abonnement Unibet Coolblue
pi_203014241
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:24 schreef Vuvuzelala het volgende:
Ik
[..]
vraag me af hoe bewust die keuze voor die opdracht en het gevolg was. Zou er al een draaiboek van te voren vast staan?

Want toen het uitgelegd werd, was het voor mij meteen duidelijk wie er af zou vallen.. Alle anderen kunnen redelijk goed lopen. Het is jammer maar ergens was hij ook wel een stoorzender, en vrij vol van zichzelf.
Ik had graag meer van hem gezien. Kreuntje Roelvink had ik liever als afvaller gehad.
pi_203014330
Gaat rap met de afvallers
pi_203014387
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik had graag meer van hem gezien. Kreuntje Roelvink had ik liever als afvaller gehad.
Ik vind dat Roelvink het nog best goed doet. Ja hij kreunt en steunt veel. Maar werkt verder wel hard en lijkt ook echt aan zichzelf te willen werken.
pi_203014582
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:28 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ik vind dat Roelvink het nog best goed doet. Ja hij kreunt en steunt veel. Maar werkt verder wel hard en lijkt ook echt aan zichzelf te willen werken.
Ja en? Ik had liever die ander er nog in gehad.
pi_203034940
'Ga door zonder te kreunen'
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203035911
Voor degene die het interessant vinden, Nouchka Fontijn houdt op haar eigen website een blog bij van de afleveringen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203037753
Wat een slachting zeg deze aflevering…als het zo doorgaat zijn er nog max 1 en heel miss 2 afleveringen…
Wel erg leuke show, hoop dat ze met een seizoen 2 gaan komen, een van de leukere programmas op TV. Ben positief verrast over nummer 1, ehh, Giel Beelen. Die had ik als een van de eerste afvallers verwacht toen de kandidaten bekend werden gemaakt en blijkt gewoon een van de sterksten.
pi_203037820
Ik kan het helaas niet meer kijken. Heb vorige maand Videoland opgezegd.
pi_203038241
Waarom
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 21:36 schreef potjecreme het volgende:
Ik kan het helaas niet meer kijken. Heb vorige maand Videoland opgezegd.
waarom eigenlijk? Staan momenteel super veel leuke en nieuwe originals op..zoals Special Ops VIPS maar ook het nieuwe seizoen Expeditie die alleen op Videoland komt en nieuwe seizoen Mocro Mafia, De Verraders alleen op Videoland al is die serie volgende week afgelopen, maar nog wel meer.
Ik kijk er momenteel heel veel dingen dus voor die paar euro per maand ben ik er wel blij mee:)
pi_203038888
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 21:56 schreef Eagles89 het volgende:
Waarom
[..]
waarom eigenlijk? Staan momenteel super veel leuke en nieuwe originals op..zoals Special Ops VIPS maar ook het nieuwe seizoen Expeditie die alleen op Videoland komt en nieuwe seizoen Mocro Mafia, De Verraders alleen op Videoland al is die serie volgende week afgelopen, maar nog wel meer.
Ik kijk er momenteel heel veel dingen dus voor die paar euro per maand ben ik er wel blij mee:)
Ik heb besloten om de 6 maanden te wisselen met Discovery. Dus hopelijk blijft het staan en kan ik over 6 maanden lekker bingen.
pi_203039270
https://www.womenshealthm(...)-vips-10-keer-erger/

https://www.womenshealthm(...)ps-zwaar-onderschat/

Interview over het programma met Imanuelle en Gaby. Wel leuk en opvallend te lezen dat het op TV minder erg is dan het in het echt was, en dat heel erg veel opdrachten en zware dingen niet eens de aflevering halen, meestal is het bij een TV programma andersom.
Ook erg leuk dat ze niks aanpassen of mooier of leuker maken “voor TV” wat ze bij heel veel vergelijkbare programma’s wel doen.
pi_203109576
Deze serie is maar pure aids.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 10 januari 2022 @ 16:34:14 #63
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_203126754
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:26 schreef Stepperoller het volgende:
'Ga door zonder te kreunen'
_O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_203126845
Is Kreuntje Roelvink er uit?
pi_203128612
Roelvink houdt het toch lang vol, al lijkt de preview voor volgende week zijn afscheid aan te kondigen. Vermakelijke uitzending weer.
pi_203132681
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:03 schreef tompsv18 het volgende:
Roelvink houdt het toch lang vol, al lijkt de preview voor volgende week zijn afscheid aan te kondigen. Vermakelijke uitzending weer.
Volgens mij zag ik 4 mensen gegijzeld worden. Previews zijn voor de hype.
Zal wel een klein peptalkje hebben gekregen en er weer voor gaan.
pi_203134392
Had verwacht dat Giel er allang uit zou zijn, weet het redelijk vol te houden
pi_203220436
Op videoland staat ook de Australische versie met Vips
SAS Australië
pi_203222910
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:20 schreef BeriBeri het volgende:
Op videoland staat ook de Australische versie met Vips
SAS Australië
Ja, met Ant Middleton en Foxy. Echt veel beter en erger dan de NL versie.. Terwijl die met Sander Aarts is, de meest en best getrainde special force van NL..
Op Primevideo heb je een serie over trainingen van de Spaanse politie, ook veel erger/realistischer dan de NL versie van SAS..
pi_203235776
Beetje vreemd einde met Giel
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 17 januari 2022 @ 14:36:51 #71
335263 freaky40
pi_203236890
Wel geweldige show dit. Dat Giel moest afvallen in het zicht van de haven vind ik wat slap terwijl hij dat niet wilde. Blijkbaar wilde ze dat er 2 zouden overbleven aan het eind. Denk ook wel een beetje gemanipuleerd dit. Maar verder genoten van dit eerste seizoen hoor, weer eens wat originelers tussen alle BN'er shows.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203241552
Dit was echt een geweldig programma idd. Toch wel de twee die het meest verdiend hebben over op het laatst, al vond ik dat Giel het ook nog wel verdiende. Hopelijk ooit nog een seizoen.
pi_203264422
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Wel geweldige show dit. Dat Giel moest afvallen in het zicht van de haven vind ik wat slap terwijl hij dat niet wilde. Blijkbaar wilde ze dat er 2 zouden overbleven aan het eind. Denk ook wel een beetje gemanipuleerd dit. Maar verder genoten van dit eerste seizoen hoor, weer eens wat originelers tussen alle BN'er shows.
Pardon? Je doet mee aan een opleiding tot Special Forces, en je schreeuwt vervolgens tijdens een opdracht dat je het niet meer trekt en wilt stoppen, meerdere keren, dan wordt je uit je simulatie gehaald en begin je te beseffen dat je jezelf onnodig hebt opgefokt, en dan zou je weer terug mogen bij de rest om de eindtestopdracht te vervolgen? Je hebt dan gewoon hard gefaald, met alle respect wat hij heeft laten zien al die dagen tot dat moment aan toe.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 02:08:45 #74
335263 freaky40
pi_203264476
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 01:45 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Pardon? Je doet mee aan een opleiding tot Special Forces, en je schreeuwt vervolgens tijdens een opdracht dat je het niet meer trekt en wilt stoppen, meerdere keren, dan wordt je uit je simulatie gehaald en begin je te beseffen dat je jezelf onnodig hebt opgefokt, en dan zou je weer terug mogen bij de rest om de eindtestopdracht te vervolgen? Je hebt dan gewoon hard gefaald, met alle respect wat hij heeft laten zien al die dagen tot dat moment aan toe.
Gewoon miscommunicatie met de staf of oost Indisch doof omdat men anders wilde besluiten door uiteindelijk 2 te laten eindigen op het einde en zodoende Giel geslachtofferd werd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203290731
Er komt een tweede seizoen! Zag ik net bij Sander Aarts zn pagina. Leuk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')