abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202710452
Dit doen we met onze zorghelden:

Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.

Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
The show must go on folks!

Plaats hier uw advertentie
pi_202710518
twitter

_O_
pi_202710802
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Er staat nergens dat daarom Omikron verzonnen zou zijn.
Omikron als dekmantel voor een energieprobleem...
pi_202710808
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Henk Krol gaat ook weer vragen stellen.
Ik waardeer die Krol wel, onbegrijpelijk dat ze hem zijn partij uit flikkeren en men niet op hem stemt. Klinkt een beetje alsof de gemiddelde 50+ stemmer niet weet wie Henk Krol was.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 19 december 2021 @ 21:56:10 #5
451005 Grems
Clown World
pi_202710860
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Omikron als dekmantel voor een energieprobleem...
Er staat toch echt duidelijk dat de lockdown de dekmantel is voor het energieprobleem.
pi_202710866
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niemand wordt uitgesloten.... Zegt die.. Behalve zij die gewoon normaal gebruik willen maken van hun mensenrechten.
Ja, precies.
Maar dat was eerder ook geen probleem.
En nu opeens wel.
pi_202710895
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, precies.
Maar dat was eerder ook geen probleem.
En nu opeens wel.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202710933
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef Wantie het volgende:
Nee hoor, je erkent nog steeds niet wat er in Hongarije gaande is.
Ik draai het nu om, en dan voel je het opeens wel.

Wat is er aan de gang dat erkent moet worden dan?
pi_202710955
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef Grems het volgende:

[..]
Er staat toch echt duidelijk dat de lockdown de dekmantel is voor het energieprobleem.
Ja, vanwege Omikron...
Wat als er geen Omikron was deze winter?
pi_202710975
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Howardroark wel.
Mogelijk heb jij die discussie gemist...
pi_202710992
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 21:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mijn geaardheid is geen keuze, maar als overheden binnen de EU daar beperkingen aan koppelen is dat kennelijk niet in strijd met de mensenrechten, hun goed recht als democratie en hebben wij als Nederland daar niets van te vinden.

Maar als het gaat om beperkingen vanwege de keuze niet te vaccineren, dan opeens is het een ander verhaal...
Je geaardheid?

Die kan je ook faken, dat is ook een keuze.

En ik had het over een geslachtsoperatie, dat piemeltje van jou kan er gewoon af hoor, dat is ook gewoon een keuze.

Kennelijk niet in strijd met mensenrechten? Alles is subjectief en vloeibaar tegenwoordig, de rechterlijke macht is keihard mee aan het gaan in de ''progressieve'' waanzin.
pi_202711021
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je geaardheid?

Die kan je ook faken, dat is ook een keuze.
QR code ook.
Ook keuze...

quote:
En ik had het over een geslachtsoperatie, dat piemeltje van jou kan er gewoon af hoor, dat is ook gewoon een keuze.

Kennelijk niet in strijd met mensenrechten? Alles is subjectief en vloeibaar tegenwoordig, de rechterlijke macht is keihard mee aan het gaan in de ''progressieve'' waanzin.
Maar iemand die van geslacht verandert heeft minder mensenrechten?
pi_202711082
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef FerryBouman het volgende:

[..]
Volgens mij is die laatste groep ook door het slijk gehaald maar daar zal je geen actieve herinnering aan hebben.

Als je boven de maatregelen denkt te staan ben je gewoon een lul. FvD wappie of niet.
Ff een crosspost.
  zondag 19 december 2021 @ 22:07:50 #14
451005 Grems
Clown World
pi_202711135

Op de voorgrond: Een rij mensen voor hun test

Op de achtergrond: "rejects Purdue Pharmas .... opioid settlement"

_O- _O- _O- _O-
  zondag 19 december 2021 @ 22:10:18 #15
451005 Grems
Clown World
pi_202711211
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 22:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, vanwege Omikron...
Wat als er geen Omikron was deze winter?
Wat aan de afgelopen twee jaar heeft je doen denken dat ze een reden nodig hebben om vrijheden te beperken?

Ik geloof ook niet dat het een dekmantel is, simpelweg omdat ze die dekmantel niet nodig hebben.
pi_202711280
https://www.nu.nl/economi(...)pbare-voorraden.html

Ik denk eigenlijk dat ik me nog te matig bewust ben van wat een leed dit wel niet is, deze ad-hoc lock down. Wat een pure schade. Wat een gigantische gevaarlijke gekken zeg in Den Haag.
  zondag 19 december 2021 @ 22:15:05 #17
451005 Grems
Clown World
pi_202711361
quote:
Als erelid van de vereniging van OG wappies wil ik mij bij deze beschikbaar stellen bij het MKB als consultant voor het symbolische bedrag van ¤19

Dan hadden ze dit zien aankomen en hadden ze zichzelf een boel geld kunnen besparen.
pi_202711412
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 22:15 schreef Grems het volgende:

[..]
Namens erelid van de vereniging van OG wappies wil ik mij bij deze beschikbaar stellen bij het MKB als consultant voor het symbolische bedrag van ¤19

Dan hadden ze dit zien aankomen en hadden ze zichzelf een boel geld kunnen besparen.
  zondag 19 december 2021 @ 22:20:24 #19
451005 Grems
Clown World
pi_202711507
quote:
10s.gif Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vakantieganger is ook wel grappig, het is allemaal geen probleem, men moet niet zeuren. Je zou haast gaan vermoeden dat hij jokt over zijn ondernemerschap.
pi_202711613
quote:
Berekening TVL-subsidie

De hoogte van de subsidie wordt als volgt bepaald:
Subsidie = normale omzet x omzetverlies in % x aandeel vaste lasten in % x 50%
De vaste lasten worden voor 50% vergoed van je omzetverlies............. :')
Variabel is dus helemaal voor jezelf + omzetverlies ook, en je hele winst is natuurlijk ook weg.
pi_202711663
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 22:20 schreef Grems het volgende:

[..]
Vakantieganger is ook wel grappig, het is allemaal geen probleem, men moet niet zeuren. Je zou haast gaan vermoeden dat hij jokt over zijn ondernemerschap.
Waar ik vooral over twijfel bij die Nu.nl comments is of ze wel geschreven worden door mensen.

SPOILER
https://www.nu.nl/achterk(...)l#coral_talk_wrapper

Letterlijk, die reacties, allemaal wereldvreemd en proberen allemaal te nuanceren / bagatelliseren wat er boven staat. Zijn mensen echt zo dom?

[ Bericht 6% gewijzigd door ludovico op 19-12-2021 22:32:54 ]
pi_202711856
twitter
pi_202711876
quote:
Tis wachten op geweld en doden.
pi_202711877
quote:
81s.gif Op zondag 19 december 2021 22:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waar ik vooral over twijfel bij die Nu.nl comments is of ze wel geschreven worden door mensen.

SPOILER
https://www.nu.nl/achterk(...)l#coral_talk_wrapper

Letterlijk, die reacties, allemaal wereldvreemd en proberen allemaal te nuanceren / bagatelliseren wat er boven staat. Zijn mensen echt zo dom?
Digitale romeo's? zijn wel gewoon mensen toch.
pi_202711902
quote:
84s.gif Op zondag 19 december 2021 22:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis wachten op geweld en doden.
Daar zijn ze op uit lijkt t. mensen steeds verder pushen, daarna excuus voor martial law. continu problem reaction solution.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')