Wat een leukerd ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:41 schreef deedeetee het volgende:
Honger is dan ook een zeer ernstige zaak. Meneer zit op het matje waar hij zijn etensbakje op krijgt. Ik ben aan t koken en de honden krijgen hun eten als dat van ons op tafel staat. Volgens hem gaat dat te langzaam. Hij heeft HONGER ! Rechts is de keuken en links de eetkamer, ik ben de tafel aan t dekken. Zien jullie hem denken ?![]()
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat dat bij deze niet werkt, die eet zich dood. Onze katten hebben ook altijd voer staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een leukerd ook
Hier staat gewoon altijd een bak met brokken, ze eet wanneer ze trek heeft.
Klopt, vind het wel makkelijk dat ze zo netjes is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:07 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij deze niet werkt, die eet zich dood. Onze katten hebben ook altijd voer staan.
LOL die van mij is precies t zelfde. Alles wat eetbaar lijkt schrokt hij naar binnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:07 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij deze niet werkt, die eet zich dood. Onze katten hebben ook altijd voer staan.
Labradors staan daar ook wel om bekend. We hebben al een anti-schrokbak het is nog binnen een minuut op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
LOL die van mij is precies t zelfde. Alles wat eetbaar lijkt schrokt hij naar binnen.
Proest!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een antischrokbak voor Sjon, die kwakte hij gewoon leeg tegen de muur
Leuke foto, gezellig samen een trekspelletje doen. Ik heb er ook 2 maar de oudste vertikte het van meet af aan om met de jongste te spelen. Hij speelt wel hoor alleen niet met de hongerlap die hierboven op de foto staat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:18 schreef michiel_merk het volgende:
Inmiddels ons gezin uitgebreid met een tweede Lab Dex. Inmiddels 15 weken oud ze doen het zo leuk samen. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |