Als je Nous als rechtshalf of rechtsbuiten opstelt heb je voor dat toernooi wel beter dan wat er al staat, toch?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:06 schreef Ramboetan het volgende:
Hakimi lijkt me daar sowieso wel vaste rechtsback, dus heeft ie Nous niet zozeer nodig.
Ik ken 3 spelers van die gehele selectie dus geen ideequote:Op donderdag 23 december 2021 14:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je Nous als rechtshalf of rechtsbuiten opstelt heb je voor dat toernooi wel beter dan wat er al staat, toch?
Weinig aansprekende namen in die selectiequote:Op donderdag 23 december 2021 15:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ken 3 spelers van die gehele selectie dus geen idee
Erg vreemdquote:Op donderdag 23 december 2021 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)we-trainer-ajax-o18/
@:paul zeg er eens wat van
Voor een jaartje eronder Patrick Pothuizen of een Jeroen Heubach .quote:Op donderdag 23 december 2021 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)we-trainer-ajax-o18/
@:paul zeg er eens wat van
Lekker beet GIF en MENTALITEIT bijbrengen aan die knaapjes.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor een jaartje eronder Patrick Pothuizen of een Jeroen Heubach .
Ook heel mooi voor het Nederlands Elftal in de toekomst, aangezien het Franse/Spaanse/Brusselse contingent blijkbaar de interne strijd van het Nederlandse gewonnen heeft, dat maakt de kans dat Marokkaanse talenten voor Nederland kiezen in de nabije toekomst ook een stuk groter.quote:
Coach is gewoon een lul, heeft weinig te maken met Nederlands of Frans.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook heel mooi voor het Nederlands Elftal in de toekomst, aangezien het Franse/Spaanse/Brusselse contingent blijkbaar de interne strijd van het Nederlandse gewonnen heeft, dat maakt de kans dat Marokkaanse talenten voor Nederland kiezen in de nabije toekomst ook een stuk groter.
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker beet GIF en MENTALITEIT bijbrengen aan die knaapjes.
Het is een apart seizoen jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:44 schreef Alpha0 het volgende:
56 voor, 4 tegen ...... geen eerste staan!?
Het enige nadeel is dat ik altijd bang ben dat ie tegen een domme rode kaart oplooptquote:Op donderdag 23 december 2021 11:00 schreef PicoMMP het volgende:
Lekker boeiend die statistieken, ik geniet met volle teugen van Antony. Kan een mannetje voorbij, is razendsnel, heeft lef, techniek.
Als hij drie man voorbij speelt, de bal teruglegt op Berghuis die vervolgens een scorende Haller bedient boeit het me echt geen reet hoeveel directe assists hij heeft gegeven.
Sjaquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:44 schreef Alpha0 het volgende:
Met 4 tegengoals na 18 wedstrijden gewoon 2x verloren en 12 punten verspeeld.. eigenlijk slaat het gewoon nergens opquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:44 schreef Alpha0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |