SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
meer!!quote:Op maandag 20 december 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er maar twee tegelijkertijd nodig
quote:Op maandag 20 december 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Ich bin so schön
Ich bin so doll
Ich bin der US aus Bosch
Meine Gigaschlanken Wadeln
San der Wahnsinn für die Madeln
Mei Figur a Wunder der Natur
Tering wat ben ik melig, shoot me please
Dit heb ik nu al vaker gelezenquote:Op maandag 20 december 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Foto in de OP mag nog wel een rondje mee
Voor plinten zou ik vooral omtrekken metenquote:Op maandag 20 december 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
denk morgen naar den haag oppervlaktes meten want heb zaak gevonden die plintjes legt
quote:Op maandag 20 december 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heb ik nu al vaker gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 20 december 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog even over deze getwijfeld
[ afbeelding ]
!!!!!!! ik had deze serieus al besteld (en retour gedaan want andere vond ik leuker)quote:Op maandag 20 december 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn meerdere rondjesquote:Op maandag 20 december 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Foto in de OP mag nog wel een rondje mee
Ja dat bedoel ik :pquote:Op maandag 20 december 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor plinten zou ik vooral omtrekken meten
voor je 6 jarige dochter?quote:Op maandag 20 december 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 december 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of het is zo'n duizendpoot, vandaag als die gekke schoenen
ja die zijn leukquote:Op maandag 20 december 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van jou had ik dit verwachtquote:
Nog leuker. Show me!quote:Op maandag 20 december 2021 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
!!!!!!! ik had deze serieus al besteld (en retour gedaan want andere vond ik leuker)
Dat je eerst bal’s hoofd ziet en een kwartier later pas haar staart?quote:Op maandag 20 december 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of het is zo'n duizendpoot, vandaag als die gekke schoenen
En nu ga je dood?quote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap het online systeem van de huisarts niet, ik ben hier te dom voor
Is er dan echt geen grens US?quote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trippel trippel trippel over mijn rug
Nee, ik moet even de digid app downloaden, gok ikquote:
Daarom heb ik ze niet besteld uiteindelijk, maar nu denk ik toch fuck it.quote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Die schoenen hebben vleugels.. Dat vond ik heel raar en lelijkZie je niet zo goed op de foto
quote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je eerst bal’s hoofd ziet en een kwartier later pas haar staart?
Gaat bijzonder worden als we samen in het zwembad naar haar bipsje aan het kijken zijnquote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je eerst bal’s hoofd ziet en een kwartier later pas haar staart?
https://www.zalando.nl/bu(...)r-bu311a0gd-t11.htmlquote:
Oh gewoon altijd bestellen joh, kan toch retourquote:Op maandag 20 december 2021 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze niet besteld uiteindelijk, maar nu denk ik toch fuck it.
En een borrel.quote:Op maandag 20 december 2021 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moeten wat met het spul dat ze niet kunnen koken. Krijg je 5 kilo vips.
Pastel kom ik niet mee weg.quote:Op maandag 20 december 2021 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/bu(...)r-bu311a0gd-t11.html
[..]
Oh gewoon altijd bestellen joh, kan toch retour
Al eens geprobeerd?quote:Op maandag 20 december 2021 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pastel kom ik niet mee weg.
T-shirtje aanquote:Op maandag 20 december 2021 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pastel kom ik niet mee weg.
hoe raar moet dat er dan wel niet uitzienquote:Op maandag 20 december 2021 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat bijzonder worden als we samen in het zwembad naar haar bipsje aan het kijken zijn![]()
Beetje joelen zo en filmen en punten geven.
Is dit Tedje of Koosje?quote:Op maandag 20 december 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Man man man mijn nichtje; Joehoe allerliefste allerleukste allerknapste allergekste allerslimste Ome US, ik hoorde dat je wat extra geld op je rekening hebt, die vakantie naar Barbados met de leuke kant van de familie, kan ik die alvast boeken voor april? Ok doeiiiiiiii en kusjes"
Denk dat ik spontaan thee met een taartje erbij zou bestellen.quote:Op maandag 20 december 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe raar moet dat er dan wel niet uitzien
ja zekerquote:Op maandag 20 december 2021 16:20 schreef Karzai het volgende:
Maar leuk dat je een kerstpakket krijgtwaardering van de baas
quote:Op maandag 20 december 2021 16:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat ze jouw wel staan je bent een kleurig type
Mooier en leuker maken ze kleine roodharige smurfjes niet of is dat raar gezegd over je eigen bloed?quote:
Zolang je je broek aanhoudt valt het meequote:Op maandag 20 december 2021 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooier en leuker maken ze kleine roodharige smurfjes niet of is dat raar gezegd over je eigen bloed?
Zwembroek kan toch wel?quote:Op maandag 20 december 2021 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang je je broek aanhoudt valt het mee
Maar....quote:Op maandag 20 december 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds, mijn hoofd maakt overuren.
Deze draaien ze in het Lio op Ibiza om het kwartier met een hoop bikinivrouwen om je heenquote:
Is dit een goed moment om te gaan praten over Huize Avondstraling, het rusthuis voor bejaarde Foquevillers?quote:Op maandag 20 december 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds, mijn hoofd maakt overuren.
zijn het nieuwe? wat doen ze?quote:Op maandag 20 december 2021 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, wat maakt die tokkie naast me weer een grafherrie.
Daar hoop ik toch nog wel heel lang weg te blijven, klein kasteeltje alvast op Skye misschien dan.quote:Op maandag 20 december 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit een goed moment om te gaan praten over Huize Avondstraling, het rusthuis voor bejaarde Foquevillers?
quote:
Jullie kunnen beter in dat kleine kasteeltje op Skye gaan wonen, lekker rustig, alleen maar meeuwen, de zee en papegaaiduikers en heel af en toe een dronken Schot op de fiets?quote:Op maandag 20 december 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hoop ik toch nog wel heel lang weg te blijven, klein kasteeltje alvast op Skye misschien dan.
Wil je mijn bankrekeningnummer?quote:
Nee, die met de losse handjes. Constant gebonk en gedoe alsof hij de boel aan het verbouwen is. Debielquote:
Het is er zeker erg koud?quote:Op maandag 20 december 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen beter in dat kleine kasteeltje op Skye gaan wonen, lekker rustig, alleen maar meeuwen, de zee en papegaaiduikers en heel af en toe een dronken Schot op de fiets?
Ja, dat klinkt ideaal. Beetje ver reizen naar Den Haag wel.quote:Op maandag 20 december 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen beter in dat kleine kasteeltje op Skye gaan wonen, lekker rustig, alleen maar meeuwen, de zee en papegaaiduikers en heel af en toe een dronken Schot op de fiets?
terug bonken op de muur?quote:Op maandag 20 december 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die met de losse handjes. Constant gebonk en gedoe alsof hij de boel aan het verbouwen is. Debiel
Mja, da’s ook weer zowat. Normaal zou ik eens aan gaan bellen. Maar dit lijkt me geen type voor een vriendelijk gesprek.quote:
js misschien is die wel kastje in elkaar aan het zetten en reageert die best tofquote:Op maandag 20 december 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, da’s ook weer zowat. Normaal zou ik eens aan gaan bellen. Maar dit lijkt me geen type voor een vriendelijk gesprek.
hoeveel zonuren?quote:Op maandag 20 december 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien elektrische dekentjes mee en wat harige honden
Je bent twee meter, beetje donkere eyeliner op, aanbellen en alleen maar grommen en het flatje ligt vol angstpoep.quote:Op maandag 20 december 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, da’s ook weer zowat. Normaal zou ik eens aan gaan bellen. Maar dit lijkt me geen type voor een vriendelijk gesprek.
Dan zet hij elke dag een paar kasten in elkaar zeker?quote:Op maandag 20 december 2021 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
js misschien is die wel kastje in elkaar aan het zetten en reageert die best tof
Wat is het weer van Skye in december?quote:
ja maar dat is vaak echt anders.quote:Op maandag 20 december 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zet hij elke dag een paar kasten in elkaar zeker?Hij reageerde ook niet zo tof toen zijn vriendin hem een keer tegensprak
quote:Op maandag 20 december 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is het weer van Skye in december?
Gemiddeld is het maximaal 8°C in december in Skye en minimaal rond de 6°C. Er valt in december op 24 dagen neerslag met een totaal van 122 mm. Het is deze maand 6 dagen droog in Skye en gemiddeld sneeuwt het 1 dag in december.
Maximum temperatuur:8°C
Minimum temperatuur:6°C
Dagen droog:6
Dagen met regen:24
Dagen met sneeuw:1
Totale neerslag:122 mm
Gemiddelde zonuren per dag:3 uur
Gemiddelde windkracht:5 Bft
Gemiddelde UV-index:2
Héérlijk!quote:Op maandag 20 december 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gemiddeld is het maximaal 8°C in december in Skye en minimaal rond de 6°C. Er valt in december op 24 dagen neerslag met een totaal van 122 mm. Het is deze maand 6 dagen droog in Skye en gemiddeld sneeuwt het 1 dag in december.
Hoeveel stokerijen zijn daar?quote:Op maandag 20 december 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah, mijn mensenkennis heeft het doorgaans wel bij het rechte eind. Hij is zogenaamd heel vriendelijk. Zegt ook altijd “hey buurman, hoe is het?” Maar hij kijkt je dan aan met een stel uitdrukkingsloze haaienogen.quote:Op maandag 20 december 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is vaak echt anders.
Maar ja ik ben ook geen held in aanbellen nee
Eeeuhm, de eilanden van Schotland, minus het eiland Islay, vormen een onofficiële whisky regio, die meestal bij de Highlands getrokken wordt. Schotland heeft meer dan 790 eilanden, waaronder Orkney, Mull en Skye, waar zo'n 17 distilleerderijen gelegen zijn.quote:
En de Isle of Skye bierbrouwerijquote:Op maandag 20 december 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, de eilanden van Schotland, minus het eiland Islay, vormen een onofficiële whisky regio, die meestal bij de Highlands getrokken wordt. Schotland heeft meer dan 790 eilanden, waaronder Orkney, Mull en Skye, waar zo'n 17 distilleerderijen gelegen zijn.
quote:Op maandag 20 december 2021 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, mijn mensenkennis heeft het doorgaans wel bij het rechte eind. Hij is zogenaamd heel vriendelijk. Zegt ook altijd “hey buurman, hoe is het?” Maar hij kijkt je dan aan met een stel uitdrukkingsloze haaienogen.
Dan moesten we daar maar eens gaan kijkenquote:Op maandag 20 december 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, de eilanden van Schotland, minus het eiland Islay, vormen een onofficiële whisky regio, die meestal bij de Highlands getrokken wordt. Schotland heeft meer dan 790 eilanden, waaronder Orkney, Mull en Skye, waar zo'n 17 distilleerderijen gelegen zijn.
Ik herken vissenogen ook altijd binnen 0.3 seconden.quote:Op maandag 20 december 2021 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, mijn mensenkennis heeft het doorgaans wel bij het rechte eind. Hij is zogenaamd heel vriendelijk. Zegt ook altijd “hey buurman, hoe is het?” Maar hij kijkt je dan aan met een stel uitdrukkingsloze haaienogen.
Hop on the bus Gus.quote:Op maandag 20 december 2021 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moesten we daar maar eens gaan kijken
Gewoon met een visje zwaaien als die moeilijk gaat doen danquote:Op maandag 20 december 2021 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is hier vandaag geopendquote:
Dat scheelt toch amper iets?quote:Op maandag 20 december 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zou trouwens binnenkort een directe veerboot van Eemshaven naar Edinburgh gaan. Hoor ik ook nooit meer wat van eigenlijk... Zou wel een tiefeseind rijden door Noord-Engeland schelen t.o.v. de boot naar Newcastle.
2,5 a 3 uur. 200 km langs de kust of 180 door Northumberland.quote:
Je denkt toch niet dat ik daar ga bestellenquote:
quote:Op maandag 20 december 2021 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar ga bestellen
Oh kom je dan sushi kerstdiner doen hierquote:Op maandag 20 december 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
kan vooruit bestellen voor sushi voor 2e kerstdag
zeg dat... rauwe vis BAHquote:Op maandag 20 december 2021 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar ga bestellen
heb al besteld voor hierquote:Op maandag 20 december 2021 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh kom je dan sushi kerstdiner doen hier
quote:Op maandag 20 december 2021 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb al besteld voor hier![]()
2e ga ik naar mijn tante
quote:Op maandag 20 december 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit een goed moment om te gaan praten over Huize Avondstraling, het rusthuis voor bejaarde Foquevillers?
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op maandag 20 december 2021 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, wat maakt die tokkie naast me weer een grafherrie.
Ishet voorbij?quote:Op maandag 20 december 2021 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de Isle of Skye bierbrouwerij
Oh jaquote:Op maandag 20 december 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je niet mee moet gapen ben je een sociopaat
quote:Op maandag 20 december 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je niet mee moet gapen ben je een sociopaat
Eemshaven naar Noorwegen toch?quote:Op maandag 20 december 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zou trouwens binnenkort een directe veerboot van Eemshaven naar Edinburgh gaan. Hoor ik ook nooit meer wat van eigenlijk... Zou wel een tiefeseind rijden door Noord-Engeland schelen t.o.v. de boot naar Newcastle.
Ja, ik kan fors meer hypotheek krijgen. Maar met deze prijzen maakt dat nog niet veel verschilquote:Op maandag 20 december 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ishet voorbij?
Heb je straks met je nieuwe baan meer kans op een huis kopen?
hmm das jammerquote:Op maandag 20 december 2021 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik kan fors meer hypotheek krijgen. Maar met deze prijzen maakt dat nog niet veel verschil
Kom in Den Haag wonenquote:Op maandag 20 december 2021 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik kan fors meer hypotheek krijgen. Maar met deze prijzen maakt dat nog niet veel verschil
quote:Op maandag 20 december 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
https://dvhn.nl/groningen(...)e-baan-25828807.htmlquote:De plannen voor een veerdienst tussen Eemshaven en het Schotse Rosyth (bij Edinburgh) zijn van de baan. ,,Het is helaas een stille dood gestorven’’, zegt directeur Geralt Vels van Sealane.
Maarrrrr…..quote:Op maandag 20 december 2021 17:46 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
https://dvhn.nl/groningen(...)e-baan-25828807.html
Daar zijn ze ook volop bezig met nieuwbouw. Hele wijken gaan plat.quote:Op maandag 20 december 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of je moet uitwijken naar de leyweg ofzo
ja was ook wel slecht daar geloof ikquote:Op maandag 20 december 2021 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook volop bezig met nieuwbouw. Hele wijken gaan plat.
Klopt. Kwam er niet graag.quote:Op maandag 20 december 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was ook wel slecht daar geloof ik
Scheelt wel een stuk rijden.quote:Op maandag 20 december 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maarrrrr…..
https://dvhn.nl/groningen(...)rwegen-27344266.html
De Zuidpool is mijn favoriet.quote:Op maandag 20 december 2021 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
DR_Flash![]()
Vandaag bij de post de reisbrochure 2022 van de organisatie waarmee ik naar Hrvatska ben geweest. Ze bieden nu een singlereis naar Polen aan..![]()
Weet nog niet of ik in 2022 op vakantie ga, maar dit is zeker een optie die ik open hou..
ohquote:Op maandag 20 december 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Ballie, deze mag op de reservelijst.
Ja de inwoners en jij zitten wel op 1`lijn...quote:
Dat lijkt me niet moeilijk.quote:Op maandag 20 december 2021 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kristiansand is een stuk leuker dan Eemshaven
Daar wil je niet wonen toch ?quote:Op maandag 20 december 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of je moet uitwijken naar de leyweg ofzo
Kunnen geen tegenpolen zijn idd.quote:Op maandag 20 december 2021 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja de inwoners en jij zitten wel op 1`lijn...
nou ja ik niet :p Al zullen ze er misschien wel iets moois van makenquote:Op maandag 20 december 2021 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar wil je niet wonen toch ?
Niet zoals ik het kende nee. Maar nu al die pauper kut wijkjes van voor de oorlog plat gaan zal het ongetwijfeld beter worden.quote:Op maandag 20 december 2021 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar wil je niet wonen toch ?
Avondetenquote:
Het is maar goed dat @Wereldgozer met vakantie is want die had gehakt van je gemaakt.quote:
Hangt er vanaf of dehetzelfde mensen er blijven wonenquote:Op maandag 20 december 2021 17:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet zoals ik het kende nee. Maar nu al die pauper kut wijkjes van voor de oorlog plat gaan zal het ongetwijfeld beter worden.
Ja dat is zo. Maar als je daar koophuizen neer plempt dan krijg je sowieso wel ander volk.quote:Op maandag 20 december 2021 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of dehetzelfde mensen er blijven wonen
Regio 15 meldt veel over dat gedeelte en dat is niet echt positief
Geloof dat er nu heel veel gesloopt gaat worden. Maarmisschien is het er prettig wonen. ik kwam er ook vrijwel nooitquote:Op maandag 20 december 2021 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of dehetzelfde mensen er blijven wonen
Regio 15 meldt veel over dat gedeelte en dat is niet echt positief
Picsquote:Op maandag 20 december 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
M'n mooie krukje van bauhaus valt nogal tegen
maarja, 5 euro dit dat
quote:Op maandag 20 december 2021 18:06 schreef Modus het volgende:
Deze kklockdown nu al zo verschrikkelijk zat.
Wordt wel erg vet gehakt danquote:Op maandag 20 december 2021 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is maar goed dat @:wereldgozer met vakantie is want die had gehakt van je gemaakt.
Ik zag dikkie dik weer op dumpertquote:Op maandag 20 december 2021 18:06 schreef Modus het volgende:
Deze kklockdown nu al zo verschrikkelijk zat.
Ja klopt zekerquote:Op maandag 20 december 2021 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar als je daar koophuizen neer plempt dan krijg je sowieso wel ander volk.
Oh beter !quote:Op maandag 20 december 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat er nu heel veel gesloopt gaat worden. Maarmisschien is het er prettig wonen. ik kwam er ook vrijwel nooit
Lange leve Brabantquote:Op maandag 20 december 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh beter !
Nee, het is daar zo creepy als de hel![]()
En het winkelcentrum is echt zo achteruit gegaan. De tering.quote:Op maandag 20 december 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh beter !
Nee, het is daar zo creepy als de hel![]()
kinderhand is gauw gevuldquote:Op maandag 20 december 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg net een fles champagne bezorgd en geen kleintje.
Dan had ik toch eerst voor Ballie gekozen hoor...quote:
Magnum?quote:Op maandag 20 december 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt toch nog zo'n winkelstraat Betje Wolff ofzo? Dat was jaren geleden al pauperigquote:Op maandag 20 december 2021 18:15 schreef Haags het volgende:
[..]
En het winkelcentrum is echt zo achteruit gegaan. De tering.
Daar ben ik dus nog nooit geweest.quote:Op maandag 20 december 2021 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt toch nog zo'n winkelstraat Betje Wolff ofzo? Dat was jaren geleden al pauperig
3L toch? Met een paar vrienden geen probleem.quote:Op maandag 20 december 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jereboam maar dat is eigenlijk irritant want die bubbels ontsnappen de wijde wereld in.
Was je bang zeker met je eenmeterdrieendertig?quote:Op maandag 20 december 2021 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt toch nog zo'n winkelstraat Betje Wolff ofzo? Dat was jaren geleden al pauperig
Ja had al appje gestuurd, eens kijken of ik nog vrienden hebquote:Op maandag 20 december 2021 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3L toch? Met een paar vrienden geen probleem.
Niets ontvangenquote:Op maandag 20 december 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja had al appje gestuurd, eens kijken of ik nog vrienden heb
quote:Op maandag 20 december 2021 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom geen Midas? Valt me wel tegen eigenlijk!quote:Op maandag 20 december 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jereboam maar dat is eigenlijk irritant want die bubbels ontsnappen de wijde wereld in.
30 literquote:Op maandag 20 december 2021 18:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom geen Midas? Valt me wel tegen eigenlijk!
quote:Op maandag 20 december 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
Met alle Eindhovenaren, Gods eerste keuze wat betreft den Homo Sapiens godverdomme.
quote:Op maandag 20 december 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen wel een keer een terrasje bij De Wildeman doen als we weer mogen?
Wel opvallend, want een paar kilometer verderop zit de laatste keuzequote:Op maandag 20 december 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
Met alle Eindhovenaren, Gods eerste keuze wat betreft den Homo Sapiens godverdomme.
Teringquote:Op maandag 20 december 2021 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Een mooi roze fles voor je meisje:
[ afbeelding ]
The fuckquote:Op maandag 20 december 2021 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Een mooi roze fles voor je meisje:
[ afbeelding ]
Vergoeding zal dik in orde zijn hoor "Mag ik drie tomatensoep en kun je die pen even oprapen als je wil?"quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergoeding zal dik in orde zijn hoor "Mag ik drie tomatensoep en kun je die pen even oprapen als je wil?"
Bij Buda's nu nog huidige werkgever is er vandaag een vacature vrijgekomen..quote:Op maandag 20 december 2021 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Klaar met werkenWas een beetje nerveus vandaag, moest een presentatie geven voor het hele executive leadership team, maar is gelukkig goed gegaan en kon alle vragen beantwoorden
Ik dacht als dit fout gaat kan ik m'n baan hier wel opzeggen, dan heb ik bij iedereen een slechte naam
quote:Op maandag 20 december 2021 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij Buda's nu nog huidige werkgever is er vandaag een vacature vrijgekomen..![]()
![]()
![]()
Beetje raar ook als je er een baby bij krijgt.quote:Op maandag 20 december 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nu gewoon wat Brabantse woordjes leert dan kom er gewoon gezellig bijzitten joh.
Misschien wel een gat in de markt "gratis baby bij een twee kratjes Schultenbräu"quote:Op maandag 20 december 2021 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje raar ook als je er een baby bij krijgt.
winter is comingquote:Op maandag 20 december 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
De komende uren klaart het flink op en daardoor gaan de temperaturen vannacht flink onderuit. Vrijwel overal gaat het vriezen: van -1 graad langs de kust tot lokaal -6 graden in het binnenland. Verder kan zich aanvriezende mist vormen. Dinsdag overdag lost de mist regionaal weer op, maar niet overal zal de zon doorbreken. Het wordt -1 graad in hardnekkige mist tot +3 graden in zonnige gebieden. Daarbij waait het nauwelijks. In de nacht naar woensdag volgt opnieuw lichte tot matige vorst.
morgen
Misschien toch eens een afspraak bij Beter Horen makenquote:Op maandag 20 december 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wa? zeg ik echt de hele dag door
onder je dekentjequote:
Komt dat een hoop mensen zoveel onzin verkopen.quote:Op maandag 20 december 2021 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien toch eens een afspraak bij Beter Horen maken
quote:Op maandag 20 december 2021 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt dat een hoop mensen zoveel onzin verkopen.
Ik wordt altijd een beetje nostalgisch van livestreams in Parijsquote:
waarom niet?quote:Op maandag 20 december 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer dat die niet mee naar buiten kan
"Betere tijden."quote:Op maandag 20 december 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wordt altijd een beetje nostalgisch van livestreams in Parijs
Dankzij Charlie Hebdo heb ik ballie leren kennenquote:
Oh ik ken Liesje gewoon van een fok!meetquote:Op maandag 20 december 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dankzij Charlie Hebdo heb ik ballie leren kennen
Als ze het 300x per dag zegt zou ik voor de tweede optie gaanquote:Op maandag 20 december 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet wat ik liever heb trouwens. Mijn eindejaarsuitkering of een eurootje voor elke keer dat mijn moeder mij erop wijst dat er nu alweer WEER NOG MEER NOG JONGERE mensen aan de beurt zijn voor een boosterprik
Begint aardig in de buurt te komenquote:Op maandag 20 december 2021 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze het 300x per dag zegt zou ik voor de tweede optie gaan
Die mensen hebben hun leven gegeven in de oorlog om het vrije woord, het zou wel zwak en een beetje urineren op hun graf zijn als jullie niet zeven baby's zouden maken.quote:Op maandag 20 december 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je suis Charliequote:Op maandag 20 december 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijdens de aanslag in Bataclan zat ik in Parijs.quote:Op maandag 20 december 2021 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mensen hebben hun leven gegeven in de oorlog om het vrije woord, het zou wel zwak en een beetje urineren op hun graf zijn als jullie niet zeven baby's zouden maken.
Ik had kaartjes maar geen tijd.quote:Op maandag 20 december 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de aanslag in Bataclan zat ik in Parijs.
Ik heb heel die aanslag en alles er omheen toen helemaal gemist, alleen geen idee meer waaromquote:Op maandag 20 december 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de aanslag in Bataclan zat ik in Parijs.
echt nietquote:Op maandag 20 december 2021 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb heel die aanslag en alles er omheen toen helemaal gemist, alleen geen idee meer waarom
Bataclan toch niet?quote:
Volgende keer beter richten, hahahaquote:Op maandag 20 december 2021 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb heel die aanslag en alles er omheen toen helemaal gemist, alleen geen idee meer waarom
Dat was Charlie Hebdoquote:Op maandag 20 december 2021 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben in de war. We zaten toen toch op fok?
Ja ik zeg net niet voor niets ditquote:
quote:Op maandag 20 december 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ja maar ik dacht even dat het bij elkaar hoorde :pquote:Op maandag 20 december 2021 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zeg net niet voor niets dit
[..]
Nee was een klein jaartje eerderquote:Op maandag 20 december 2021 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik dacht even dat het bij elkaar hoorde :p
Voor mijn gevoelde duurde dat echt uren toen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Had zomaar ook het einde kunnen zijn van Josh Homme, Dave Grohl en Jesse Hughes, dan was ik wel ten strijde getrokken hoor
Ik ook niet, snel weg daarquote:
Ja ik snapte er niks van, deze kwam wel dichtbij op een vage manier, heb me wel eens afgevraagd als ik wel tijd had gehad hoe ik daar gereageerd zou hebben.quote:Op maandag 20 december 2021 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mijn gevoelde duurde dat echt uren toen.
Grohl en Homme waren toch helemaal niet in de zaal aanwezig tijdens die aanslag??quote:Op maandag 20 december 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Had zomaar ook het einde kunnen zijn van Josh Homme, Dave Grohl en Jesse Hughes, dan was ik wel ten strijde getrokken hoor
Nee maar die speelden af en toe mee tijdens live optredens.quote:Op maandag 20 december 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Grohl en Homme waren toch helemaal niet in de zaal aanwezig tijdens die aanslag??![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Andere aanslagen waar ik in de buurt was:
- https://en.wikipedia.org/wiki/2017_London_Bridge_attack
- https://en.wikipedia.org/(...)_car_bombing_attempt
Dat wel ja..quote:Op maandag 20 december 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar die speelden af en toe mee tijdens live optredens.
You trek aanslagen aan.quote:Op maandag 20 december 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Klaar met werkenWas een beetje nerveus vandaag, moest een presentatie geven voor het hele executive leadership team, maar is gelukkig goed gegaan en kon alle vragen beantwoorden
Ik dacht als dit fout gaat kan ik m'n baan hier wel opzeggen, dan heb ik bij iedereen een slechte naam
Denk dat je er niet zoveel van kunt zeggen. Geluk had je in ieder geval nodig gehad.quote:Op maandag 20 december 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die me kennen vinden mij altijd zo'n held in theorie maar ik denk dat ik toch wel weggekropen zou zijn
Pfff is nog niksquote:Op maandag 20 december 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |