Mwa te makkelijk. Denk eerder stukje zelfvertrouwen wat totaal verdwenen is.quote:Op zondag 19 december 2021 17:26 schreef Szura het volgende:
Durrant is niet kapot gemaakt door de PL Zjak, maar door corrie
Ik weet niet of ik @maxi-mus zo in zou schatten.quote:Op zondag 19 december 2021 17:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:maxi-mus zit in een femdom relatie dus waarschijnlijk niet.
Schijnbaar wel. Darten staat hier niet op zegt hij HAHAHA. Niks te vertellen genot.quote:Op zondag 19 december 2021 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik @:maxi-mus zo in zou schatten.
Je weet dat ie bij "vrienden" is hequote:Op zondag 19 december 2021 17:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Darten staat hier niet op zegt hij HAHAHA. Niks te vertellen genot.
Ongeloofwaardig genot.quote:Op zondag 19 december 2021 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je weet dat ie bij "vrienden" is he
Durrant wint de PLquote:Op zondag 19 december 2021 17:26 schreef Szura het volgende:
Durrant is niet kapot gemaakt door de PL Zjak, maar door corrie
Ik ben ook niet thuis.quote:Op zondag 19 december 2021 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik @:maxi-mus zo in zou schatten.
Ik was donderdag nog bij vrienden, samen in het cafe. Overigens won ik deze week niet en werd ik slechts 2de. Altijd tegen mij.quote:
Jij hebt ook maar 1 vriend toch?quote:Op zondag 19 december 2021 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was donderdag nog bij vrienden, samen in het cafe. Overigens won ik deze week niet en werd ik slechts 2de. Altijd tegen mij.
Ook? Wie nog meer?quote:Op zondag 19 december 2021 17:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij hebt ook maar 1 vriend toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |