9 weken is toch alweer een eindje op weg! Eerste echo al gehad? Of zijn ze daar later mee in de VS?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 01:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha klopt, maar ik heb hier sowieso een tijd niet (veel) meegepost! Bijna 9 weken nu, dus het is nog pril!
Aapie weer helemaal opgeknapt?
Ook helemaal gemistquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:40 schreef SQ het volgende:
Monsterd was sneller, die heeft zelfs nog een baby volgens mij
Hier hebben we er een van 18 maanden die 1 uurtje tussen de middag slaapt. En die gaat er nu ook eens af, want ‘s avonds wordt hij niet voor een uur of negen moe…quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:02 schreef Smart_ass het volgende:
Fijn dat ‘ie zich weer wat beter voelt!
Hoe slapen jullie dreumesen overdag? Ik denk dat wij hier binnenkort over gaan naar 1 slaapje. Ze gaat nu nog 2x naar bed (‘s ochtends en ‘s middags) maar 1 van die 2 keren ligt ze standaard te spelen en kletsen, maar in ieder geval niet te slapen.
Vaak vinden ze al best veel leuk. Als hier bv zandloper van typhoon aangaat is dat een groot feest. Gewoon lekker veel muziek uitproberen die je zelf leuk vind, kom je er vanzelf achter. En hou je een stuk langer vol :pquote:Op maandag 10 januari 2022 14:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben ook zwanger maar niet stiekem want ik heb in de desbetreffende topics gepost.
Ik denk dat we dan langzaamaan ook maar naar 1 slaapje zullen gaan die waarschijnlijk iets langer is. Nu werkt het onhandig want omdat ze vaak zo laat in slaap valt ‘s middags wordt ze eigenlijk te kort op haar bedtijd wakker.
Cocomelon ga ik opzoeken! Nog meer tips (Nederlands)? Ik weet echt niets van wat dreumesen leuk vinden qua muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:52 schreef Gogo83 het volgende:
Verse dreumes!
J is vandaag 1 geworden. Superactief, niks in huis is veilig en meestal heel vrolijk.Gefeliciteerd! Kiek nou hoe groot alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je in de OP?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ja, doe maar! Al zal ik vast vooral weer wisselend aanwezig zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kiek nou hoe groot al![]()
Wil je in de OP?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:52 schreef Gogo83 het volgende:
Verse dreumes!
J is vandaag 1 geworden. Superactief, niks in huis is veilig en meestal heel vrolijk.Gefeliciteerd! Wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die trotse broer ernaast ook! Zusje heeft dat jurkje trouwens ook in alle beschikbare maten
![]()
Klein maar fijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 21:48 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik vind jullie dreumessen allemaal zo groot!
Of de onze is gewoon klein.
Zeker! Daardoor voelt ze ook nog jonger.quote:
Je staat erinquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:02 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ja, doe maar! Al zal ik vast vooral weer wisselend aanwezig zijn.
Wow zoveel haarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gefeliciteerd Gogo!
Nog eventjes met corona kapseltje. Gelukkig kunnen we binnenkort weer naar de kapper![]()
[ afbeelding ]
Je foto's doen het niet (meer).quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:23 schreef NicolasJoy het volgende:
Nou, mijn foto's hebben het topic wel lamgelegd.
Yay mijlpaalquote:
Wow dat is serieus knapquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:00 schreef PKM het volgende:
Haha die laatste@:MaJo
Poffertje zingt London bridge is falling down. Het zijn alleen nog klanken maar punten voor de moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |