OpportunismeGodquote:Op donderdag 23 december 2021 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig seizoen is snel weer vergeten merk ik. Natuurlijk heeft die man een ton aan krediet.
Alsof dat zo knap was. Gewoon het beste materiaal.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig seizoen is snel weer vergeten merk ik. Natuurlijk heeft die man een ton aan krediet.
Kijk twee posts boven je henkquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:22 schreef Oriente het volgende:
Luuk de Jong mogelijk op huurbasis naar Cadiz voor de tweede seizoenshelft. Al iets meer zijn niveau
quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb pagina's op 25 posts staan
quote:Op woensdag 22 december 2021 16:28 schreef Bolasie het volgende:
Ferran naar Barcelona. Een topaankoop. Hieronder uitleg, want natuurlijk snapt niemand dit.
[ twitter ]
En hoe komen ze aan dat geld?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]Officieel.
~ 55 + 10 miljoen
Zie mijn post #65quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan dat geld?
We worden beflikkerd hier.
Laat die nou net op hun verlanglijstje staanquote:Op zondag 2 januari 2022 14:13 schreef Bolasie het volgende:
Real Madrid mist een type Rüdiger achterin.
Laat ik nou net om die reden dat gepost te hebbenquote:Op zondag 2 januari 2022 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat die nou net op hun verlanglijstje staan
Terecht, wat blijft Getafe toch een aidsploeg. En die scheids die maar geen kaarten geeft voor al die overtredingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik nou maar ingezetquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:48 schreef chufi het volgende:
En 5.6 ¤ als Luuk de Jong zondag de eerste goal maakt tegen Mallorca ..
1-1 nu .... vorig jaar verloren ze hier in Alcoyquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Real heeft het ook lastig in de openingsfase.
Marcelo kan overigens echt niet meer.
Kan zomaar weer gebeuren… wat een treurnis die topclubs in Spanje zegquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
1-1 nu .... vorig jaar verloren ze hier in Alcoy
Lucky Barcaquote:Op donderdag 6 januari 2022 01:30 schreef chufi het volgende:
Discussie over de afgekeurde goal van Linares .....
Edit: Era goal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |