk ik nog op haar fenomenale uitvoering van Colors Of The Wind, ik denk dat ze binnenkort echt weer met iets geweldigs moet komen of ze ligt eruit.
Hind was wel goed, maar overtuigde me niet deze keer. Wel jammer, want Stil in mij is een van m'n favoriete Nederlandse nummers en verveelt me nog steeds niet.
quote:Dat dacht ik exact over jou, serieus! Gelukkig in dit geval heb ik de jury op m'n hand... maar die hebben er ook geen verstand van natuurlijk.
Op zaterdag 1 februari 2003 23:31 schreef marky het volgende:
Je bent een leuke poster tijdens BB maar van zangkwaliteit heb je geen verstand.
quote:Nu het lijkt hier echt wel haat.
Op zaterdag 1 februari 2003 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
ja, maar het gaat ook om de zang ... en die is gewoon bagger ...
Dat je geen fan van hem bent en hem niet goed vind oke.
quote:Helemaal mee eens!
quote:Tuurlijk daar komt het ook door.
Op zaterdag 1 februari 2003 23:52 schreef Qarinx het volgende:[..]
Misschien komt het meer doordat het overkomt alsof de andere kandidaten al geen kans meer maken... dat hij gezien wordt als de grote winnaar en ook al is z'n prestatie niet top, de hemel ingeprezen wordt....
Dus het komt niet door Jim als persoon zelf, maar doordat er zo overdreven wordt... alsof de andere kandidaten niet goed zijn... Die zijn misschien nog wel beter en die gun ik ook alle lof...
En de anderen krijgen ook zat lof. het is alleen dat de roddelbladen liever over Jim schrijven dan over Jamai.
tja.....
[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 01-02-2003 23:59]
quote:Ik denk dat mensen nu voor kwaliteit (iemand met een goede stem) gaan dan voor kwantiteit (alweer zo'n iemand met een goede boyband- look).
quote:Omdat hij zo slecht is en dus onterecht er nog in zit! Daarom praat iedereen over Jim. Iedereen die een beetje een goed gehoor heeft kan zelf ook horen dat hij heel saai zingt... Dat hij er dus nog in zit moet met zijn uiterlijk ofzo te maken hebben. Ik neem toch ook aan dat iedereen wel inziet dat je gek wordt als je 45 minuten naar Jim moet luisteren?
Op zaterdag 1 februari 2003 23:37 schreef Ceriel het volgende:
Half Nederland heeft 't over die Jim.
quote:tja er is een verschil dat je iemand anders beter vind of iemand de grond inboren lijkt me
Op zaterdag 1 februari 2003 23:58 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Ik denk dat mensen nu voor kwaliteit (iemand met een goede stem) gaan dan voor kwantiteit (alweer zo'n iemand met een goede boyband- look).
quote:Laten we het hopen!
Op zaterdag 1 februari 2003 23:58 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik denk dat mensen nu voor kwaliteit (iemand met een goede stem) gaan dan voor kwantiteit (alweer zo'n iemand met een goede boyband- look).
quote:en ook niet alleen hier wordt hij de hemel ingeprezen...
Op zondag 2 februari 2003 00:00 schreef itsme het volgende:[..]
tja er is een verschil dat je iemand anders beter vind of iemand de grond inboren lijkt me
en dat gebeurt niet alleen hier
Dat heb je altijd als je populair bent... some hate you, others love you...
quote:eerst werd hij door iedereen de hemel ingeprezen en nu word hij overal afgeslacht
Op zondag 2 februari 2003 00:00 schreef scanman01 het volgende:[..]
Omdat hij zo slecht is en dus onterecht er nog in zit! Daarom praat iedereen over Jim. Iedereen die een beetje een goed gehoor heeft kan zelf ook horen dat hij heel saai zingt... Dat hij er dus nog in zit moet met zijn uiterlijk ofzo te maken hebben. Ik neem toch ook aan dat iedereen wel inziet dat je gek wordt als je 45 minuten naar Jim moet luisteren?
quote:Dat is niet waar.... volgens mij duidt het juist op enorme populariteit..
Op zondag 2 februari 2003 00:04 schreef itsme het volgende:[..]
eerst werd hij door iedereen de hemel ingeprezen en nu word hij overal afgeslacht
Hoe vaak wordt Jennifer Lopez wel niet afgezeken door mensen? En hoeveel mensen zijn er wel niet fan?
quote:Ik heb het begin niet gevolgd, alleen de laatste 3 keer gezien. En Jim is volgens mij gewoon de minste. Hij zingt wel zuiver (meestal), maar gewoon enorm saai en monotoon (of is dat hetzelfde?). Hij zit er duidelijk alleen door zijn uiterlijk en leeftijd nog in.
Op zondag 2 februari 2003 00:04 schreef itsme het volgende:[..]
eerst werd hij door iedereen de hemel ingeprezen en nu word hij overal afgeslacht
quote:De telefoonrekening is binnen
Op zaterdag 1 februari 2003 23:41 schreef Cybart het volgende:
quote:Tina meisje?
Op zondag 2 februari 2003 00:07 schreef Christine het volgende:
De telefoonrekening is binnen
quote:Ik gee toe dat hij me ook is tegen gevallen.
Op zondag 2 februari 2003 00:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik heb het begin niet gevolgd, alleen de laatste 3 keer gezien. En Jim is volgens mij gewoon de minste. Hij zingt wel zuiver (meestal), maar gewoon enorm saai en monotoon (of is dat hetzelfde?). Hij zit er duidelijk alleen door zijn uiterlijk en leeftijd nog in.
quote:Ik stem ook nooit (ook met BB niet
Op zondag 2 februari 2003 00:13 schreef itsme het volgende:[..]
Ik gee toe dat hij me ook is tegen gevallen.
Ook ik vond 2 weken geleden dat hij altijd hetzelfde met zijn stem doet.
maar ik denk dan ook aan het feit dat hij nog nooit zangles gehad heeft, jong is en ik hem in het begin wel erg goed vond.Dat hij nog veel moet leren maar er wel komt.
Ik stem niet voor hem (itsme stemt nooit, en eerlijk gezegd zou ik van alle deelnemers geen cd in huis willen hebben
quote:ja maar ik ben echt iemand die voor een stem moet vallen.
Op zondag 2 februari 2003 00:16 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik stem ook nooit (ook met BB niet
). En of ik een cd van iemand van Idols zou willen hebben weet ik pas als ik hun muziek heb gehoord wat ze na Idols gaan zingen. Als het goed is is het goed!
quote:tja smaken verschillen
Op zondag 2 februari 2003 00:20 schreef Minnie_ het volgende:
De stem van Bas deed mij juist helemaal niks.
Ik begrijp echt niet waarom er nu zo'n anti-Jim hetze aan het ontstaan is. Jim was vanavond verkouden, en dat hoorde je goed, maar hij was zeker niet de slechtste van het stel. Als een van de weinigen wist hij een mooi nummer op feilloze wijze te interpreteren en daar een eigen draai aan te geven. Iets wat hij overigens altijd doet, wat, zoals John Ewbank terecht constateerde, blijk geeft van een enorm muzikaal gehoor en talent. Ook dat gezeur over zijn saaie stem begint nu echt b-o-r-i-n-g te worden. Ik persoonlijk vind dat Jim een hele fijne stem heeft om naar te luisteren, net als Bas overigens. Mooie warme en vooral unieke klank.
Ik ben ervan overtuigd dat Jim's muzikale talent vele malen groter is dan dat van Jamai, om maar even iemand te noemen. Die komt niet verder dan een nummer weliswaar zuiver zingen, maar het vervolgens brengen als een foute quizmaster uit de jaren tachtig. Met dat irritante handje, dat Amerikaanse lachje terwijl je verdorie een emotioneel stuk aan het zingen bent. Er zijn maar drie kandidaten die nummers op de juiste manier kunnen interpreteren, dat zijn toch echt Jim, Hind en Dewi. De rest kan leuk zingen, maar daar houdt het wel mee op. Ja, Jim heeft uitglijders gemaakt ( Against all odds ging echt goed mis), net als Hind in de afgelopen twee weken. Maar een nummer zingen, of een nummer overbrengen, zijn echt hele verschillende dingen. Het laatste is vele malen moeilijker dan een noot zuiver uit je strot krijgen, en dat is nu precies waarom sommige mensen goede zangers zijn, en andere mensen idolen worden.
Bovendien wordt Jim ook door vele posters afgezeken alsof hij een heel groot ego zou hebben en arrogant is. Soms vraag ik me echt af of jullie wel naar dezelfde Idols kijken als ik, want ik zie elke week een schattig, jong ventje staan die toevallig door Moeder Natuur gezegend is met een lekker bekkie, maar zich vreselijk opgelaten voelt onder al dat gekrijs. Die doodzenuwachtig op het podium gaat staan en af en toe bijna jankend van de zenuwen op de uitslag wacht. Die vanavond echt dacht dat hij eruit zou vliegen en jankend van opluchting blij is met nog een weekje Idols.
Give the boy a break mensen. Dit gedoe is echt zooooo Hollands. Lekker afzeiken, afkraken, kankeren en een jochie van 15 niet eens het licht in de ogen gunnen. Wat heeft het kind jullie misdaan? Hij kan er toch niks aan doen dat hij knap is? Of een talent heeft?
Maar nee, we zouden eens jonge kinderen die knokken voor hun droom in hun waarde laten.
Jim is overigens niet mijn persoonlijke favoriet, ik weet nog niet wie ik de overwinning gun. Maar ik zie wel gewoon dat Jim net als bijvoorbeeld een Robbie Williams ( die ook echt bagger was in Take That) ontzettend veel potentie heeft en nog zo jong is dat hij weleens uit zou kunnen groeien tot een ster van formaat. Maar daar moet hij natuurlijk wel de kans voor krijgen, maar als ik de reacties hier zo eens lees, lijkt het waarschijnlijker dat Jim op zijn 17e met een of andere verslaving volledig gedesillusioneerd overspannen thuis op de bank zit. Dat hij zichzelf nu staande houdt verbaast me al, ik ken genoeg volwassenen die voor minder shit aan de Prozac moeten.
Marieke vond ik wel slecht. Ik snap ook niks van het jury commentaar.
Zelf heb ik ook Dewi gestemd. Wat is ze toch een leuk meiske
Bas eruit, goh wat een verrassing...
quote:Yeah! So true!
Op zondag 2 februari 2003 00:47 schreef Brennie het volgende:
Jim ERUIT!!
Die best aardige knul kan er niks aan doen.. maar hij is toch echt veels te saai en eentonig.
DEWI!! moet winnen
quote:Ik snap je punt..
Op zondag 2 februari 2003 00:43 schreef absolutelyarrogant het volgende:
-KNIP-
quote:nou genoeg gezeken!ben het met je eens ,maae toch blijft hij tot 1 na laatste in het progamma vanwege kijkcijfers(sms'jes leveren Yorin en Rtl4 veel geld op (70%))
Op zondag 2 februari 2003 00:54 schreef Brennie het volgende:[..]
Ik snap je punt..
Jim is vast een aardige leuke knul.. niks mis mee.
Zijn stem is best apart.
Ik vind hem alleen een nummer absoluut niet met voldoende gevoel overbrengen. Ik word er niet warm of koud van.
Zijn stem is naar mijn mening te eentonig en saai.
Nauwelijks variatie in toonhoogtes.
Ik hoor slechts 1 monotone zoemer.
Verder ook heel irritant hoe de jury uit alle macht de mening van het publiek over Jim probeert te beïnvloeden (verkouden, ja hij was verkouden, het publiek met rekening houden met zijn verkoudheid, bla bla bla).
En volgens mij is het idd doorgestoken kaart, hij kan nooit 6e geworden zijn als je ziet hoe populair hij is.
Het lijkt wel of Jim dood moet vanwege zijn grote aantrekkingskracht op breezerbakvismeiden.
Hij heeft al een hele politieke zet gedaan door op een oudere vrouw te vallen, maar liefst 18 jaar.... WHOO!
In de ogen van de meisjes van 14 ben je dan waarschijnlijk rijp voor de AOW, dus echt oud.
Nee Jim kan er niks aan doen dat ie zo'n idiote opkomst heeft iedere week, en hij speelt ook niet met het publiek wat Joel geheel onterecht wel deed.
Jim wordt per week banger en banger, de gillende keukenmeiden vallen hem steeds zwaarder en zwaarder.
In het ergste geval heeft ie te vroeg gepiekt en gaat een ander er met de buit vandoor. De breezerbeltegoeden raken op, een fikse verkoudheid, Jim heeft het zwaar.
Bovendien, dit programma is om een idool te kiezen, niet om er bij voorbaat 1 te bestempelen. Al die voortijdige overaandacht zou Jim nog wel eens op kunnen breken, en daar heeft die sniffende en snotterende jongen uit Egmond Binnen helemaal niks aan kunnen doen.
De kapsones zijn hem toegedicht, hij heeft ze nooit opgezocht.
Wat dat betreft maakt Dewi in mijn ogen meer kans, ze is puur, oprecht en valt buiten elke discussie...
En in het ijskoude Nederland maak je met het juist balanceren op het oprecht/gewoon koord (Dewi/Hind) meer kans dan balanceren op het idool/clown koord (Jim/Jamai).
Jamai heeft die boodschap goed begrepen, want wat is die jongen in 2 weken een partij gewoon geworden zeg.
Volgende week nog een Lee Towers Bril op en de zaak is compleet... kan ie volgend jaar voor een uitverkocht Ahoy' 7 avonden kerstconcerten gaan geven!
Jamai, doe weer eens een keer gek!! Alsjeblieft...
Verder: ik hoop dat dit de laatste Nederlandstalige avond is geweest, ik vind het een nare zangtaal! Los van de kwaliteiten van Marco, Van Dik Hout en Blof.... Het is een harde, koude en kille zangtaal...
Er is vanavond niet 1 idool door het scherm gespat, dat zegt alles over onze taal en niks over hun talent.
[Dit bericht is gewijzigd door dolfg op 02-02-2003 01:30]
quote:Nou nou, de enige kritiek die ik tegenkom is dat hij absoluut niet kan zingen. En als je zangstem monotoon is, geen bereik heeft, geen diepte heeft, dan ben je inderdaad geen hele beste zanger.
Het lijkt wel of Jim dood moet vanwege zijn grote aantrekkingskracht op breezerbakvismeiden.
Ik zou het willen omdraaien. De beschuldigingen van jaloezie zijn een verhulling voor een schrijnend gebrek aan tegenargumenten.
Face it: Er zijn mensen die vinden dat Jim's zang'talent' tekortschiet voor de overwinning in Idols en dat is een valide opvatting waarbij niets, maar dan ook niets erop wijst dat die opvatting is ingegeven door jaloezie.
quote:Nee, maar het hele scenario wat eromheen is bedacht door vele forumgroepen zoals deze maken het voor een deelnemer van bijvoorbeeld Idols wel redelijk ziek lijkt me.
Op zondag 2 februari 2003 01:27 schreef Argento het volgende:[..]
Face it: Er zijn mensen die vinden dat Jim's zang'talent' tekortschiet voor de overwinning in Idols en dat is een valide opvatting waarbij niets, maar dan ook niets erop wijst dat die opvatting is ingegeven door jaloezie.
Hij had (vond ik) in de eerste ronde en prachtige stem, die me in de loop van de reeks meer en meer tegen is gaan staan, en ik denk dat er meer mensen zo over denken.
Maar haatdragendheid staat daarbuiten, en in heel veel reacties hier en hierbuiten lees ik dat het zo lekker is dat Jim op een stoel moet zitten... om iets wat HIJ niet gedaan heeft maar de breezers om hem heen...
iemand idool maken voor ie het is, en daarom vind ik de reactie van absolutelyarrogant ook zo goed.
Iemand afmaken wordt hier tot norm verheven, en dat is goedkoop, makkelijk en zeer Hollands.
quote:Op dit niveau in de race is er geen sprake meer van absoluut niet kunnen zingen natuurlijk, wat een kulargument. Ze kunnen allemaal goed zingen, daar draait het nou juist om, wie kan er BEHALVE goed zingen nog al die andere dingen die ervoor zorgen dat de een op feesten en partijen tussen de schuifdeuren staat en de ander op 1 in de top 40.
Op zondag 2 februari 2003 01:27 schreef Argento het volgende:[..]
Nou nou, de enige kritiek die ik tegenkom is dat hij absoluut niet kan zingen. En als je zangstem monotoon is, geen bereik heeft, geen diepte heeft, dan ben je inderdaad geen hele beste zanger.
Ik zou het willen omdraaien. De beschuldigingen van jaloezie zijn een verhulling voor een schrijnend gebrek aan tegenargumenten.
Jim kan goed zingen, en zeker met zijn interpretatie van Zij maakt het verschil kon je ditmaal horen dat ook Jim echt wel de hoogte in kan. Als hij niet verkouden was geweest, zou men waarschijnlijk juist van dit nummer gezegd hebben dat hij nu eindelijk eens niet monotoon was.
Ik heb overigens ook niet gesproken van jaloezie, ik denk ook niet dat dat achter die kritiek zit. Het is gewoon weer het oeroude oer hollandse doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg principe dat achter de kritiek op Jim zit, denk ik. Dat is ook het enige waarmee ik de in mijn ogen belachelijke adoratie voor Jamai kan verklaren. Hè lekker, hij kan wel zingen maar hij ziet er tenminste wel net zo uit als mijn foute schoonvader. En hij maakt dezelfde afgezaagde grappen. Gelukkig, want ze moeten natuurlijk niet denken dat ze beter zijn dan andere mensen omdat ze toevallig een moppie kennen zingen. Nee hoor, Jamai, die is leuk, want die is zo heerlijk gewoon gebleven.
Het is toch een absolute contradictio in terminis om van een idool te verwachten dat hij gewoon is? Only in Holland...
quote:
Op zondag 2 februari 2003 01:48 schreef absolutelyarrogant het volgende:
verhaaltjes
En het enige kritiek wat op Jim word gegeven is bij lange na niet alleen dat hij 'niet zo goed kan zingen', het is echt veel 'expres tegen de populairste in gaan'.. Er worden dingen gezegd dat ik denk; overdrijf niet zo, lul niet, grow up.. En die dingen hebben alles behalve met 'n normale mening te maken
quote:dat verbaasde me ook echt maar misschien denken er van ja ik hoef er niet op te stemmen want er stemmen er al genoeg op
Op zondag 2 februari 2003 00:51 schreef Partygurl het volgende:
En jim op de stoelOngeloofelijk
Jim die op die stoel moest vertrouw ik niet helemaal. Óf het is een truuk om meer stemmen binnen te halen óf iedereen denkt: "ik hoef niet op Jim te stemmen want daar stemmen toch al genoeg mensen op". Ik vond hem ook dit keer helemaal niet slecht, je hoorde dat hij verkouden was maar ik vond dat hij het prima deed en hij zag ook "prima" uit.
David, Hind en Dewi vond ik ook heel goed. Alleen vond ik dat Dewi een beetje "plat" zong. "Een moment zonder jooouuuwwwwww" Dat "jou" kwam er zo plat Amsterdams uit soms. Maar verder heeft ze natuurlijk een top stem.
Jamai vond ik heel goed, alleen kiest hij wel steeds saaie zeik nummers uit vind ik.
Bas eruit lijkt me meer dan terecht. Die jongen heeft hét gewoon niet.
quote:Ik vind haar niet irritant, maar had gisteren ook verwacht dat de jury haar harder aan zou pakken. Ik vind haar duidelijk de minste van degenen die nu nog over zijn.
Op zondag 2 februari 2003 10:33 schreef Lady_J het volgende:
Ik vond Marieke echt heel erg slecht gisteravond. Ik dacht dat de jury haar helemaal de grond in zou boren maar ik viel bijna van verbazing van m'n stoel af toen zij zich zo lovend over haar uitlieten. Hoop dat Marieke er volgende week uitligt, ik vind haar steeds irritanter worden.
quote:Jim.
Op zaterdag 1 februari 2003 23:35 schreef itsme het volgende:[..]
Nu begin ik toch wel heel nieuwsgierig te worden als schatje en marky zo eensgezind zijn
Wiens zangkwaliteiten bewonderen jullie 2 dan?
quote:Of jij hebt boter op je voorhoofd.
Op zaterdag 1 februari 2003 23:41 schreef Cybart het volgende:
het is feest...nou ja, bijna danJimmie op de stoel ole oleeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jimmie op de stoel, Jimmie op de stoel,
Jimmie op de stoel ole oleeeeeeeeeeeeeeeeeeebijna was het tijd voor gerechtigheid....
Nogmaals, grappig, het argument dat breeazah meisjes massaal voor Jim bellen gaat niet meer op.En veelzeggend dat men het nu gooit op dat het beltegoed op was.Hoezo vastlullen.
quote:Jim krijgt gewoon veel aandacht, de roddelbladen hebben alleen maar oog voor hem, en dat schiet bij sommige misschien in het verkeerde keelgat terwijl Jim er ook niks aan kan doen.
quote:* Mee eens is
Als een van de weinigen wist hij een mooi nummer op feilloze wijze te interpreteren en daar een eigen draai aan te geven. Iets wat hij overigens altijd doet, wat, zoals John Ewbank terecht constateerde, blijk geeft van een enorm muzikaal gehoor en talent. Ook dat gezeur over zijn saaie stem begint nu echt b-o-r-i-n-g te worden. Ik persoonlijk vind dat Jim een hele fijne stem heeft om naar te luisteren,
quote:Jim!
Op zondag 2 februari 2003 11:37 schreef schatje het volgende:[..]
Jim.
quote:Als dat daadwerkelijk zo was, had Jim er allang uitgelegen.Snap je dat??
Op zaterdag 1 februari 2003 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
ja, maar het gaat ook om de zang ... en die is gewoon bagger ...
quote:Cyboter?
Op zondag 2 februari 2003 11:40 schreef schatje het volgende:[..]
Of jij hebt boter op je voorhoofd.
quote:Jenny had enkel kritiek omdat Jim verkouden was, en Henk-Jan was eigenlijk wel positief.
Op zaterdag 1 februari 2003 23:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat dacht ik exact over jou, serieus! Gelukkig in dit geval heb ik de jury op m'n hand... maar die hebben er ook geen verstand van natuurlijk.
John Ewbank over Jim
quote:Gisteren vond ik hem wel goed hoor.
Op zondag 2 februari 2003 00:20 schreef Minnie_ het volgende:
De stem van Bas deed mij juist helemaal niks.
quote:Helemaal mee eens, en dan te bedenken hoe wij met elkaar overhoop hebben gelegen in de Israel/Palestina topics.
Na wekenlang alleen maar gelurkt te hebben in de Idols topics, zit ik me nu echt zo erg op te winden dat ik toch maar even reageer. + verhaal
quote:Mijn favo lijstje op dit moment
Op zaterdag 1 februari 2003 23:35 schreef itsme het volgende:[..]
Nu begin ik toch wel heel nieuwsgierig te worden als schatje en marky zo eensgezind zijn
Wiens zangkwaliteiten bewonderen jullie 2 dan?
Hind
Jim
Jamai
David
Dewi
Marieke
Vind het ook jammer dat de doelgroep 15 jarige breezermeisjes zijn, want die stemmen enkel 'omdat hij zo lekker is' en niet vanwege iemand zijn werkelijke kwaliteiten.
quote:Ja er zijn er anders zat die je op staan te wachten als je iets verkeerds zegt
Op zondag 2 februari 2003 11:57 schreef Flaman het volgende: (Van een heel kritische jury nota bene)
Ik viel zowat van mijn stoel van verbazing. OF die jury durfte niet negatief te doen bij deze 'held' of het is doorgestoken kaart.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 11:57 schreef Flaman het volgende:Vind het ook jammer dat de doelgroep 15 jarige breezermeisjes zijn, want die stemmen enkel 'omdat hij zo lekker is' en niet vanwege iemand zijn werkelijke kwaliteiten.
quote:Deze hele reaktie kan zo de vlakspoeler in. Het slaat helemaal nergens op. Iemand zingt pas bagger als er verschillende noten de mist in gaan. als hij achter de muziek aanzingt of er juist op vooruit loopt. Dit alles is niet gebeurd. Ondanks dat hij sommige noten niet kon halen was hij niet vals. Ik vond het juist deze keer wel lekker het had iets rauws. Hij kon erg goed omgaan met de beperkingen van zijn stem.
Op zondag 2 februari 2003 11:57 schreef Flaman het volgende:
Ik ben niet zo'n mannetje dat snel gelijk begint te schreeuwen 'doorgestoken kaart!' bij dit soort programma's. Maar het valt mij wel op als de meest populaire kandidaat (Jim) echt bagger zingt (vergeleken met de rest) dat hij alsnog positieve reacties krijgt dat het "heel goed" was. (Van een heel kritische jury nota bene)
Ik viel zowat van mijn stoel van verbazing. OF die jury durfte niet negatief te doen bij deze 'held' of het is doorgestoken kaart. DIe jongen kan wel zingen, maar vergeleken met de rest zingt hij gewoon ronduit slecht. Ook als hij niet verkouden was, kan hij bepaalde tonen niet bereiken. Vind het ook jammer dat hij er niet uitgestemd is.Vind het ook jammer dat de doelgroep 15 jarige breezermeisjes zijn, want die stemmen enkel 'omdat hij zo lekker is' en niet vanwege iemand zijn werkelijke kwaliteiten.
sorry hopor, maar ik heb er van genoten dat sjacherijnige koppie op die stoel te zien zitten
dat ie nog maar lang verkouden mag blijven
en nu maar hopen op de musical aflevering volgende week
en cj, je woordspeling was maar van seth gaaikema niveau, en dat zegt wat!
Die is in staat om ieder nummer te verkrachten. Ik wordt gek van al die vocal gymnastics. Zoals Dewi zingt kan iedereen zingen. Ik zou haar wel eens een gewoon nummer willen horen zingen. Waar geen R&B achtig gedoe in zit.
Mensen denken dat iemand kan zingen als ze een half uur doen over het zingen van een woord. Probeer het zelf eens.... iedereen kan het en het lijkt heel wat dan maar het is niks.
quote:Het Hitkrant tijdperk ben ik allang voorbij.
Op zondag 2 februari 2003 12:17 schreef Cybart het volgende:
schatje...
hoe was de hitkrant van deze week????
quote:Mm ik vind haar eigenlijk wel heel goed.
Op zondag 2 februari 2003 12:18 schreef marky het volgende:
Wat mij steeds meer gaat tegen staan is Dewi.Die is in staat om ieder nummer te verkrachten. Ik wordt gek van al die vocal gymnastics. Zoals Dewi zingt kan iedereen zingen. Ik zou haar wel eens een gewoon nummer willen horen zingen. Waar geen R&B achtig gedoe in zit.
Mensen denken dat iemand kan zingen als ze een half uur doen over het zingen van een woord. Probeer het zelf eens.... iedereen kan het en het lijkt heel wat dan maar het is niks.
quote:Dan moet je toch je oren eens goed laten nakijken, want het was 3 keer niets. Hij kan niet tegen die andere kandidaten op!! Hij heeft een ok stem maar het is geen winnaar. Dat is mijn mening
Op zondag 2 februari 2003 12:11 schreef marky het volgende:[..]
Deze hele reaktie kan zo de vlakspoeler in. Het slaat helemaal nergens op. Iemand zingt pas bagger als er verschillende noten de mist in gaan. als hij achter de muziek aanzingt of er juist op vooruit loopt. Dit alles is niet gebeurd. Ondanks dat hij sommige noten niet kon halen was hij niet vals. Ik vond het juist deze keer wel lekker het had iets rauws. Hij kon erg goed omgaan met de beperkingen van zijn stem.
quote:een blik in je fotoboek laat dat inderdaad wel merken ja
Op zondag 2 februari 2003 12:20 schreef schatje het volgende:[..]
Het Hitkrant tijdperk ben ik allang voorbij.
maar ik vind hem best wel een leuk fris koppie hebben, maar ik haat de hype, en zo goed is ie niet, en dat ie op de stoel zat was gewoon leuk, omdat dan blijkt dat hiij dus niet onaantastbaar is
quote:dan verschillen wij op dit punt van mening, aangezien ik vergeleken met de rest vind dat hij gewoon niet goed zingt. Hij is zwaar eentonig (zal wel door de baard in zn keel komen). Ben benieuwd of het Jantje Smit syndroom zijn stembanden zal terroriseren. Begrijp mij niet verkeerd, die jongen kan leuk zingen hoor, maar ik vind dat hij er uit moet omdat er mensen beter zijn dan hij.
Op zondag 2 februari 2003 12:11 schreef marky het volgende:[..]
Deze hele reaktie kan zo de vlakspoeler in. Het slaat helemaal nergens op. Iemand zingt pas bagger als er verschillende noten de mist in gaan. als hij achter de muziek aanzingt of er juist op vooruit loopt. Dit alles is niet gebeurd. Ondanks dat hij sommige noten niet kon halen was hij niet vals. Ik vond het juist deze keer wel lekker het had iets rauws. Hij kon erg goed omgaan met de beperkingen van zijn stem.
quote:true, beetje Christina wannabe.
Op zondag 2 februari 2003 12:18 schreef marky het volgende:
Ik zou haar wel eens een gewoon nummer willen horen zingen. Waar geen R&B achtig gedoe in zit.
verder wat SheDeviltje zegt
quote:Ik ook
Op zaterdag 1 februari 2003 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom de naam JIM in de titel ! Vreselijk irritant!Sorry........maar ik wordt gek van Jim dit, Jim dat.
quote:Mwahh weinig last van. Redelijk absoluut gehoor.
Op zondag 2 februari 2003 12:24 schreef SheDeviltje het volgende:[..]
Dan moet je toch je oren eens goed laten nakijken, want het was 3 keer niets. Hij kan niet tegen die andere kandidaten op!! Hij heeft een ok stem maar het is geen winnaar. Dat is mijn mening
quote:Jantje Smit zeker al een tijdje niet meer horen zingen???
Op zondag 2 februari 2003 12:30 schreef Flaman het volgende:[..]
dan verschillen wij op dit punt van mening, aangezien ik vergeleken met de rest vind dat hij gewoon niet goed zingt. Hij is zwaar eentonig (zal wel door de baard in zn keel komen). Ben benieuwd of het Jantje Smit syndroom zijn stembanden zal terroriseren. Begrijp mij niet verkeerd, die jongen kan leuk zingen hoor, maar ik vind dat hij er uit moet omdat er mensen beter zijn dan hij.
Als je niet kan zingen dan zing je altijd uit de maat, je kan geen noot houden, uithalen op een zuivere manier is niet mogelijk kortom je zingt gewoon vals.
quote:Hou ik ook niet van. Ze komt overigens niet eens in de buurt.
true, beetje Christina wannabe.
quote:Het gaat niet om zangtalent, het gaat om een idool. Daar zit wezenlijk verschil tussen. En Jim is absoluut een idool. Dat bewijst hij week na week door zo te zingen en toch zoveel publieksstemmen te vergaren.
Op zondag 2 februari 2003 11:44 schreef schatje het volgende:[..]
Als dat daadwerkelijk zo was, had Jim er allang uitgelegen.Snap je dat??
Snap je dat??
quote:Ik ben benieuwd naar de unieke publieksstemmen. Volgens mij is het verschil met de andere kandidaten dan veel kleiner.
Op zondag 2 februari 2003 13:51 schreef Argento het volgende:[..]
Het gaat niet om zangtalent, het gaat om een idool. Daar zit wezenlijk verschil tussen. En Jim is absoluut een idool. Dat bewijst hij week na week door zo te zingen en toch zoveel publieksstemmen te vergaren.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 12:25 schreef Cybart het volgende:[..]
een blik in je fotoboek laat dat inderdaad wel merken ja
quote:Ja, als Jim wint...who cares??
Op zondag 2 februari 2003 15:45 schreef marky het volgende:
Wat ik overigens niet snap is waar iedereen zich zo druk over maakt. Wat is er nu zo erg aan dat Jim het eventueel wint? Als ik het zo bekijk komen mensen als Hind, July en Dewi echt wel aan de bak na dit programma. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk en zeker niet in die mate dat Jim volledig onderuit moet worden gehaald. Alsof dat effect zou hebben op de public vote.
De winnaar was Jan ten Hoopen (weinig meer van gehoord, kampt of kampte met een ziekte geloof ik), tweede die dikke gezelligerd die ook echt Bol heette (Willem van voren), die hebben we in wat vage commercials en een mislukt talkshowtje mogen begroeten om vervolgens fluks af te serveren. Op de derde plaats eindigde ene Rolf X Wouters...
quote:precies
Op zondag 2 februari 2003 18:28 schreef schatje het volgende:[..]
Wat is daar leuk aan??
quote:Wilem Bol is producent bij RTL 5 en produceert daar de programma's die over financiele diensten gaan etc.
Op zondag 2 februari 2003 18:06 schreef Argento het volgende:
Dat dit soort uitslagen niet veel zeggen over de beroepskansen van de deelnemers is wel gebleken met de uitslag van Showmasters. Die show waarin Sandra Reemer op zoek ging naar een nieuwe 'collega', ergens begin jaren 90 ofzo.De winnaar was Jan ten Hoopen (weinig meer van gehoord, kampt of kampte met een ziekte geloof ik), tweede die dikke gezelligerd die ook echt Bol heette (Willem van voren), die hebben we in wat vage commercials en een mislukt talkshowtje mogen begroeten om vervolgens fluks af te serveren. Op de derde plaats eindigde ene Rolf X Wouters...
"Scooter - Weekend"
Eigenlijk zouden ze 'm moeten uitbrengen als "Scooter featuring Jerney- Weekend".
quote:Nou als je afgaat op het buitenland dan staat ons heeeeeel erg veel te wachten na afloop van Idols...
Op dinsdag 4 februari 2003 00:48 schreef Knaller het volgende:
Toch denk ik dat als Idols afgelopen is we de komende maanden wel iets van iemand of van een paar zullen horen maar dat het daarna toch echt weer afkoelt en dat niemand echt een grote ster wordt. Het zou mij in ieder geval niets verbazen... zulke dingen zijn toch alleen boeiend op het moment zelf!!
In Engeland scoren zowel Will Young, als Gareth Gates als Darius als nog een aantal anderen nog regelmatig grote hits.
In Amerika gaan de nummer 1 en nummer 2 met elkaar trouwen en wordt er een soort van verfilming gemaakt van hun grote succes.
In Duitsland staan de Idols nu op nummer 1 met hun liedje geschreven door Dieter 'Modern Talking' Bohlen, en daar is de winnaar nog niet eens bekend. Het winnaarsoffensief begint pas na DSDS.
Eerst worden er in Nederland waarschijnlijk eerst 2 singles uitgebracht van de winnaar, dan pas het album. Hetzelfde geldt voor de nummer 2 en 3. Daarna komt er nog een verzamelalbum uit met alle finalisten er op. Reken er maar op dat er alles aan gedaan wordt om ze in de belangstelling te houden.
quote:Aha bedankt voor die informatie...
Op dinsdag 4 februari 2003 01:23 schreef CJ het volgende:[..]
Nou als je afgaat op het buitenland dan staat ons heeeeeel erg veel te wachten na afloop van Idols...
In Engeland scoren zowel Will Young, als Gareth Gates als Darius als nog een aantal anderen nog regelmatig grote hits.
In Amerika gaan de nummer 1 en nummer 2 met elkaar trouwen en wordt er een soort van verfilming gemaakt van hun grote succes.
In Duitsland staan de Idols nu op nummer 1 met hun liedje geschreven door Dieter 'Modern Talking' Bohlen, en daar is de winnaar nog niet eens bekend. Het winnaarsoffensief begint pas na DSDS.
Eerst worden er in Nederland waarschijnlijk eerst 2 singles uitgebracht van de winnaar, dan pas het album. Hetzelfde geldt voor de nummer 2 en 3. Daarna komt er nog een verzamelalbum uit met alle finalisten er op. Reken er maar op dat er alles aan gedaan wordt om ze in de belangstelling te houden.
Toch denk ik dat de markt wat anders in de UK en Amerika ligt dan hier in Nederland. Daar breek je gewoon sneller door volgens mij. Misschien omdat we hier wat meer nuchter zijn ofzo... weet ik veel!! Denk wel dat het nog even populair zal zijn maar als je ze niet meer op tv kunt volgen via de shows neemt de belangstelling wat af bij de meesten. Datzelfde was ook met K-otic het geval... en die zijn inmiddels ook uit elkaar toch? Mja, we zien het vanzelf wel maar ik voel gewoon dat ik gelijk krijg!!
gewoon Jamai, hind en dewi als laatste drie en dan wint Jamai natuurlijk
Waarom moet er nou ook altijd weer, van alles wat succesvol is, een 2e reeks van gemaakt worden. Zien die niet in dat alles eigenlijk maar 1 keer leuk is?
quote:Nou.. American Idol 2 is minstens zo leuk en succesvol als het eerste deel.. en het talent is ook beter
Op dinsdag 4 februari 2003 22:30 schreef Apfel het volgende:
[afbeelding]Waarom moet er nou ook altijd weer, van alles wat succesvol is, een 2e reeks van gemaakt worden. Zien die niet in dat alles eigenlijk maar 1 keer leuk is?
En het is niet dat ze meteen met een volgende reeks beginnen.. 2004 duurt nog wel ff..
En dan kan ik tenminste ook meedoen
Deze site bevat zo'n 80 fragmentjes van de initiele audities, tientallen fragmenten van de afval audities, fragmenten van de 1e live show en fragmenten van alle 10 de deelnemers die mee gaan doen aan de 2e.
Het Belgische idols topic hier is namelijk niet zo populair, terwijl er toch genoeg fragmenten van zijn voor discussies. Er zitten een groot aantal
en
deelnemers tussen...
Hallo
Voor Idols Backstage kun je altijd vragen insturen en ik had ook een vraag.
Deutschland Sucht den Superstar is de Duitse Idols, dat is wel bekend. Vorige week, na de Big Band-show had Gracia, favoriet voor de overwinning, de minste stemmen gekregen en moest ze eruit. Duitsland was in rep en roer, iedereen was boos en niemand geloofde de uitslag. Vanessa, een andere deelneemster, mocht namelijk blijven en daarvan werd al weken gedacht dat ze eruit moest. Ook Daniel K, iemand die nog over is bij DSDS, was helemaal in shock. Hij storte letterlijk in elkaar en lag schreeuwend jankend op de grond van de studio tijdens de live Entscheidung. Hij moest door 3 mannen die bij DSDS werken ondersteund worden om het podium afgedragen te worden. Dramatisch was het. Mijn vraag: om wie zou je het hardst moeten huilen als hij of zij uit Idols zou moeten omdat die de minste stemmen had gekregen?
Ik hoop natuurlijk dat mijn vraag in de uitzending komt.
Oh, en doe de groeten aan Hind, want Hind is super!
Tom
quote:Valt wel mee. Maar het gaat de laatste tijd niet zo goed qua snelheid nee.
Op zaterdag 8 februari 2003 15:37 schreef Cybart het volgende:
(ps is chello bij jou vandaag ook al zo brak)?
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:56 schreef hoofdmuts het volgende:
vanavond Gareth gatesin de uitzending!!
quote:Will Young was zeker te duur en te druk op het moment...
Op zaterdag 8 februari 2003 15:56 schreef hoofdmuts het volgende:
vanavond Gareth gatesin de uitzending!!
quote:will heeft geen single die hier op 14 feb uitkomt
Op zaterdag 8 februari 2003 16:36 schreef Knaller het volgende:[..]
Will Young was zeker te duur en te druk op het moment...
quote:Ow vandaar
Op zaterdag 8 februari 2003 16:37 schreef Cybart het volgende:[..]
will heeft geen single die hier op 14 feb uitkomt
quote:Nou dat weet ik nog niet zo zeker, volgens mij heeft Marieke een grotere kans.
Op zaterdag 8 februari 2003 17:10 schreef LoekB het volgende:
Ik kan trouwens nu al zeggen dat David d'r vanavond uitligt....
quote:Of misschien toch Jim...
Op zaterdag 8 februari 2003 17:18 schreef roze-meisje het volgende:[..]
Nou dat weet ik nog niet zo zeker, volgens mij heeft Marieke een grotere kans.
quote:Dat was vreselijk ja
Op zaterdag 8 februari 2003 20:02 schreef LoekB het volgende:
Of misschien toch Jim.... In Duitsland was de grote favoriet d'r ook al zomaar opeens uitgegooid...
quote:yup ..
Op zaterdag 8 februari 2003 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat deze titel niet klopt. Jim komt niet in de finale.
quote:Nee, denk het ook niet eerlijk gezegd.
Op zaterdag 8 februari 2003 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat deze titel niet klopt. Jim komt niet in de finale.
quote:K hoop 't wel
Op zaterdag 8 februari 2003 20:23 schreef schatje het volgende:[..]
Nee, denk het ook niet eerlijk gezegd.
quote:Ik hoop het niet natuurlijk.
Op zaterdag 8 februari 2003 20:29 schreef Taurus het volgende:[..]
K hoop 't wel
![]()
quote:Slijmbal.
Op zaterdag 8 februari 2003 20:38 schreef Dragonwizard het volgende:
Eigenlijk zijn het allemaal winnaars, behalve van sommigen (Hind, Dewi en Jamai) zien we heel wat terug.
Volgens mij deed Mariekes microfoon het niet?
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:06 schreef mitt het volgende:
crosspost :Volgens mij deed Mariekes microfoon het niet?
Ik dacht trouwens dat ze eerst aan het dansen was...
quote:Erg slecht iig
Op zaterdag 8 februari 2003 21:06 schreef mitt het volgende:Volgens mij deed Mariekes microfoon het niet?
quote:Reinout valt af vanavond
Op zaterdag 8 februari 2003 21:06 schreef Qarinx het volgende:
OH MY GOD!!
REINOUT ZONG
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:07 schreef SuperRembo het volgende:[..]
Reinout valt af vanavond
Damn, wat veel roze rouge..
quote:idd lekker begin voor haar
Op zaterdag 8 februari 2003 21:06 schreef mitt het volgende:
crosspost :Volgens mij deed Mariekes microfoon het niet?
Dat lijkt me pas erg
quote:neen, die zullen wel denken wat voor kutmuziek is dit nou weer
Op zaterdag 8 februari 2003 21:11 schreef calvobbes het volgende:
Jaren 80Is dat wel een goed thema voor de doelgroep breezahchicks?
Marieke d'r haar zat echt veel leuker hiervoor...nu is het zo plat
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 08-02-2003 21:13]
quote:Haha jah inderdaad! dat zal ff balen zijn!
Op zaterdag 8 februari 2003 21:12 schreef mitt het volgende:
Hopen dat Marieke der microfoon nu wel heeft aanstaan.Dat lijkt me pas erg
quote:Dat doet ze...
Op zaterdag 8 februari 2003 21:13 schreef Duiveltja het volgende:
vrolijk liedje kijken of ze het verneukt
Nou ze mag echt gaan deze week....
quote:Verneukt
Op zaterdag 8 februari 2003 21:13 schreef Duiveltja het volgende:
vrolijk liedje kijken of ze het verneukt
quote:idd, dat dansen derbij is wel leuk, maar deze week mag ze er wel uit.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:15 schreef misterDre het volgende:[..]
Verneukt
quote:Ze kreeg trouwens een rode kop van het dansen..
Op zaterdag 8 februari 2003 21:15 schreef SEMTEX het volgende:
Oh zitten we hier
marieke's optreden is kut
Ze lijkt wel steeds slechter te worden
quote:Idd....
Op zaterdag 8 februari 2003 21:15 schreef misterDre het volgende:Verneukt
Kapotte microfoon aan het begin en spits afbijten wordt als soort van excuus gezien
quote:nee, bleghz, dat goude
Op zaterdag 8 februari 2003 21:17 schreef Cybart het volgende:
haar ogen zien er niet uit trouwens
quote:Dit is de echte vind ik
Op zaterdag 8 februari 2003 21:18 schreef Qarinx het volgende:
Waarom lopen er altijd 2 idols topics![]()
hij stond iig alweer lekker onzeker te lachen
anywayz, ik wil gareth zien/ horen
quote:Lul niet. Ze zong verrot.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:18 schreef Riann het volgende:
Marieke deed het goed
quote:Och deze loopt pas 27 delen
Op zaterdag 8 februari 2003 21:18 schreef Qarinx het volgende:
Waarom lopen er altijd 2 idols topics![]()
quote:Ik hoorde bij de intro dat z'n stem niet veel beter klinkt dan vorige week =)
Op zaterdag 8 februari 2003 21:18 schreef Cybart het volgende:
kijken wat jimmetje nu weer de vernieling in tracht te werken na de reclamehij stond iig alweer lekker onzeker te lachen
anywayz, ik wil gareth zien/ horen
quote:Inderdaad!
Op zaterdag 8 februari 2003 21:18 schreef Smeich het volgende:
Misschien wel slimme zet van Idols zelf, om Jim op de stoel te zetten vorige week.
Gaan al die grietjes nog meer geld uitgeven aan sms'jes.
quote:Ga nou plassen
Op zaterdag 8 februari 2003 21:19 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik hoorde bij de intro dat z'n stem niet veel beter klinkt dan vorige week =)
en tooske live is zowiezo al slecht live, dus dat viel nu in dat ene zinnetje mee
wel leuk dat reinout/arnie mee deed
quote:idd die hadden we vorige week al getrokken
Misschien wel slimme zet van Idols zelf, om Jim op de stoel te zetten vorige week.
quote:Een feit.
quote:Jah ben ik het op zich wel mee eens.. ze heeft er ook niet echt de schoenen voor aan.. nooit niet trouwens, dus ze loopt soms beetje te hupsen..
Op zaterdag 8 februari 2003 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
performance van marieke was prima ... alleen de zang niet ... (lag niet alleen aan de microfoon)
quote:Marieke was erg goed!
Op zaterdag 8 februari 2003 21:20 schreef schatje het volgende:
Marieke was waardeloos.
quote:Hopen dat Jim weer op de stoel komt dan, kijken wat voor gejank je dan weer krijgt.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:20 schreef Ceriel het volgende:[..]
Een feit.
quote:Dat dansen deed ze inderdaad wel leuk...kon ze ook maar zo goed zingen
performance van marieke was prima ... alleen de zang niet ... (lag niet alleen aan de microfoon)
quote:Dat was idd zwaar lachwekkend, maar gelukkig zag-ie dat zelf ook in
Op zaterdag 8 februari 2003 21:20 schreef lindaatje het volgende:
Het lijkt mij goed voor de mensheid als Reinout nooit meer iets gaat zingen
quote:hehehe ... gelukkig ging ze met die hoge hakken niet op d'r bek
Op zaterdag 8 februari 2003 21:21 schreef Qarinx het volgende:[..]
Jah ben ik het op zich wel mee eens.. ze heeft er ook niet echt de schoenen voor aan.. nooit niet trouwens, dus ze loopt soms beetje te hupsen..
quote:Jup, ze deed het best leuk! Maar der zang was niet zo goed.
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:22 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat was idd zwaar lachwekkend, maar gelukkig zag-ie dat zelf ook in
Peformance: Kut. Looks: Kut. Zang: Kut. Sorry, jij bent de zwakste schakel
quote:Idd! Kunnen nog heel wat verwachten bij de rest dus
Op zaterdag 8 februari 2003 21:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:Maar het is ook moeilijk om te dansen en zingen tegelijk!
quote:hopen dat dat gejank na vanavond is afgelopen (lees: dat jim er dan uit ligt)
Op zaterdag 8 februari 2003 21:22 schreef schatje het volgende:[..]
Hopen dat Jim weer op de stoel komt dan, kijken wat voor gejank je dan weer krijgt.
quote:Idd.. kan je van veel niet zeggen
Op zaterdag 8 februari 2003 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
Dat was idd zwaar lachwekkend, maar gelukkig zag-ie dat zelf ook in
quote:Hehehe... dat resulteert in nóg meer SMS'jes volgende week.
Hopen dat Jim weer op de stoel komt dan, kijken wat voor gejank je dan weer krijgt.
quote:Dat zal wel niet want iig bij het studiopubliek is die nog het populairst.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:(lees: dat jim er dan uit ligt)
quote:volgende week kun je niet meer op 'm stemmen
Op zaterdag 8 februari 2003 21:23 schreef Ceriel het volgende:[..]
Hehehe... dat resulteert in nóg meer SMS'jes volgende week.
quote:shit net te laat ingeschakeld...vond haar elke week al niks, dus ze zet de lijn door...
Op zaterdag 8 februari 2003 21:20 schreef schatje het volgende:
Marieke was waardeloos.
Jaren 80 is misschien wel een goed thema voor David.
Misschien valt Marieke vandaag wel af... ff luisteren naar Jim.
quote:Haar microfoon stond iets te zacht, maar haar optreden was desondanks erg goed. Bijna exact het orgineel.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:14 schreef Qarinx het volgende:
Of marieke zingt heel zacht, of de muziek staat te hard
Freddy zong het ook zo laag.
Wat een verneukerij
En is dat dansen!?!?!?! Dat kan ik nog beter
*vraag me af wanneer dat gebeurt dan*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |