Same. Respect dat ze nog 2 hele afleveringen verder door hebben gezet maar het is ook wel fijn om dan door te gaan met mensen die echt de eindstreep kunnen halen.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:03 schreef AgnesGru het volgende:
Wel een slagveld deze aflevering. Jammer van Denzel, toffe gast.
Blij dat de andere dames eruit zijn, was wel klaar met het gejammer.
Dan zul je een mooie aflevering hebben gehad afgelopen keerquote:Op donderdag 1 december 2022 17:43 schreef roos94 het volgende:
Weet niet waarom maar heb helemaal niks met die marianne timmer. Wat een duf onsympathiek wijf.
Henk weer aan het zeuren.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:26 schreef roos94 het volgende:
Die reunie was wel heel erg overbodig en saai
Eens inderdaad, daarom was hij er ook wel klaar mee op een gegeven moment. Lekker naar huis toe.quote:Op maandag 26 februari 2024 08:21 schreef roos94 het volgende:
Maria valt mij niet tegen.
Voor Thijs lijkt het me heel zwaar. Zoveel overgeven in combinatie met heftige inspanning is niet mals.
Vind je Ayoub ook zo vervelend?quote:Op maandag 26 februari 2024 16:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens inderdaad, daarom was hij er ook wel klaar mee op een gegeven moment. Lekker naar huis toe.
Hij is wel irritant ja, maar ook wel weer leuk dat er een buitenbeentje bij zit. Hij brengt af en toe ook wel wat humor met zich mee. Beetje komisch type. Uiteraard gaat hij de eindstreep niet halen. Hij zei al dat hij nooit meer de verantwoordelijkheid wil hebben voor iemand anders leven. Heeft hij meerdere keren gezegd. Dus dat is echt over en uit voor hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op zondag 10 maart 2024 22:09 schreef freaky40 het volgende:
Terechte winnaar dit seizoen moet ik zeggen.AbsoluutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ik persoonlijk mooi vond om te zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een dingetje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ik vind die Erik dit seizoen zowaar menselijke trekjes vertonen. Die baardaap is nog steeds een 🤡Allemaal cabaretteketet!![]()
OKquote:Op zondag 29 september 2024 20:41 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Hij is coach bij de voice kids in Belgie dus zal inmiddels ook wel een bekende Belg zijn.![]()
Nieuw seizoen 14-9.
https://www.rtl.nl/boulev(...)-special-forces-vips
Kunnen we nog iets vinden waarin Farja niet meedoet?![]()
Leuk! Vind het ook wel een leuke groep! Ben benieuwd hoe Timor Steffens het doet. En ben wel fan van Rachel John. Zij is ook wel een powervrouw dus denk dat ze ook wel ver kan komen. Kosso zal denk ik afhaken wanneer het te veel rennen/cardio achtig is. Die man is sterk, maar uithoudingsvermogen is iets heel anders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:05 schreef roos94 het volgende:
Nieuw seizoen 14-9.
https://www.rtl.nl/boulev(...)-special-forces-vips
Kunnen we nog iets vinden waarin Farja niet meedoet?![]()
Sla ik lekker over. Was nog wel leuk die eerste seizoenen omdat er best wel deelnemers waren die je normaal gesproken niet zag in andere survival shows, maar nu putten ze toch weer uit deelnemers die al eens eerder aan soortgelijke shows hebben mee gedaan, Expeditie Robinson dan met name. Ik vind het wel gezegend dus.
Allemaal cabaretteketet!![]()
Timor deed t goed in ER en zal hier denk ik ook wel gaan knallen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:59 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Leuk! Vind het ook wel een leuke groep! Ben benieuwd hoe Timor Steffens het doet. En ben wel fan van Rachel John. Zij is ook wel een powervrouw dus denk dat ze ook wel ver kan komen. Kosso zal denk ik afhaken wanneer het te veel rennen/cardio achtig is. Die man is sterk, maar uithoudingsvermogen is iets heel anders.![]()
Powervrouwquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:59 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Leuk! Vind het ook wel een leuke groep! Ben benieuwd hoe Timor Steffens het doet. En ben wel fan van Rachel John. Zij is ook wel een powervrouw dus denk dat ze ook wel ver kan komen. Kosso zal denk ik afhaken wanneer het te veel rennen/cardio achtig is. Die man is sterk, maar uithoudingsvermogen is iets heel anders.![]()
![]()
![]()
Foto: © Shotbysud
De wind snijdt over het water. Het touw glijdt door je handen. Je hart bonst. Voor je ligt een sprong in het onbekende, achter je een stem die zegt dat opgeven geen optie is. In het nieuwe vijfde seizoen van Videoland Original ‘Special Forces VIPS’ verlaten elf bekende Nederlanders hun comfortabele wereld. Zij wagen zich aan fysieke en mentale uitdagingen die hen tot het uiterste drijven. Op zondag 14 september zijn de eerste twee afleveringen te streamen bij Videoland, gevolgd door wekelijks een nieuwe aflevering. Ook is de eerste aflevering als Videoland-première te zien op zaterdag 13 september om 22.50 uur bij RTL 4.
De strijd vindt dit seizoen plaats in Kroatië. Het ruige waterlandschap is even adembenemend als genadeloos. De deelnemers trotseren meren, watervallen en stromingen die hen tot het uiterste drijven. Tegelijkertijd ademt het terrein de beladen geschiedenis van voormalig Joegoslavië. Elke stap, elke klim, elke sprong voelt zwaarder door de verhalen die hier verborgen liggen. De omgeving is niet alleen het decor, het is een tegenstander op zich. Hier is alleen plek voor wie de ware warrior mindset bezit: de wil om te winnen, koste wat het kost. Het tegenovergestelde van spelen om niet te verliezen. Winnen vraagt om focus, discipline en het vermogen om kalm te blijven wanneer alles in je lijf schreeuwt om te stoppen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De eerste beelden van het nieuwe seizoen 'Special Forces VIPS'
Bekijk deze YouTube-video
Over Videoland Original 'Special Forces'
In het vijfde seizoen van de Videoland Original 'Special Forces VIPS' verleggen elf BN'ers hun grenzen. Timor Steffens, Famke Louise, Kosso, Cherry-Ann Person, Jody Bernal, Fajah Lourens, Rachel John, Farja Farvardin, Dylan Hoogerwerf, Matthijs Groenevelt en Djarno Hofland verlaten hun vertrouwde wereld voor een loodzware training waarin niets aan het toeval wordt overgelaten. In extreme omstandigheden is het de geest die bepaalt wie overeind blijft, wanneer het lichaam het opgeeft. Vanaf zondag 14 september zijn de eerste twee afleveringen te streamen bij Videoland, gevolgd door wekelijks een nieuwe aflevering. De eerste aflevering is op zaterdag 13 september om 22.50 uur te zien bij RTL 4 tijdens de Videoland Première.
De Videoland Original 'Special Forces VIPS’ wordt geproduceerd door SimpelZodiak, een label van Banijay Benelux.
Bron RTLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het zijn echt altijd dezelfde koppen overal in een bepaald tv segment
Die Cherry-Ann is dus 37 en haar (hele rijke) man is 71 en ze hebben samen een kind via ivf kort nadat ze elkaar leerden kennen.. ik vind hier wat van![]()
![]()
Ach, je kunt het als kind slechter treffen.quote:Op zondag 14 september 2025 10:15 schreef roos94 het volgende:
Het zijn echt altijd dezelfde koppen overal in een bepaald tv segment
Die Cherry-Ann is dus 37 en haar (hele rijke) man is 71 en ze hebben samen een kind via ivf kort nadat ze elkaar leerden kennen.. ik vind hier wat van![]()
![]()
Allemaal mensen die eigenlijk niets kunnen maar door bepaalde gelukswegen nu belachelijk veel geld verdienen via social mediaquote:Op zondag 14 september 2025 16:47 schreef BeriBeri het volgende:
Ze hebben wel weer een blik C-sterren opengetrokken, who the fuck zijn al die mensen![]()
![]()
Ik vond de opmerkingen over Kosso wel grappig met zijn cosmetische lichaam. Maar verder weinig inhoud.![]()
De lichten zijn aan maar er is niemand thuis.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:43 schreef Stansfield het volgende:
Ik vond de opmerkingen over Kosso wel grappig met zijn cosmetische lichaam. Maar verder weinig inhoud.![]()
![]()
Haha! Wat een ultiem genot!quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:05 schreef roos94 het volgende:
Mooi dat Fajah is opgepleurd, nu die golddigger nog en dan zijn de drie irritantjes eruit.![]()
Djarno is ook wel een natte krant hoor. Daar gaan we de oorlog niet mee winnen.
[ Bericht 7% gewijzigd door roos94 op 21-09-2025 07:45:40 ]![]()
Timor komt wel wat sympathieker over dan in Expeditie Robinson. Maar verder wel veel saaie gasten. Zoals die short tracker. Zegt helemaal niks.quote:Op maandag 29 september 2025 07:27 schreef roos94 het volgende:
Dit seizoen is wel suf. Er zit niet één echt leuke kandidaat bij.
Die Special Force/wappie cursus verkoper is ook wel irritant altijd.![]()
Heeft Djarno een gebit of van die facings ofzo? Als hij praat ziet het er gewoon onnatuurlijk uit...![]()
Het klinkt ook als een kindjequote:Op dinsdag 30 september 2025 19:38 schreef Pinuts het volgende:
Heeft Djarno een gebit of van die facings ofzo? Als hij praat ziet het er gewoon onnatuurlijk uit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |