Zo goed staan we er ook helemaal niet voor helaas. Qua punten lopen we gelijk met 18/19 volgens mij.quote:Op zondag 19 december 2021 16:25 schreef fetX het volgende:
En dan sta je ineens nog maar 5 punten voor op de nummer 4 met Heerenveen en Vitesse op het programma.
Het is meer berusting. Het niveau was abominabel, maar het is wel balen dat Ajax deze pot dan wel over de streep trekt. Niet echt verdiend, maar eerlijk gezegd wel ingecalculeerd.quote:Op zondag 19 december 2021 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mag godverdomme wel hopen dat dit de laatste Feyenoord-Ajax zonder publiek is.
Dan kunnen we tenminste lekker schuimbekken in het stadion. Ik voel nu niets meer dan milde frustratie.
Klopt, en dat is vooral omdat we al een aantal keer te weinig hebben gekregen. Reken ik vandaag even niet mee hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo goed staan we er ook helemaal niet voor helaas. Qua punten lopen we gelijk met 18/19 volgens mij.
Het is alleen veel leuker om naar te kijken. Je hebt 2 kneuzen voor de spitspositie die er het beste van maken, maar het blijven matige spelers.quote:Op zondag 19 december 2021 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo goed staan we er ook helemaal niet voor helaas. Qua punten lopen we gelijk met 18/19 volgens mij.
Gek dat dat tegen Ajax altijd wel zo lijkt te lopen. Een keer eens onverdiend van ze winnen is er niet bij.quote:Op zondag 19 december 2021 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is meer berusting. Het niveau was abominabel, maar het is wel balen dat Ajax deze pot dan wel over de streep trekt. Niet echt verdiend, maar eerlijk gezegd wel ingecalculeerd.
Leuk grapje, helaas voor jou heeft ajax geen enkele kans benut. Pingel is geen kans imoquote:Op zondag 19 december 2021 16:27 schreef GGMM het volgende:
Als je je kansen gewoon had benut dan was het 0-2 geworden
Maar als iedereen alleen z'n kansen had benut 0-0.quote:Op zondag 19 december 2021 16:27 schreef GGMM het volgende:
Linssen en Dessers zijn geen kneuzen, gewoon zeer behoorlijke spitsen. Alleen heb je niks aan Linssen zodra de ruimtes klein worden, Sinisterra was niet fit en Toornstra was echt walgelijk vandaag. Dan blijft er voorin weinig over.quote:Op zondag 19 december 2021 16:28 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het is alleen veel leuker om naar te kijken. Je hebt 2 kneuzen voor de spitspositie die er het beste van maken, maar het blijven matige spelers.
Toch nog een aantal mensen die happen, goed gedaanquote:Op zondag 19 december 2021 16:27 schreef GGMM het volgende:
Doordeweeks nog een niet al te eenvoudig potje. Hopelijk zijn ze dan wel weer scherp om toch nog nog dichter bij PSV/Ajax te blijven staan dan bij andere clubjes.quote:Op zondag 19 december 2021 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo gaat de eerste seizoenshelft toch een beetje als een nachtkaars uit.
Geertruida is centraal echt een stuk beter dan op rechts ja.quote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
Geertje wel weer uitstekend centraal, Trauner eigenlijk niet echt gemist en Haller niet gezien.
Viel me goed mee inderdaad ja.quote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
Geertje wel weer uitstekend centraal, Trauner eigenlijk niet echt gemist en Haller niet gezien.
Ik zie ons ook niet zo snel winnen van en in Heerenveen nee.quote:Op zondag 19 december 2021 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Doordeweeks nog een niet al te eenvoudig potje. Hopelijk zijn ze dan wel weer scherp om toch nog nog dichter bij PSV/Ajax te blijven staan dan bij andere clubjes.
Geertruida en Trauner centraal zou ik wel willen zien.quote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
Ze zijn echt heel matig. Linssen is met veel inzet als een blind paard aan het rennen, totaal niet balvast. Dessers een leuke gozer maar ook uiterst beperkt.quote:Op zondag 19 december 2021 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen en Dessers zijn geen kneuzen, gewoon zeer behoorlijke spitsen. Alleen heb je niks aan Linssen zodra de ruimtes klein worden, Sinisterra was niet fit en Toornstra was echt walgelijk vandaag. Dan blijft er voorin weinig over.
Ik vond Til ook goed, en Malacia tot aan de eindfase ook. Aursnes ruimde veel op. Ajax was wel heel zwak maar verdedigend stond het prima bij ons op enkele heel domme individuele momenten na.quote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |