Beetje hoe mijn moeder vroeger telefoongesprekken voerde met mijn omaquote:
Ik heb echt nog nooit een nieuwsartikel over dat land gezien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:49 schreef Starhopper het volgende:
De mensen in kirgiestan voelen zich beledigd. Alsof die ooit van Nederland gehoord hebben
Jawellllll ligt vlakbij China...quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit een nieuwsartikel over dat land gezien.
Mijn conclusie, dat land bestaat niet want ik heb het zelf gezien
Nice!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
Veel politie op de been rond Den Haag Centraal jongens
Vast wel, druppelen zo binnen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn er nog demo's vanavond en streams?
Ik vrees belletjes en fluitjes:quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn er nog demo's vanavond en streams?
Wat een kekke verlichting op de paardjesquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:11 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik vrees belletjes en fluitjes:
Max is er ook alweer.quote:
Wat een dom volk weerquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:36 schreef espri het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/305539268248438
Ik heb 2 schermen...quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja jongens, ho maar! Het scherm is vol![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, maar ik heb 1 scherm nodig voor FOK!quote:
En voor de persco zometeen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb 1 scherm nodig voor FOK!
Hmmm, toch maar een derde scherm aanschaffen dan? Of een Ultra-wide?quote:
Ik kan er nog 2 i-pads naast leggen..quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hmmm, toch maar een derde scherm aanschaffen dan? Of een Ultra-wide?
Iedereen weet toch dat ze een tracker in je kies stoppen bij het vullen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom heeft dat volk altijd zo'n fietsenrek in de bakkes? Horen de tandartsen soms ook bij het complot volgens de wappies?
Ff teruggespoeldquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Max is er ook alweer.
Politiebusje rijdt voorbij met raampje open: "Ben je weer vrij, Max?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |