quote:Op zondag 19 december 2021 20:14 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
mega[xxx]stunter.nl op de linkermouw?
Extra Large.quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef fetX het volgende:
Wat zou de favoriete pizza van Roelof zijn?
https://www.facebook.com/Rooiestinkerdquote:Op zondag 19 december 2021 20:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Deze post accepteer ik niet. Er volgen tribunalen.
Wapenveld is GEEN Hattem.
Maar dat was een opkomst van vorig jaar of nog ouder ouwe reusquote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Blijven lullen tijdens de opkomst
Marcel leek het ook maar moeilijk. Z'n ouders kunnen hier over meepratenquote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
MvG zijn moeder had hetzelfde probleem en dat is toch nog goed gekomen.
Ik weet wel de favoriete pizza van Marco Borsato.quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef fetX het volgende:
Amigo Party Pizzaquote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef fetX het volgende:
Wat dat betreft was Borland - Brooks ook niet leukquote:Op zondag 19 december 2021 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral dat maakt het inderdaad wel vrij heftig. Juichen voor Fallon. Maar ook weer niet, want Beaton. Kutloting
Als hij uitademt schieten zijn knopen door de studio.quote:
Die van het kindermenu?quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet wel de favoriete pizza van Marco Borsato?
Ohh kut. Gelukkig maar pik.quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dat was een opkomst van vorig jaar of nog ouder ouwe reus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |