SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
![]()
quote:Op zondag 19 december 2021 20:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik mis nog steeds wel updates omtrent de dansdames @:frozen-assassin
Hempel met die vreemde beweging alvorens hij de pijl weggooitquote:Op zondag 19 december 2021 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn toch wel redelijk oké spelers?
Ik wel!quote:Op zondag 19 december 2021 21:01 schreef fetX het volgende:
Ik heb niet heel veel zin in het volgende potje.
Wat voor flauwe kutgrap mis ik hier nou weer?quote:Op zondag 19 december 2021 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
Zou die Florian Hempel HARS op zijn dartpijlen smeren? #dtv
Het grote podium oscar, wat staat voor 75 gemiddeld.quote:Op zondag 19 december 2021 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
Blijft toch spannend wat voor Oskar je aantreft.
Is een ex handballerquote:Op zondag 19 december 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor flauwe kutgrap mis ik hier nou weer?
Dit was mijn emotie.quote:Op zondag 19 december 2021 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
DRT is het subforum waar je je emoties kunt en mag tonen.
Wees welkom allenquote:Op zondag 19 december 2021 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sow, ijskoud bad ben ik in terecht gekomen
Dat damesteam is wel leuk om naar te kijken (even ter info).quote:
Laat hem maar Tsjernobyl schoonmaken.quote:Op zondag 19 december 2021 21:05 schreef fetX het volgende:
Marcel Maijer zou een prima cliniclown zijn.
Keepertje Tess.quote:Op zondag 19 december 2021 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat damesteam is wel leuk om naar te kijken (even ter info).
Op de afdeling Pathologie zeker.quote:Op zondag 19 december 2021 21:05 schreef fetX het volgende:
Marcel Maijer zou een prima cliniclown zijn.
Er is echt troepmedicatie.quote:Op zondag 19 december 2021 21:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Troep aan medicatie, is dit een wappie?
Goeie gast ja (alhoewel hij Gurney niet zo oké vindt)quote:Op zondag 19 december 2021 21:06 schreef Perox het volgende:
Ik ben fan van Kleermaker. Eerlijk over zichzelf.
Eens. Mijn hond is vrij snel overleden na zo'n kuur. Echt teringzooi, ook voor mensen.quote:Op zondag 19 december 2021 21:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er is echt troepmedicatie.
Prednison is troep, bijvoorbeeld.
Jeanny.quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Welk Duits lied zouden jullie als walk-on lied kiezen?
Met d’r kwarktassenquote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
Enige goede uit Mofrika is HELENE FISHER GODIN
Horst Wesselliedquote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe 99 luftballons of gewoon niet iets Duits
Of een ander nummer, ook van Rammsteinquote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe 99 luftballons of gewoon niet iets Duits
quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
3 tage wachquote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Fijn. Ik kan wel wat goedkeuring gebruiken vanavond.quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is Oostenrijks... ach, ik keur het goed
De internationale qualifier komt als eerste op, daarna de ProTour qualifier. Schindler had in april al de Duitse plek gewonnen dus hij is geplaatst als internationale qualifier.quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef spleeh het volgende:
Waarom komt Schindler nou als eerste.
Hij staat toch hoger op de OOM
En geproduceerd door een Nederlands duoquote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is Oostenrijks... ach, ik keur het goed
Geier Sturzflug - Bruttosozialproduktquote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gewoon Hand in Hand.quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef Caland het volgende:
Dat mis ik toch ook wel
Een Nederlander die gewoon met Hazes opkomt ofzo
Tanzwut - Götterfunkenquote:Op zondag 19 december 2021 21:10 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Geier Sturzflug - Bruttosozialprodukt
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 19 december 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De internationale qualifier komt als eerste op, daarna de ProTour qualifier. Schindler had in april al de Duitse plek gewonnen dus hij is geplaatst als internationale qualifier.
quote:Op zondag 19 december 2021 21:11 schreef The_Undertone het volgende:
Die Hempel moet springen als hij een D20 uit het bord wil halen.
Ik ook, maar de consequentie was anders geweest dat we nog meer walgelijke PDPA qualifiers hadden. Liever dat dan de 33 van de Pro Tour OoM die plek krijgtquote:Op zondag 19 december 2021 21:12 schreef spleeh het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Toch blijf ik dit onzinnig vinden.
Zou Sherrock Beaton een mondeling examen geven achter de coulissen?quote:Op zondag 19 december 2021 21:13 schreef fetX het volgende:
Even doorgooien. Het is tijd voor Sherrock.
Heyquote:Op zondag 19 december 2021 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Schindler is die tuinkabouter...
Woepsquote:Op zondag 19 december 2021 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Schindler is die tuinkabouter...
Die Walküre van Richard Wagnerquote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
quote:
Hoe Sherrock het doet maakt me niet uit. Als ze maar wint.quote:Op zondag 19 december 2021 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Sherrock Beaton een mondeling examen geven achter de coulissen?
Gewoon met z'n allen Major Tom zingen.quote:Op zondag 19 december 2021 21:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die is wel goed als opkomst ja.quote:Op zondag 19 december 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon met z'n allen Major Tom zingen.
quote:Op zondag 19 december 2021 21:14 schreef K_uit_h het volgende:
Het vliegtuig van Kim is neergestort?
Edit: ah zonde
Maar de jeugdwereldkampioen telt dan weer niet mee als international qualifierquote:Op zondag 19 december 2021 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook, maar de consequentie was anders geweest dat we nog meer walgelijke PDPA qualifiers hadden. Liever dat dan de 33 van de Pro Tour OoM die plek krijgt
quote:
Breaking Badquote:Op zondag 19 december 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon met z'n allen Major Tom zingen.
Stukje medische privacy allen.quote:Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon dat hij ongevaccineerd is.
Gewoon 2 weken in kwarrantin houden.quote:Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon dat hij ongevaccineerd is.
Even recyclen:quote:Op zondag 19 december 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
De toekomst van het Duitse darten doet niet mee nee?
Hij heeft er alleen nog niet zo veel aanquote:Op zondag 19 december 2021 21:17 schreef Slobeend het volgende:
Schindler staat uitstekend te gooien.
Jan Jaap van der Wal.quote:Op zondag 19 december 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even recyclen:
Gewoon in het leven, überhaupt. Dat je gewoon niet meer mee mag doen. Als je zo dom bent, als er in die hersenen zo weinig gebeurt doe je gewoon niet meer mee, in het hele leven
Het is sowieso wel lachwekkend dat wij in totale lockdown zitten terwijl je in alle landen om ons heen gewoon nog kan zuipen in de kroegquote:Op zondag 19 december 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat stelt zo'n gesloten grens dan helemaal voor eigenlijk he
Ik kon vandaag pas reageren op je danseressenverzoekjequote:Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard
Je kijkt toch wel dagelijks??
Stukje hazenlip.quote:Op zondag 19 december 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even recyclen:
Gewoon in het leven, überhaupt. Dat je gewoon niet meer mee mag doen. Als je zo dom bent, als er in die hersenen zo weinig gebeurt doe je gewoon niet meer mee, in het hele leven
Ik ken deze meme nietquote:Op zondag 19 december 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even recyclen:
Altijd tegen mijquote:Op zondag 19 december 2021 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vragen.
Vriendschap beëindigd.
Die kan er al een paar jaar zeg maar niet meer zo veel vanquote:Op zondag 19 december 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
De toekomst van het Duitse darten doet niet mee nee?
Het had anders ook gewoon zomaar van Jannes van der Wal kunnen zijn.quote:
Dit was het nieuws, niemand lacht.quote:
Jeugdsentiment dit, altijd in de klas keihard opzetten.quote:
En in een grote zaal naar het darten kunnen kijken.quote:Op zondag 19 december 2021 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is sowieso wel lachwekkend dat wij in totale lockdown zitten terwijl je in alle landen om ons heen gewoon nog kan zuipen in de kroeg
Maar das een discussie voor het ijskoude bad
Type bakfiets en biologische yoghurt.quote:Op zondag 19 december 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er nou weer mis met palmolie. Hippietrut
Er zit Jaap in de naam.quote:Op zondag 19 december 2021 21:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Jan Jaap van der Wal.
Die doorgaans niet grappig is.
Jan-Jaap is al ouder dan Jannes ooit zou worden. Stukje drank.quote:Op zondag 19 december 2021 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het had anders ook gewoon zomaar van Jannes van der Wal kunnen zijn.
Kappen ze regenwoud voorquote:Op zondag 19 december 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er nou weer mis met palmolie. Hippietrut
En je wordt er moddervet van, vooral die darters die een pot nutella per dag opetenquote:
Denken dat ik ooit iets cadeau gedaan hebquote:Op zondag 19 december 2021 21:20 schreef fetX het volgende:
Wie heeft er weleens een VVV kaart cadeau gedaan?
Niet verbaasd.quote:Op zondag 19 december 2021 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Marcel was weer teveel met zijn eigen domme vragen bezig om de grap mee te krijgen.
Het was ook een kutgrap.quote:Op zondag 19 december 2021 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Marcel was weer teveel met zijn eigen domme vragen bezig om de grap mee te krijgen.
Dat is toch die Duitser uit Die Hard 1.quote:Op zondag 19 december 2021 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
Ik schat Marcel wel dom genoeg in dat hij niet weet wat Schindler's List is.
Maar begin over Lassie ..quote:Op zondag 19 december 2021 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
hey roelofquote:Op zondag 19 december 2021 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Schindler moet een list verzinnen om dit nog te winnen
Weet niet of hij überhaupt geprogrammeerd is om woordgrapjes te herkennenquote:Op zondag 19 december 2021 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
Al besproken.quote:Op zondag 19 december 2021 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Al 40-45 minuten geleden behandeld.quote:Op zondag 19 december 2021 21:26 schreef DeeBee het volgende:
ZKA?quote:Op zondag 19 december 2021 21:26 schreef Slobeend het volgende:
Zou de ZKA ook kunnen darten? @:zipportal
Al 6 jaar geleden behandeldquote:Op zondag 19 december 2021 21:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Al 40-45 minuten geleden behandeld.
Waar is hij wel voor geprogrammeerd eigenlijk?quote:Op zondag 19 december 2021 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet niet of hij überhaupt geprogrammeerd is om woordgrapjes te herkennen
Doei.quote:Op zondag 19 december 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
tenenkrommend alles hier. Ff wat anders doen.
Deze grap is al 40/45 keer gemaakt.quote:Op zondag 19 december 2021 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Dit is het moment om te stijgen op de postlijst!!quote:Op zondag 19 december 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
tenenkrommend alles hier. Ff wat anders doen.
Ik ben benieuwd of ik gestegen ben.quote:Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is het moment om te stijgen op de postlijst!!
Overratedquote:Op zondag 19 december 2021 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is het moment om te stijgen op de postlijst!!
9 darter ⏳quote:Op zondag 19 december 2021 21:26 schreef Slobeend het volgende:
Zou de ZKA ook kunnen darten? @:zipportal
toy wife?quote:Op zondag 19 december 2021 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil altijd wel iemand die dingen voor me betaald.
Lonaa heeft geen abonnementquote:Op zondag 19 december 2021 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil altijd wel iemand die dingen voor me betaald.
Stukje Blitzkrieg zou toch beter moeten werken dan defensief dartsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |