SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Zullen we dan ook gewoon maar alle mensen zonder werk en met chronische ziekten ook het land uit donderen? Kost ook gewoon allemaal veel te veel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Defensie is dan ook al jaren ellende omdat er nergens geld voor is.
Het moet gewoon een keer klaar zijn met het eindeloos binnenhalen van kansloze migranten, dat zet een enorme druk op het sociale zorgstelsel en op de verzorgingsstaat in het algemeen.
En lelijke mensen, make Holland great againquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zullen we dan ook gewoon maar alle mensen zonder werk en met chronische ziekten ook het land uit donderen? Kost ook gewoon allemaal veel te veel.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En lelijke mensen, make Holland great again
Nee, daar hebben we een verzorgingsstelsel voor (waar overigens ook een bezem doorheen moet maar dat terzijde). Maar een verzorgingsstaat gaat simpelweg niet samen met massa-immigratie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zullen we dan ook gewoon maar alle mensen zonder werk en met chronische ziekten ook het land uit donderen? Kost ook gewoon allemaal veel te veel.
Hoger eigen risico ben ik groot voorstander vanquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
En mensen die op onze kosten nieuwe neuzen willen, weg ermee, hups naar je eigen land
Nog hogerquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoger eigen risico ben ik groot voorstander van
Of mensen die niet eens hun eigen gasrekening kunnen betalen, hups ga maar naar equatoriaal Afrika, daar is het warm.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoger eigen risico ben ik groot voorstander van
5000 euroquote:
En als mensen geen 5000 kunnen betalen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
5000 euro![]()
Maar dan moet daar wel een verlaging in inkomstenbelasting tegenover staan. Het is niet en en.
Waarom zouden ze dat niet kunnen als je die 5000 euro niet aan inkomstenbelasting hoeft te betalen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als mensen geen 5000 kunnen betalen?
Omdat mensen leven naar hun inkomen en niet naar incidentele kosten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet kunnen als je die 5000 euro niet aan inkomstenbelasting hoeft te betalen?
Genoeg niet al te snuggere mensen die dit geld uit gaan geven aan drugs, flatscreens, huisdieren, zonvakanties en een oude BMW.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet kunnen als je die 5000 euro niet aan inkomstenbelasting hoeft te betalen?
Ja het niet de bedoeling dat je denkt "heuj 5000 euro extra, morgen naar de club vakantietje boekenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat mensen leven naar hun inkomen en niet naar incidentele kosten.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom werkt u als prostituee?
Ja ik kreeg kanker en je moet wat hè?
Dan moet je dat als overheid zo regelen want mensen gaan dat uitgeven aan drugs, flatscreens, huisdieren, zonvakanties en een oude BMW.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het niet de bedoeling dat je denkt "heuj 5000 euro extra, morgen naar de club vakantietje boeken"
Potje maken en als je dat jaar niet je eigen risico opgemaakt heb dan hou je een extraatje over
Dat moet niet zo moeilijk zijn. Dat ze overheid 5000 euro inhoudt en dan aan het eind van het jaar uitbetaald wat er nog over is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je dat als overheid zo regelen want mensen gaan dat uitgeven aan drugs, flatscreens, huisdieren, zonvakanties en een oude BMW.
En daar vertrouw je de overheid dan weer wel in?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat moet niet zo moeilijk zijn. Dat ze overheid 5000 euro inhoudt en dan aan het eind van het jaar uitbetaald wat er nog over is.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een noodzakelijk kwaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daar vertrouw je de overheid dan weer wel in?
Wij hadden vroeger thuis een poedeltje, Cocky, en die liep los, die kwam je echt overal tegen en na tien jaar leken steeds meer honden op hem, baasje was dat, zo lelijk als de nacht maar paren dat kon die als de beste, Cockyquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben Bobbie het geile zwerfhondje.
Goeie naam ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis een poedeltje, Cocky, en die liep los, die kwam je echt overal tegen en na tien jaar leken steeds meer honden op hem, baasje was dat, zo lelijk als de nacht maar paren dat kon die als de beste, Cocky
Eens met dat de huidige verzorgingsstaat anders moet omdat het niet meer voorziet in hoe de huidige wereld eruitziet overigens.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we een verzorgingsstelsel voor (waar overigens ook een bezem doorheen moet maar dat terzijde). Maar een verzorgingsstaat gaat simpelweg niet samen met massa-immigratie.
Dit is eigenlijk alleen weggelegd voor mensen die genoeg overhouden aan het eind van de maand. Ik geloof dat het gros van NL daar niet onder valt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog 5 minuten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb koffie. Kom maar op met de jammermoedige tijdinghen.
Je kan het hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog 5 minuten.
Blik schultenbrau en mijn badslippers aangetrokken
Misschien zeggen ze wel, voor iedereen 5000 euro en bras die maar lekker op de komende maanden, ga feesten, zuipen en wippen en dansen mensen, schijt aan die zieke bejaarden, let's partyquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb koffie. Kom maar op met de jammermoedige tijdinghen.
klaar om in de voortuin te zittenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog 5 minuten.
Blik schultenbrau en mijn badslippers aangetrokken
Witte plastic kuipstoelquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klaar om in de voortuin te zitten
Geen tijd voor. Werkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze wel, voor iedereen 5000 euro en bras die maar lekker op de komende maanden, ga feesten, zuipen en wippen en dansen mensen, schijt aan die zieke bejaarden, let's party
Het goede levenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Witte plastic kuipstoel![]()
Denk dat ik de vuurkorf wel even aangooi.
Wel zin om buiten te gaan zitten en langzaam te bevriezenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klaar om in de voortuin te zitten
Dat klinkt niet echt leukquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel zin om buiten te gaan zitten en langzaam te bevriezen
Hoe was het bij Ikea?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel zin om buiten te gaan zitten en langzaam te bevriezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |