OKquote:Op zondag 29 september 2024 20:41 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Hij is coach bij de voice kids in Belgie dus zal inmiddels ook wel een bekende Belg zijn.
Leuk! Vind het ook wel een leuke groep! Ben benieuwd hoe Timor Steffens het doet. En ben wel fan van Rachel John. Zij is ook wel een powervrouw dus denk dat ze ook wel ver kan komen. Kosso zal denk ik afhaken wanneer het te veel rennen/cardio achtig is. Die man is sterk, maar uithoudingsvermogen is iets heel anders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:05 schreef roos94 het volgende:
Nieuw seizoen 14-9.
https://www.rtl.nl/boulev(...)-special-forces-vips
Kunnen we nog iets vinden waarin Farja niet meedoet?
Timor deed t goed in ER en zal hier denk ik ook wel gaan knallen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:59 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Leuk! Vind het ook wel een leuke groep! Ben benieuwd hoe Timor Steffens het doet. En ben wel fan van Rachel John. Zij is ook wel een powervrouw dus denk dat ze ook wel ver kan komen. Kosso zal denk ik afhaken wanneer het te veel rennen/cardio achtig is. Die man is sterk, maar uithoudingsvermogen is iets heel anders.
Powervrouwquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:59 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Leuk! Vind het ook wel een leuke groep! Ben benieuwd hoe Timor Steffens het doet. En ben wel fan van Rachel John. Zij is ook wel een powervrouw dus denk dat ze ook wel ver kan komen. Kosso zal denk ik afhaken wanneer het te veel rennen/cardio achtig is. Die man is sterk, maar uithoudingsvermogen is iets heel anders.
Ach, je kunt het als kind slechter treffen.quote:Op zondag 14 september 2025 10:15 schreef roos94 het volgende:
Het zijn echt altijd dezelfde koppen overal in een bepaald tv segment
Die Cherry-Ann is dus 37 en haar (hele rijke) man is 71 en ze hebben samen een kind via ivf kort nadat ze elkaar leerden kennen.. ik vind hier wat van![]()
Allemaal mensen die eigenlijk niets kunnen maar door bepaalde gelukswegen nu belachelijk veel geld verdienen via social mediaquote:Op zondag 14 september 2025 16:47 schreef BeriBeri het volgende:
Ze hebben wel weer een blik C-sterren opengetrokken, who the fuck zijn al die mensen
De lichten zijn aan maar er is niemand thuis.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:43 schreef Stansfield het volgende:
Ik vond de opmerkingen over Kosso wel grappig met zijn cosmetische lichaam. Maar verder weinig inhoud.
Haha! Wat een ultiem genot!quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:05 schreef roos94 het volgende:
Mooi dat Fajah is opgepleurd, nu die golddigger nog en dan zijn de drie irritantjes eruit.
Timor komt wel wat sympathieker over dan in Expeditie Robinson. Maar verder wel veel saaie gasten. Zoals die short tracker. Zegt helemaal niks.quote:Op maandag 29 september 2025 07:27 schreef roos94 het volgende:
Dit seizoen is wel suf. Er zit niet één echt leuke kandidaat bij.
Het klinkt ook als een kindjequote:Op dinsdag 30 september 2025 19:38 schreef Pinuts het volgende:
Heeft Djarno een gebit of van die facings ofzo? Als hij praat ziet het er gewoon onnatuurlijk uit...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |