Seven psychopathsquote:Op maandag 20 december 2021 18:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Sorry maar van welke film is dit een fragment?
Vanavond heb ik eten besteld en dan tussendoor bieren gaan halen. Ik kwam terug en loopt binnen (zonder modvodje) om mn bestelling te ophalen en daar waren er 4 coppers aan het wachten, het was te laat om de mondvodje op te doen dus ik heb gewoon de coppers vriendelijk begroeten met 'Goede avond heren'. They all said goede avond terug. Nice!quote:
Nee dat is de taak van de BOA"s Die mogen de boetes gaan uitdelen.Net als fout parkeerbonnen.quote:Op maandag 20 december 2021 19:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Vanavond heb ik eten besteld en dan tussendoor bieren gaan halen. Ik kwam terug en loopt binnen (zonder modvodje) om mn bestelling te ophalen en daar waren er 4 coppers aan het wachten, het was te laat om de mondvodje op te doen dus ik heb gewoon de coppers vriendelijk begroeten met 'Goede avond heren'. They all said goede avond terug. Nice!
Geen bullshit over mondvodje gehad.
Pandemie van de gepriktenquote:Op maandag 20 december 2021 19:24 schreef Dance99Vv het volgende:
Krijgen we steeds dezelfde berichten in de krant? Lijkt op een bericht van nog niet zo lang geleden.
https://www.telegraaf.nl/(...)uiseschip-ter-wereld
1 death WITH omicronquote:Op maandag 20 december 2021 18:20 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Do you get the severity…
1 death, 10 in hospital and nobody on ventilators…? Ok.
Ik vermoed dat er enkelen in dit topic spontaan overleden waren aan een infarct als onder Orange Man dergelijke taal gebruikt werdquote:
Thrillseeker?quote:Op maandag 20 december 2021 19:47 schreef yinxs het volgende:
[..]
Ik zou het op geen andere manier willen!
Alles deed zeerquote:Op maandag 20 december 2021 17:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
'heeft corona' of positief getest?
Is ze ziek van?
Welke symptomen heeft ze?
Ik vraag me af hoeveel van de postieve getest of besmetten ooit ziek van geweest.
Of was het influenza?
waarom kom je hier dan?quote:Op maandag 20 december 2021 17:35 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om met jouw soort te discussiëren. Vooral grappig hoe hypocriet jullie zijn met het geroep over rechten. Stelletje leugenaars zijn jullie.Geen dan gewoon toe dat je geen zin hebt om democratisch opgestelde regels op te volgen.
Lijkt wel op iets waar je ebola 3.0 ABSOLUUT niet mee mag vergelijkenquote:Op maandag 20 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles deed zeer
verkouden
last van de keel
positief getest
3 maanden geleden gevaccineerd, dus als het vaccin wat zou moeten doen voor de oudere mens lijkt me na 3 maanden ietwat minder![]()
en voor we weer gaan roepen
maar ze is toch niet in het ziekenhuis terecht gekomen
nee
tot nu toe nog niet
mijn vader 8 maanden geleden gevaccineerd is negatief( en heeft een auto immuunziekte)
Maar 'alles doet zeer, verkoudheid en last van de keel' kan ook influenza zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles deed zeer
verkouden
last van de keel
positief getest
3 maanden geleden gevaccineerd, dus als het vaccin wat zou moeten doen voor de oudere mens lijkt me na 3 maanden ietwat minder![]()
en voor we weer gaan roepen
maar ze is toch niet in het ziekenhuis terecht gekomen
nee
tot nu toe nog niet
mijn vader 8 maanden geleden gevaccineerd is negatief( en heeft een auto immuunziekte)
nee is geen piepertquote:Op maandag 20 december 2021 20:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar 'alles doet zeer, verkoudheid en last van de keel' kan ook influenza zijn.
(ik zei niet dat je moeder een aansteller is of zo hoor, influenza kan ook vreselijk zijn natuurlijk)
Goede (gevaxte) maat van me ook positief getest is en helemaal geen symptomen gehad.
Ik heb goede reden om de testjes niet te vertrouwen.
Sterkte met je moeder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |