Ik mag jou en Slob graag maar over dit soort dingen ga ik het nooit met jullie eens zijn ben ik bang.quote:Op zondag 19 december 2021 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan ook nog voor Feyenoord
Wat een partijtje wansmaak
Nummer, 2, 3 en 4 aub.quote:Op zondag 19 december 2021 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
KOEEEEEEEEEERT. @:Mani89
Ja! Voor Kleermaker zeker!quote:
Het geeft niet Kraam!quote:Op zondag 19 december 2021 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik mag jou en Slob graag maar over dit soort dingen ga ik het nooit met jullie eens zijn ben ik bang.
Laten we hopen dat binnenkort dat niemand meer krijgt.quote:Op zondag 19 december 2021 20:21 schreef bechirti het volgende:
John michael moet geen corona krijgen
Hoe kan John beter zijnquote:Op zondag 19 december 2021 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Michael heeft ons de afschuwelijke Rasztovits bespaard. Waarvoor dank.
En wat vind je van Even tot Hier?quote:Op zondag 19 december 2021 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik mag jou en Slob graag maar over dit soort dingen ga ik het nooit met jullie eens zijn ben ik bang.
Daar hoef je ook weinig voor te doen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef BB-King het volgende:
In Griekenland is het een grootheid.
Wat wil je met zo'n pens?
Die gast heeft z’n eigen postcode.quote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef BB-King het volgende:
In Griekenland is het een grootheid.
Wat wil je met zo'n pens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |