Oja, dit is goed.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Judy Garland - Somewhere Over The Rainbow
Inmiddels opgezocht dat Barber 10 jaar later was. Dacht heel gevat te zijn, toch jammer.quote:Op dinsdag 6 december 2022 07:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De anderen waren Duke Ellington en Tommy Dorsey.
Is het al tijd voor een nieuwe vraag???quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Judy Garland - Somewhere Over The Rainbow
Die van Paul de Leeuw staat als Vlieg Met Me Mee in de lijst. De andere drie zijn goed. Reken Paul de Leeuw voor deze keer ook goed. De andere twee waren Love Affair met Rainbow Valley en Marmalade met Rainbow.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frans Bauer & Marianne Weber - De Regenboog
Paul de Leeuw - Vlieg Met Me Mee (Naar de Regenboog)
Paul Elstak - Rainbow In The Sky
Rolling Stones - She's a Rainbow
Blijf (tot de zon je komt halen)?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sympathiek, die andere twee had ik echt niet geweten.
Noem een lied waar Paul de Leeuw de Top 2000 mee binnenkwam in 2007
Uiteraard. Voorbij was ook een optie.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Blijf (tot de zon je komt halen)?
Artiest is goed. Titel slechts deels..quote:Op donderdag 8 december 2022 11:38 schreef pipster het volgende:
Oh dat is Wulf zeker, ken ik gelukkig helemaal niks van verder (ik zap ook altijd zo snel mogelijk langs programma's als de beste zangers etc). Happy in the Sun?
Ja, deze was niet al te lastig voor de liefhebber.quote:
Johnny Lion - Sophietjequote:Op donderdag 8 december 2022 12:47 schreef Fred_B het volgende:
Van wolven naar leeuwen. Er heeft één Nederlandstalig liedje in de lijst gestaan met een (Engelse) leeuw in de naam van de uitvoerende. Welke was dat?
Stand 2022:quote:
Lijkt me prima.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:32 schreef pipster het volgende:
Paul de Leeuw - Vlieg met me mee
Steve Miller Band - Fly Like an Eagle
Foo Fighters - Learn to Fly
Frank Sinatra - Fly me to the Moon
Tom Petty & the Heartbreakers - Learning to Fly
quote:Op donderdag 8 december 2022 14:58 schreef cafca het volgende:
Vanmorgen vloog ze nog van.....Tsjechov?
Lekker op de Trekker?quote:Op donderdag 8 december 2022 15:03 schreef cafca het volgende:
Ik zag een lijst langskomen met nummers die maar één keer in de lijst hebben gestaan.
Welk nummer wat maar één keer in de lijst heeft gestaan, haalde de hoogste notering? (Nieuwe binnenkomers van vorig jaar uitgezonderd)
Dat was de op één na hoogste, op 364.quote:
De juiste band, maar the Six Teens heeft wel 10x in de lijst gestaanquote:Op donderdag 8 december 2022 15:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Sweet met eehm.. The Six Teens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |