SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
meer!!quote:Op maandag 20 december 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er maar twee tegelijkertijd nodig
quote:Op maandag 20 december 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Ich bin so schön
Ich bin so doll
Ich bin der US aus Bosch
Meine Gigaschlanken Wadeln
San der Wahnsinn für die Madeln
Mei Figur a Wunder der Natur
Tering wat ben ik melig, shoot me please
Dit heb ik nu al vaker gelezenquote:Op maandag 20 december 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Foto in de OP mag nog wel een rondje mee
Voor plinten zou ik vooral omtrekken metenquote:Op maandag 20 december 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
denk morgen naar den haag oppervlaktes meten want heb zaak gevonden die plintjes legt
quote:Op maandag 20 december 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heb ik nu al vaker gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 20 december 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog even over deze getwijfeld
[ afbeelding ]
!!!!!!! ik had deze serieus al besteld (en retour gedaan want andere vond ik leuker)quote:Op maandag 20 december 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn meerdere rondjesquote:Op maandag 20 december 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Foto in de OP mag nog wel een rondje mee
Ja dat bedoel ik :pquote:Op maandag 20 december 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor plinten zou ik vooral omtrekken meten
voor je 6 jarige dochter?quote:Op maandag 20 december 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 december 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of het is zo'n duizendpoot, vandaag als die gekke schoenen
ja die zijn leukquote:Op maandag 20 december 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van jou had ik dit verwachtquote:
Nog leuker. Show me!quote:Op maandag 20 december 2021 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
!!!!!!! ik had deze serieus al besteld (en retour gedaan want andere vond ik leuker)
Dat je eerst bal’s hoofd ziet en een kwartier later pas haar staart?quote:Op maandag 20 december 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of het is zo'n duizendpoot, vandaag als die gekke schoenen
En nu ga je dood?quote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap het online systeem van de huisarts niet, ik ben hier te dom voor
Is er dan echt geen grens US?quote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trippel trippel trippel over mijn rug
Nee, ik moet even de digid app downloaden, gok ikquote:
Daarom heb ik ze niet besteld uiteindelijk, maar nu denk ik toch fuck it.quote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Die schoenen hebben vleugels.. Dat vond ik heel raar en lelijkZie je niet zo goed op de foto
quote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je eerst bal’s hoofd ziet en een kwartier later pas haar staart?
Gaat bijzonder worden als we samen in het zwembad naar haar bipsje aan het kijken zijnquote:Op maandag 20 december 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je eerst bal’s hoofd ziet en een kwartier later pas haar staart?
https://www.zalando.nl/bu(...)r-bu311a0gd-t11.htmlquote:
Oh gewoon altijd bestellen joh, kan toch retourquote:Op maandag 20 december 2021 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze niet besteld uiteindelijk, maar nu denk ik toch fuck it.
En een borrel.quote:Op maandag 20 december 2021 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze moeten wat met het spul dat ze niet kunnen koken. Krijg je 5 kilo vips.
Pastel kom ik niet mee weg.quote:Op maandag 20 december 2021 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/bu(...)r-bu311a0gd-t11.html
[..]
Oh gewoon altijd bestellen joh, kan toch retour
Al eens geprobeerd?quote:Op maandag 20 december 2021 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pastel kom ik niet mee weg.
T-shirtje aanquote:Op maandag 20 december 2021 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pastel kom ik niet mee weg.
hoe raar moet dat er dan wel niet uitzienquote:Op maandag 20 december 2021 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat bijzonder worden als we samen in het zwembad naar haar bipsje aan het kijken zijn![]()
Beetje joelen zo en filmen en punten geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |