SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Eerst de Beegee's en nu Blofquote:
Dat heb ik niet eens met mijn eigen moeder gedaan.quote:Op maandag 20 december 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeten en vergeven en dan met een schone lei weer opnieuw beginnen.
had gewild dat ik dat had gekund :pquote:Op maandag 20 december 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blokkeren en nooit meer aan denken
Die heb ik niet standaard in m'n jukebox.quote:
Zou je janken, zou je vloeken?quote:
Nou ja, het alternatief is dat je er toch iets mee zult moeten dan. Maar ik zou vooral eerst even rustig de tijd nemen. Tijd heelt alle wonden zeggen ze weleens. Is natuurlijk niet helemaal waar, maar kwaad kan het nietquote:Op maandag 20 december 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
had gewild dat ik dat had gekund :p
Ik heb hier verschillende vragen bijquote:Op maandag 20 december 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben goed in knopen doorhakken, mijn ex-vrouw zag haar vader ook al jaren niet meer, toen ik haar twee weken kende haar in de auto gezet en ondanks dat ze schril aan het piepen was langs gereden, opgelost maar ik had er later wel spijt van want die kerel bleef maar zemelen de jaren daarna en hij stonk uit zijn mondje naar oud bloemwater.
Volgens mij eerder al iets van dezelfde strekking gezegd. Je moet je afvragen waarom je het wil doen. Wil je er voor jezelf iets uithalen; of voor iemand anders.quote:Op maandag 20 december 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens met mijn eigen moeder gedaan.
man man man. ik ken ook verder niemand die iets vergelijkbaars heeft ofzo.
[..]
had gewild dat ik dat had gekund :p
ja maar voel mij gewoon echt een slecht probleem en alsof het ene probleem is wat ik niet kan oplossen. lig er ook vaak wakker vanquote:Op maandag 20 december 2021 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, het alternatief is dat je er toch iets mee zult moeten dan. Maar ik zou vooral eerst even rustig de tijd nemen. Tijd heelt alle wonden zeggen ze weleens. Is natuurlijk niet helemaal waar, maar kwaad kan het niet
Haha omgaan met dochters van mensen die naar oud bloemwater stinken is voor losers dat weet iedereenquote:Op maandag 20 december 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben goed in knopen doorhakken, mijn ex-vrouw zag haar vader ook al jaren niet meer, toen ik haar twee weken kende haar in de auto gezet en ondanks dat ze schril aan het piepen was langs gereden, opgelost maar ik had er later wel spijt van want die kerel bleef maar zemelen de jaren daarna en hij stonk uit zijn mondje naar oud bloemwater.
Zou het familie van Etto zijn geweest?quote:Op maandag 20 december 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha omgaan met dochters van mensen die naar oud bloemwater stinken is voor losers dat weet iedereen
nou misschien moet je dan eens gewoon slaande ruzie met r hebben of zoquote:Op maandag 20 december 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar voel mij gewoon echt een slecht probleem en alsof het ene probleem is wat ik niet kan oplossen. lig er ook vaak wakker van
Ik zit er klaar voorquote:Op maandag 20 december 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier verschillende vragen bij
Ja, de dochter, dat zegt iequote:Op maandag 20 december 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het familie van Etto zijn geweest?
weet je hoe vaak ik dat al heb gehad.quote:Op maandag 20 december 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou misschien moet je dan eens gewoon slaande ruzie met r hebben of zoKan best opluchten.
Oh is dat al een gepasseerd station, okee.quote:Op maandag 20 december 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je hoe vaak ik dat al heb gehad.De laatste keer heb ik haar mijn huis uit gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |