SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
![]()
Het scheelt dat Michael mentaal niet te knakken isquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:00 schreef BB-King het volgende:
Daar gaat de goede voorbereiding.
Concentratie weg. Gefeliciteerd Barkruk.
Speler komt niet opdagen. 3-0 verlies.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:00 schreef DeLuna het volgende:
Kan ie z'n eigen spullen niet eens meenemen?
Je bent te traagquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Al de derde keer dat ik de lapo heb en hij gekaapt wordt. Vandaag alleen al
Morgen Feyenoord stukje 10-0 verlies.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Speler komt niet opdagen. 3-0 verlies.
Vitesse juicht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Speler komt niet opdagen. 3-0 verlies.
Omgekeerde muis genot.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan niet wachten op de chagrijnige kop van King als zn tegenstander 2 seconden juichtquote:
Livetopics moeten gewoon open zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
klaasquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:01 schreef Coco het volgende:
Zijn er mensen die denken dat Feyenoord morgen gaat winnen?
Bas Muijs is ook een fenomeen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bas Muijs zou dat beter gedaan hebben.
Feyenoord speelt thuis.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morgen Feyenoord stukje 10-0 verlies.
Stukje ass rape door Ajax morgen boh bohquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:01 schreef Coco het volgende:
En morgen lekker naar de kroeg.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Over 15 minuten kunnen we naar bed.
Leuk voor de sympathieke Dick Jaspers.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:58 schreef Szura het volgende:
Dick Jaspers bij Even tot Hier
@:wimderon
Ajacied Coco heeft een hoop vertrouwen in zijn club.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:01 schreef Coco het volgende:
2-2quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ajacied Coco heeft een hoop vertrouwen in zijn club.
Straks verliest Feyenoord weer met 10-0, altijd tegen hunnie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ajacied Coco heeft een hoop vertrouwen in zijn club.
Fair enoughquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Livetopics moeten gewoon open zijn
KutCoco, kijk gewoon even naar het fiche van Slot in topduels. Utopie om te denken dat dat makkelijk wordtdtdtquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:01 schreef Coco het volgende:
Ook na 20:00? #dtvquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Livetopics moeten gewoon open zijn
Daarom voorspel ik 2-2, zie boven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
KutCoco, kijk gewoon even naar het fiche van Slot in topduels. Utopie om te denken dat dat makkelijk wordtdtdt
Geen QR codequote:Op zaterdag 18 december 2021 23:05 schreef Szura het volgende:
Is dat roze polsbandje van Barstow voor drank?
Hij heeft ongeveer 23 kinderen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:06 schreef leolinedance het volgende:
Zou Barstow van de mannenliefde zijn?
Is toegangsbewijs tot de kinderopvang. Hankey draagt hem ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:05 schreef Szura het volgende:
Is dat roze polsbandje van Barstow voor drank?
Ik denk dat die dol is op gourmettenquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:06 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat alleen Ted hoomsueel is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:06 schreef leolinedance het volgende:
Een vierkant hoofd.quote:
Heerlijk potje, lekker snel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Dit kijkt toch best lekker weg, fan of niet
Maar nu is er publiek dan komt alles weer goed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:09 schreef Slobeend het volgende:
Van Gerwen is slecht op de dubbels dit jaar.
Moet je ook niet op een stream kijken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver echt veel gehaper op de stream
Valt mee. Maar moet wel beter zn dubbels gaan gooienquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van Gerwen heeft een probleem.
Potje darts natuurlijk.quote:
Wij kennen hem ook pas sinds dit jaar hahahaquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:10 schreef Shreyas het volgende:
Wie is die Barstow? Hij laat in één set al meer zien dan die kip van gisteren.
Neequote:Op zaterdag 18 december 2021 23:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb jij er ook al verstand van?
Hij kreeg 3 dingen van het publiek toch? Wat was het ook alweer, inspiratie, wilskracht en nog iets toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar nu is er publiek dan komt alles weer goed.![]()
Voldoening.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij kreeg 3 dingen van het publiek toch? Wat was het ook alweer, inspiratie, wilskracht en nog iets toch?
Keronaquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij kreeg 3 dingen van het publiek toch? Wat was het ook alweer, inspiratie, wilskracht en nog iets toch?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Category:LGBT_darts_playersquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Ted hoomsueel is.
VINDALOO VINDALOO JAA JAAquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit doet mij ook wel denken aan de Vindaloo
Beter om.slecht te beginnen en la gzaam op stoom te raken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:10 schreef Doevelaer het volgende:
Maijer met de staart tussen de benen
Hij kreeg ook 3 dingen van zijn 21e chromosoomquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zei Ted Evetts ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Beter om.slecht te beginnen en la gzaam op stoom te raken.
Hij was eigenlijk niet uitgenodigd, maar deed stiekem toch een paar keer mee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wij kennen hem ook pas sinds dit jaar hahaha
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij kreeg ook 3 dingen van zijn 21e chromosoom
Lekker man. Welke? Ik drink de blond nu.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan het genieten van een prima biertje makker
Klaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo veel dubbels missen mag gewoon niet gebeuren
ja die stream buffert om de haverklap. KK irriquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Beter om.slecht te beginnen en la gzaam op stoom te raken.
Je bent hier iets op het spoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:19 schreef Nober het volgende:
Labanauskas had ook 11% op z'n dubbels en toen kwam die negendarter HET KAN NOG.
Ja die verloor ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:19 schreef Nober het volgende:
Labanauskas had ook 11% op z'n dubbels en toen kwam die negendarter HET KAN NOG.
Kennerquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Van Gerwen zijn dubbels dit jaar
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een ongelofelijke debiel is Van Gerwen ook.
Denk met Dr Flesh aan t spelenquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal aan het doen dan?
stream hapert + kk RTL veel te laat terug naar de zaalquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal aan het doen dan?
Waarom kijk je niet gewoon TV zoals een normaal dart mens?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stream hapert + kk RTL veel te laat terug naar de zaal
Da's dan ook meteen zijn kracht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
Er zit gewoon geen stukje nederigheid in dat stuk infantiliteit.
Mijn TV zei POEFF toen ik hem weer aan wilde zetten voor het WK van vorig jaar. Breng hem in april wel een keer. naar t stortquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon TV zoals een normaal dart mens?
Had je dat verwacht?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
Er zit gewoon geen stukje nederigheid in dat stuk infantiliteit.
Je woont al een jaar in een woonkamer met een TV die niet werkt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn TV zei POEFF toen ik hem weer aan wilde zetten voor het WK van vorig jaar. Breng hem in april wel een keer. naar t stort
Your logic is impeccable, my child.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je woont al een jaar in een woonkamer met een TV die niet werkt?
Als de frituur niet werkt staat er gelijk een nieuwe.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Your logic is impeccable, my child.
Nee, maar hij speelt tegen Chas fucking Barstow.quote:
Zal wel veel belastend materiaal van de eindredactie hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waaraan heeft Marcel zn contract bij RTL te danken?
Kwestie van prioriteiten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als de frituur niet werkt staat er gelijk een nieuwe.
De medewerker met het rugzakje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waaraan heeft Marcel zn contract bij RTL te danken?
De Irish redquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker man. Welke? Ik drink de blond nu.
Daarover gesproken, wat eten we? Ik had net een paar dorito chips met heksnkaasquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als iemand goed speelt doet ie zo. Wie het ook is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar hij speelt tegen Chas fucking Barstow.
Om half 12 eet ik niks meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wat eten we? Ik had net een paar dorito chips met heksnkaas
Herksenkaas is zo facking ranzigquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wat eten we? Ik had net een paar dorito chips met heksnkaas
Ik doe nu de airfryer aan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |