Even recyclen:quote:Op zondag 19 december 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
De toekomst van het Duitse darten doet niet mee nee?
Hij heeft er alleen nog niet zo veel aanquote:Op zondag 19 december 2021 21:17 schreef Slobeend het volgende:
Schindler staat uitstekend te gooien.
Jan Jaap van der Wal.quote:Op zondag 19 december 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even recyclen:
Gewoon in het leven, überhaupt. Dat je gewoon niet meer mee mag doen. Als je zo dom bent, als er in die hersenen zo weinig gebeurt doe je gewoon niet meer mee, in het hele leven
Het is sowieso wel lachwekkend dat wij in totale lockdown zitten terwijl je in alle landen om ons heen gewoon nog kan zuipen in de kroegquote:Op zondag 19 december 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat stelt zo'n gesloten grens dan helemaal voor eigenlijk he
Ik kon vandaag pas reageren op je danseressenverzoekjequote:Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard
Je kijkt toch wel dagelijks??
Stukje hazenlip.quote:Op zondag 19 december 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even recyclen:
Gewoon in het leven, überhaupt. Dat je gewoon niet meer mee mag doen. Als je zo dom bent, als er in die hersenen zo weinig gebeurt doe je gewoon niet meer mee, in het hele leven
Ik ken deze meme nietquote:Op zondag 19 december 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even recyclen:
Altijd tegen mijquote:Op zondag 19 december 2021 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vragen.
Vriendschap beëindigd.
Die kan er al een paar jaar zeg maar niet meer zo veel vanquote:Op zondag 19 december 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
De toekomst van het Duitse darten doet niet mee nee?
Het had anders ook gewoon zomaar van Jannes van der Wal kunnen zijn.quote:
Dit was het nieuws, niemand lacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |