mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit is een Harvard poll. Die snappen simpletons niet.
hoezo geen enig belang?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:57 schreef Stephan5 het volgende:
Nee, niet gevaccineerd. Niets voor en niets tegen, maar gewoon niet van enig belang bij mij.
Deze mening kan ik wel waarderen. Ik ben wel gevaccineerd,maar dat komt omdat ik me heb laten chanteren door 'je doet t voor een ander'. Blijkbaar niet, want vaccinatie gaat transmissie niet tegen. Ben wel blij dat jij geen last hebt van lockdown-perikelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:57 schreef Stephan5 het volgende:
Nee, niet gevaccineerd. Niets voor en niets tegen, maar gewoon niet van enig belang bij mij.
Nee. Als ik een risico voor een ander zou vormen, ben ik de eerste die zich laat vaccineren, maar dat risico is er niet. Dus verder geen belang inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoezo geen enig belang?
het maakt je niets uit ?
Altijd mooi als een zolderkamerautist zijn kluizenaarschap omarmt, sans scrupule.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:31 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Nee. Als ik een risico voor een ander zou vormen, ben ik de eerste die zich laat vaccineren, maar dat risico is er niet. Dus verder geen belang inderdaad.
Geen belang? Werk, sociale activiteiten etc.... Oh, wacht.... Zolderkamer4Lifequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:31 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Nee. Als ik een risico voor een ander zou vormen, ben ik de eerste die zich laat vaccineren, maar dat risico is er niet. Dus verder geen belang inderdaad.
En zo is dat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:40 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Geen belang? Werk, sociale activiteiten etc.... Oh, wacht.... Zolderkamer4Life
Misschien zijn er andere redenen waarom hij zich niet hoeft te laten vaccinerenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:40 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Geen belang? Werk, sociale activiteiten etc.... Oh, wacht.... Zolderkamer4Life
Het gaat niet om het wel/niet vaccineren. Ik ben benieuwd waarom hij/zij/lij/gij/zul geen last heeft van de corona-Maatregelen. Ik begrijp echt wel dat er genoeg legitieme redenen zijn (religie/overtuiging/medisch...oftewel, mijn inziens kan er NOOIT vaccinatiedwang zijn) om geen vaccinatie te krijgen/nemen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien zijn er andere redenen waarom hij zich niet hoeft te laten vaccineren
Dat weet jij niet
Er zijn 2miljoen mensen in Nederland die geen prik hebben en van alles doen en niet op een zolderkamer zitten….en die misschien noooit ziek zijn geweest
ik zie niet echt staan dat hij dat zegtquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:44 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wel/niet vaccineren. Ik ben benieuwd waarom hij/zij/lij/gij/zul geen last heeft van de corona-Maatregelen. Ik begrijp echt wel dat er genoeg legitieme redenen zijn (religie/overtuiging/medisch...oftewel, mijn inziens kan er NOOIT vaccinatiedwang zijn) om geen vaccinatie te krijgen/nemen.
Het bevreemd mij dat er gezegd wordt 'ik heb geen last van de corona-maatregelen'. Hoe dan? Zit ie in de gevangenis ofzo? Ik bedoel, ik werk/supermarkt/thuis. Meer niet. Ben t zat.
Ik vrees dat dat het nieuwe normaal is. Totalitair en dystopisch. Eens afgestane vrijheden worden immers zelden terug gegeven. (In Zweden wordt inmiddels al geexperimenteerd met je vaxpas als microchip-implantaat.)quote:Op zondag 19 december 2021 10:07 schreef Chandler het volgende:
Tot op heden (nog) niet. Tenzij ik werk-technisch verplicht ga worden. Echter ga ik niet meedoen aan de QR onzin, met of zonder prik.
Het is nooit goed genoeg inderdaad, zie Portugal maar met een hoge vaccinatiegraad en toch is het niet voldoende want ook daar stijgt het alweer, vaccinatie is niks meer dan een ondersteuning.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hugo vind onze vaccinatie graad nog te laag
Ik zal mijn best doen om te zorgen dat het niet al te snel het 'normaal' voor mij gaat zijn!quote:Op zondag 19 december 2021 10:14 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat het nieuwe normaal is. Totalitair en dystopisch. Eens afgestane vrijheden worden immers zelden terug gegeven. (In Zweden wordt inmiddels al geexperimenteerd met je vaxpas als microchip-implantaat.)
pfizzer is dus een experiment volgens jou?quote:Op zondag 19 december 2021 08:33 schreef primumnonnocere het volgende:
. Dat doen deze experimentele middelen niet.
dus het werkt niet echt?quote:Op zondag 19 december 2021 10:22 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Het is nooit goed genoeg inderdaad, zie Portugal maar met een hoge vaccinatiegraad en toch is het niet voldoende want ook daar stijgt het alweer, vaccinatie is niks meer dan een ondersteuning.
OK, toegegeven, hij zegt: "Ik heb er geen belang bij." Ik interpreteer dat direct als 'geen last van Corona-maatregelen/perikelen'. Mijn fout. Toch ben ik benieuwd op welke wijze je er 'geen belang/geen last' van hebt.quote:Op zondag 19 december 2021 08:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zie niet echt staan dat hij dat zegt
De reden om je te laten vaccineren is het ontlasten van de zorg. Tot nu toe hebben gevaccineerden wel minder kans om op een IC terecht te komen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:22 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Deze mening kan ik wel waarderen. Ik ben wel gevaccineerd,maar dat komt omdat ik me heb laten chanteren door 'je doet t voor een ander'. Blijkbaar niet, want vaccinatie gaat transmissie niet tegen. Ben wel blij dat jij geen last hebt van lockdown-perikelen.
Klopt, de 'je doet t voor een ander' nam ik in brede zin. Normaal gesproken ligt nooit zo vaak op de IC, dus doe je t per definitie voor een ander (personeel, capaciteit, reguliere zorg).quote:Op zondag 19 december 2021 11:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
De reden om je te laten vaccineren is het ontlasten van de zorg. Tot nu toe hebben gevaccineerden wel minder kans om op een IC terecht te komen.
Dit klopt niet en is pure nep informatie.quote:Op zondag 19 december 2021 08:33 schreef primumnonnocere het volgende:
Vaccins enten je in, immuniseren, belemmeren besmettingen. Dat doen deze experimentele middelen niet. En je neemt ze ook niet om de 3 (hier nu nog 6) maanden. Vit D + K2 + Zink + NAD + ivermectine doet dat wel. Dus nee. Ik heb niet op me laten experimenteren en ben dat ook niet van plan. Totaal roekeloos! Hebben we dan niets van de Spaanse griep geleerd?
Het werkt minder dan gehoopt werd.quote:
Omdat het niet werkt?quote:Op zondag 19 december 2021 12:25 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Het werkt minder dan gehoopt werd.
Dit doordat andere landen niet mee doen(voornamelijk de 3e wereldlanden), virussen stoppen niet bij de landgrenzen.
De cijfers in Nederland bevestigen dit ook alweer, waarom zijn er zoveel besmettingen in Amsterdam denk je...
waarom is dit nep informatie dan?quote:Op zondag 19 december 2021 11:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit klopt niet en is pure nep informatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |