SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 18-12-2021 20:34:25 ]Vakman pur sang
Ik begon net al over sushi hoor, maar dat werd weer snel afgekaptquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:26 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen we het gewoon weer hebben over piepende cavia's enzo
dat moeten we stil houden, die zaak is gevlucht voor balliequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begon net al over sushi hoor, maar dat werd weer snel afgekapt
niet over de kerstballen van mensen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:26 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen we het gewoon weer hebben over piepende cavia's enzo
Vertel er eens wat meer overquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik opteer voor een gangbang plaatjequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat er rauwe babi pangang in de OP?
Oh, hmm sushiquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is cutequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat er rauwe babi pangang in de OP?
Moet je ons iets vertellen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik opteer voor een gangbang plaatje![]()
Wel een kinki gangbang
Ja ook goed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moeten we stil houden, die zaak is gevlucht voor ballie
[..]
niet over de kerstballen van mensen?
Gaat schijnbaar maandag al openquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel er eens wat meer over
Keertje bijna misgegaan tijdens het kerstdiner dankzij die kaarsjes.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ook goed.
Kennen jullie mensen die echte kaarsen in hun boom doen? Lijkt me doodeng
hmm, nee ik ken niemand die dat doet eigenlijk..quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ook goed.
Geroosterd en overgoten met zoetzure saus is het nog veel beterquote:
Mijn opa en oma hadden die. Maar ze staken ze niet aan. Te gevaarlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ook goed.
Overdag doet zij net of ze aan het werk is, maar 's avonds... dan komt de echte dominatrix naar bovenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je ons iets vertellen?
Wat dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje bijna misgegaan tijdens het kerstdiner dankzij die kaarsjes.
netjes van ze..quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Pathé-abonnement is automatisch gepauzeerd.
Mijne ook niet geloof ik, zal wel klein groepje zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, nee ik ken niemand die dat doet eigenlijk..
geen idee of mn ouders dat vroeger wel eens hebben gedaan, vast niet...
Mijn oma had dat vroeger. En wij hadden dat in de klas vroeger.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ook goed.
At your servicequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik opteer voor een gangbang plaatje![]()
Wel een kinki gangbang
Hmm, lijken lampjes me toch leuker. Of hadden ze die ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden die. Maar ze staken ze niet aan. Te gevaarlijk.
heyquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Overdag doet zij net of ze aan het werk is, maar 's avonds... dan komt de echte dominatrix naar boven
Ik durf niet eens kaarsen de fikken zonder windlichtenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ook goed.
Zo'n boom die al een tijdje lekker binnenshuis staat de drogen brandt geloof ik wel goed jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja die boom stond ineens in de fik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |