Liev van hemquote:Op zondag 19 december 2021 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
Stichting Babyspullen, donateur T. Hankey genot.
Evenveel als de NSB?quote:Op zondag 19 december 2021 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NDB is geen kleine bond ouwe reus. Hoeveel aangesloten bonden en spelers denk jij dat er lid zijn?
Er staar hier helaas geen darts op.quote:Op zondag 19 december 2021 17:12 schreef wimderon het volgende:
Overigens verzoek ik @:maxi-mus zich te melden.
Wel posten in VBL en hier schitteren door afwezigheid.
Bedoelde kleine bond qua organisatie en budget. Zal toch niet al te professioneel zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NDB is geen kleine bond ouwe reus. Hoeveel aangesloten bonden en spelers denk jij dat er lid zijn?
Het went...quote:Op zondag 19 december 2021 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat vinden we van De Ruiter vanmiddag?
Zit wat mij betreft weinig herhalingsgevaar aan ja.quote:
Dan ben je dus op de verkeerde plekquote:Op zondag 19 december 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staar hier helaas geen darts op.
Zal even kijken wat Trustpilot over hem zegtquote:Op zondag 19 december 2021 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit wat mij betreft weinig herhalingsgevaar aan ja.
Haha je hebt geen idee. NDB is een van de grotere bonden van Nederland Momenteel zijn er 25 regionale lidorganisaties aangesloten de bond met een gezamenlijk ledental van 33.000. Inmiddels zit dit aantal ruim boven de 50.000. Men organiseert o.a. het grootste toernooi ter wereld de Dutch Open.quote:Op zondag 19 december 2021 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedoelde kleine bond qua organisatie en budget. Zal toch niet al te professioneel zijn.
@maxi-mus zit onder de duim genot.quote:Op zondag 19 december 2021 17:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben je dus op de verkeerde plek
Vanavond wel?quote:Op zondag 19 december 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staar hier helaas geen darts op.
PL dont kill players, players kill playersquote:
Dit dusquote:Op zondag 19 december 2021 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PL dont kill players, players kill players
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |