Sinds dat ESPN daar voor betaald?quote:Op zondag 19 december 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer doen de keepers om half 2 al een warming up
Hetzelfde als al van 1230 "voorbeschouwen"... Oeverloos gelul in de ruimte, puur om kijkers te trekken... Althans, is een optie. Ik sport niet, dus geen idee of zo ver vantevoren de keepers laten opwarmen nuttig is of niet.quote:
Het lijkt me sterk dat ESPN bepaalt wanneer keepers warmlopen.quote:Op zondag 19 december 2021 13:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hetzelfde als al van 1230 "voorbeschouwen"... Oeverloos gelul in de ruimte, puur om kijkers te trekken... Althans, is een optie. Ik sport niet, dus geen idee of zo ver vantevoren de keepers laten opwarmen nuttig is of niet.
Na ja, wie betaald bepaald uiteraard... Als Disney maar genoeg knaken neerlegt, zullen Feyenoord en ajax de spelers wel ff naar buiten sturen om voor de camera's ff wat balen aan te raken.quote:Op zondag 19 december 2021 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ESPN bepaalt wanneer keepers warmlopen.
Maargoed, het viel me gewoon op. Toen ik vroeger nog wel eens vroeg in het stadion was waren de keepers meestal iets eerder dan een half uurtje voor de pot op het veld
Idd, beetje achterlijke mongolen hun enige douche dat jaar gevenquote:Op zondag 19 december 2021 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij toch wel een leuke job.
Zie niet in waarom niet. Er zijn geen supporters, dus het gemiddelde IQ zal in het stadion gewoon rond de 100 liggen. Geen enkele reden om niet te juichen.quote:Op zondag 19 december 2021 14:42 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zou Berghuis juichen mocht hij scoren?
Vind Feyenoord boven verwachting minder-matig.quote:Op zondag 19 december 2021 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Kokcu, Sini en Malacia spelen wel goed, verder erg matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |