Ik heb de persco niet gezien, maar die 2 personen buiten is zeker geen dringend advies?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik blijf gewoon illegaal met meer dan 2 personen buiten op het hondenveld staan in het donker heur.
Rondje M'veense Plassen, wandeling vanaf Fort Maarsseveen, Gagelbos, route van natuurmonumenten naast Geertjes Hoeve.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:43 schreef lunapuella het volgende:
Daar gaan we weer... Wie weet er leuke wandelroutes of bijzondere speeltuinen in omgeving 030? Want veel anders zal er niet te doen zijn deze vakantie
Leusderheide, Pyramide van Austerlitz, wandelen over de Grebbelinie, 't natte laand, stoute schoenen pad, wandelen rondom kasteel Groeneveld/boerderij Ravenstein... zoveel moois daar in de buurtquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:43 schreef lunapuella het volgende:
Daar gaan we weer... Wie weet er leuke wandelroutes of bijzondere speeltuinen in omgeving 030? Want veel anders zal er niet te doen zijn deze vakantie
Dat klopt. Ik ben er ook klaar mee. Maar ik stoor me er wel aan, ik houd nog wel rekening met andere mensen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die mensen zijn er ook klaaaar mee. Zoveel mensen doen hun best en nog voelt het alsof je er geen hout mee opschiet.
Ik kan mij er niet eens meer aan storen, eerlijk gezegd.
Zou haast zeggen: ieder voor zich.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:02 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben er ook klaar mee. Maar ik stoor me er wel aan, ik houd nog wel rekening met andere mensen.Oordopjes in doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is advies, en geloof het of niet, we houden eigenlijk nog steeds vanzelf afstand daar hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik heb de persco niet gezien, maar die 2 personen buiten is zeker geen dringend advies?
En 2 personen thuis ontvangen enig idee of dat een dringend advies is?
[..]
Dat klopt. Ik ben er ook klaar mee. Maar ik stoor me er wel aan, ik houd nog wel rekening met andere mensen.Ik zou me er kapot aan ergeren juist. Fijn dat iedereen er 'klaar' mee is, maar da's geen reden om je asociaal te gedragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Politie/wijkagent bellen een optie?
Sterkte in elk geval!
De route langs de Kromme Rijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:43 schreef lunapuella het volgende:
Dat heb ik ook met uitlaten en kletsen als ik iemand tegen kom. Automatisch houden we afstand.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is advies, en geloof het of niet, we houden eigenlijk nog steeds vanzelf afstand daar hoor.
Zeker nu het koud is en we niet op het bankje zitten
Of de hondenpoepzakjes!quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is advies, en geloof het of niet, we houden eigenlijk nog steeds vanzelf afstand daar hoor.
Zeker nu het koud is en we niet op het bankje zitten
[..]
Dat klopt. Ik ben er ook klaar mee. Maar ik stoor me er wel aan, ik houd nog wel rekening met andere mensen.Ik praat het ook niet goed hoor. Maar er zijn nu eenmaal zat mensen die er dus echt niet meer om geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heidestein wandeling bij zeist of due op landgoed Bornia. Leuk even langs de schaapjes. Lekker afwisselend ook..quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:43 schreef lunapuella het volgende:
Lijkt me niet:quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:34 schreef livelink het volgende:
Dit betekent dan ook dat de basisscholen ook maandag al dicht zijn, toch?
Onder die bestaande afspraken valt ook dat ze aanstaande maandag nog open mogen zijn.quote:Dit besluit is al eerder genomen voor de scholen in het primair onderwijs, waar de bestaande afspraken blijven gelden.
Dat is wel raar dan eigenlijk. Basisscholen krijgen een week de tijd om zich hier op voor te bereiden en middelbare scholen, mbo, hbo en universiteiten 1 dag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |