SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
What can change the nature of a man?
Toch is het een lieve jongenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:06 schreef Remco2021 het volgende:
Ik vind die Ted Evetts er eng uitzien.
Dat is niet erg woke van jequote:Op zaterdag 18 december 2021 21:06 schreef Remco2021 het volgende:
Ik vind die Ted Evetts er eng uitzien.
Yayayayayaya kolokolokolokoloquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:10 schreef Doevelaer het volgende:
Goed om te zien dat het publiek zich volledig op deze wedstrijd concentreert
zijn ze bijna allemaalquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kuifje is ook wat dikkig geworden
Er zijn users die vinden dat Ted ook kan doorgaan voor vrouwquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan er ook geen reet van. Al 4-5x verloren van een vrouw. Weg met die vent.
Stukje humiliation fetish.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan er ook geen reet van. Al 4-5x verloren van een vrouw. Weg met die vent.
We hebben wel een topicrecord te verbreken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze week haha.... ( godverdomme )
Heb ik haar ook al gezegd, maarja dan gaan ze je emotioneel chanteren he die vrouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben wel een topicrecord te verbreken.
Ja, dat is wel een van hun kwaliteiten. Wel goed dat je haar op de hoogte houdt van dit warme bad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb ik haar ook al gezegd, maarja dan gaan ze je emotioneel chanteren he die vrouwen.
Knopje dat ze alleen bij de WGP eccht gebruiken denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:21 schreef Pino112 het volgende:
Startdubbel? Wat bedoelen ze dan precies?
Ja lijkt me dan ook, maar omdat Frank of Zjak er ook serieus over begonquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knopje dat ze alleen bij de WGP eccht gebruiken denk ik
Wat dacht je van die eerste dubbel 20-poging van Evetts dan? Die zat bijna in de tripel 20. En dat was voordat ie door de flight van een van die pijlen uit t bord werd gedruktquote:
Zou Ted last van de zenuwen hebben?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die eerste dubbel 20-poging van Evetts dan? Die zat bijna in de tripel 20. En dat was voordat ie door de flight van een van die pijlen uit t bord werd gedrukt
In die fase is het toernooi net afgelopenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:31 schreef BB-King het volgende:
Ik dacht dat alleen THE BEST OF THE BEST op het WK aanwezig was.
Nee dat was Murnan - Lim.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Slechtste pot so far. Wat een dramatisch niveau.
Zou het echt van de shag zijn ja?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:34 schreef The_Undertone het volgende:
Die shagpoten van Williams kunnen echt niet trouwens
Foto's?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:34 schreef The_Undertone het volgende:
Die shagpoten van Williams kunnen echt niet trouwens
Leuk dat je de grap uitlegt.quote:
of break free lolquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
Evetts kan beter met Under Pressure opkomen.
Uiterst doortastende analyse weer inderdaad van Pleeborstel Jankenswaard.quote:
Williams rookt nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon kijken, er komt nog een set.
Dat is het al jarenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt tijd dat de PDC Unicorn loost.
Dan heeft hij net Lala gefist.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Williams rookt nietDenk belichting genot.
Zin in de wedstrijd met Whitlock.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt tijd dat de PDC Unicorn loost.
Misschien eelt van zijn meubelmakelarij?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het echt van de shag zijn ja?Nee dan kan het echt niet idd
Ziet er goed matig uit iigquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien eelt van zijn meubelmakelarij?
Jim ziet er te gezond uit voor een darter.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou niet raken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe outfit van Stromae? Stukje meisje genot
Heeft Sjim een toerkaart voor 2022?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien eelt van zijn meubelmakelarij?
Die komt wel weer terug in de 5e leg in de 5e set hahaquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
De loden last is verdwenen bij Ted.
Dan rook je echt een baal shag weg per dag.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken wel mensen die oranje nagels hebben door roken
Ik bedoel te zeggen dat de kwaliteit of het gebrek eraan toch geen nieuwigheidje isquote:
Mooie shagsnor erbijquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan rook je echt een baal shag weg per dag.
Volgens mij wel, als winnaar van de Challenge Tour.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft Sjim een toerkaart voor 2022?
Nee, al jaren inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat de kwaliteit of het gebrek eraan toch geen nieuwigheidje is
15 euro per dag koekoek. Tipje coke is goedkoperquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan rook je echt een baal shag weg per dag.
wtfquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken wel mensen die oranje nagels hebben door roken
Ze laten ook helemaal niks maken. Ja het hoesje, maar de dart niet of ze passen een model wat aan. Komt van Bulls NL af allemaal. Daar ligt ook de RTL7Darts voorraad van de webshop.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor volgend jaar hoef je geen setje te laten maken hoor zjak
Idd goedkooe troepquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijken wel een set brass darts van de Intertoys
Dorien Janquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:49 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Meer gaten in de muur dan in het bord.
Doe dit maar niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:49 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een pareltjequote:Op zaterdag 18 december 2021 21:49 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Als vriend/echtgenoot ben je dan af.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zo'n duo-account, genot is dat
Als je daar bovenop gaat liggen ben je ķķk afquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als vriend/echtgenoot ben je dan af.
Beter dan andersomquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als je daar bovenop gaat liggen ben je ķķk af
@de_boswachter heeft hier een pittige mening over.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
De spanning is weer terug bij Ted.
Sowquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Fans van die kutbelg zijn NIET welkom in DRT.
Kijk naar dat lieve hoofdje, dit komt nooit meer goed. En dan die geforceerde tattoos op zijn arm. Niemand gelooft je Ted.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ted heeft een mentale blokkade en zal voor eeuwig dit spel vertonen.
Ted moet in quarantaine en heel lang.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hier zullen geen kamervragen over gesteld hoeven worden denk ik.
Ja, Labby. Een puike.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boys ik ben er. 9 darter gemist vandaag begrijp ik, gvd.
#mad
Maar het is Rowby-Sjon.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
Rusty-Jake tegen Stokstaartje Kenny.
Wat moeten we hiermee, @:mani89 ?
Nick Kenny is een soort BDO aanhangsel dat maar niet weg wil gaan. Hoort terug bij de WdF.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
Rusty-Jake tegen Stokstaartje Kenny.
Wat moeten we hiermee, @:mani89 ?
De avond is nog vroeg.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
#mad
Kan gebeuren. We wachten op de volgende.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
#mad
Oh. Dan neig ik bijna naar Stokstaartje Kenny.quote:
Hahahaha deze jongen heeft een negendarter gemistquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
#mad
Wat een stumper OMEGALUL KEKWquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hahahaha deze jongen heeft een negendarter gemist
Ik heb ze alle twee gemistquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
#mad
Smerig goed altijd bij de BDO genot. Stukje finale o.a.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Jim ziet eruit als een lieve knul.
Ze beginnen ook al wat naar BBW's te neigen @Wereldgozerquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:01 schreef wimderon het volgende:
Wel spijtig dat @:Wereldgozer niet aanwezig kan zijn voor zijn Oostenrijkse ladyboys.
BBW is mijn afdeling ouwe reus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze beginnen ook al wat naar BBW's te neigen #wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |