SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
[ Bericht 5% gewijzigd door Zipportal op 18-12-2021 16:34:00 ]
Sorry, maar dit is gewoon trash wat je hier opschrijft.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Labby die verliest is ook weer niet zo verrassend.
Eerste en tweede ronde opgeschoond en beide 9-darters erin.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heb je nou aangepast eigenlijk Zip?
Fair enoughquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eerste en tweede ronde opgeschoond en beide 9-darters erin.
Ik herinner me alleen die BDO-ellende en dat was nooit best. Laat me verrassen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Landman is helemaal niet constant lol.
tegen scotty ging ie lekker hoor. Als de trekker. Banden stonden al op het shirt ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen die BDO-ellende en dat was nooit best. Laat me verrassen.
FOK! wenst het vlaggetje veel succes.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lauw badbeetje jammer dit wuppie
Heeft Ian White ooit de finale van het News of the World toernooi gehaald? Schijnt een nogal belachelijk toernooi geweest te zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef heywoodu het volgende:
Dit wordt echt hemeltergend saai weer.
Fijn zo, dat is beterquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
FOK! wenst het vlaggetje veel succes.
17000 mensen uit hun dak als iemand al een 60 score gooide.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft Ian White ooit de finale van het News of the World toernooi gehaald? Schijnt een nogal belachelijk toernooi geweest te zijn
Finale best of 3 legs en na de laatste pijl 30 man politie op het podium omdat het publiek aan kwam stormenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:37 schreef BB-King het volgende:
[..]
17000 mensen uit hun dak als iemand al een 60 score gooide.
Een mogelijke volgende ronde tegen Gary en daarna tegen Cross/Barney/Gurney. Dat is niet gunstig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ian White heeft al drie jaar onmenselijke pech met zijn opponenten. 98 a 100 gemiddeld gooien en alsnog verliezen.
Landman ziet er uit alsof ie bij Tapperij Teun werkt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Landman staat er echt bij als n lulletje lampenkatoen
Ja je kunt gaan stofzuigen / afwassen / anything waar je vriendin over zit te zeuren nuquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
Dit wordt echt een gedrocht van een partij, hé?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Landman ziet er uit alsof ie bij Tapperij Teun werkt.
Zeg dat nogeens?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Landman heeft een scoringsprobleem
Het probleem is vooral dat hij niet goed genoeg is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
EN dat met Zijt en Co in de mixquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:46 schreef wimderon het volgende:
Ik word zo moe van het hele voorkomen van Chris Landman.
Ziggo go app, ik loop half minuutje achterquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat nogeens?
Hij gooit er net 180 in![]()
En een worp probleem, geen idee hoe hij het doet, zou hij het zelf weten?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
En halve dooie White er ook nog naastquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat met Zijt en Co in de mix
Ademt voor mij vinex-wijk en sjouwen met kerstbomen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:46 schreef wimderon het volgende:
Palletsorteerder, orderpicker, verhuizer. In die volgordequote:Op zaterdag 18 december 2021 16:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ademt voor mij vinex-wijk en sjouwen met kerstbomen.
ja ik kijk de KPN strem, ik loop ook wat achter maar onbekend hoeveel precies. Van de week was het ineens een kwartierquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ziggo go app, ik loop half minuutje achter
Zuurkool eten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Palletsorteerder, orderpicker, verhuizer. In die volgorde
Hij doet me wel heel erg denken aan zeker twee collega's die ik in een magazijn heb gehadquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Naturel chips.quote:
Matig bij de zuurkool, wel de manier om boerenkool een beetje eetbaar te krijgen.quote:
Dat maakt Chris niks uit hoor, dat is niet zo een fijnproeverquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Matig bij de zuurkool, wel de manier om boerenkool een beetje eetbaar te krijgen.
Voor mij cafe-eigenaar, postbode, tuinman.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
haha neeeeeeeeeee klokquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En kringverjaardagen waar men klok bier uit het flesje drinkt.
Etend met zijn vork als volgt:quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat maakt Chris niks uit hoor, dat is niet zo een fijnproever
Wij hadden in Nijmegen gedurende een semester een keer collega om half 6. College daarvoor was om 2 uur klaar. Cafe op de campus schonk bier vanaf half 4. Vooral Tripel Karmeliet. Half bezopen in college elke week_O-quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
haha neeeeeeeeeee klok.
Een keer in een pauze voor een kutkutkutcollege zitten zuipen en dat is wel de laatste keer.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:54 schreef wimderon het volgende:
Onze doelgroep is horeca die gedreven zijn
quote:
Om er dan met 30 gemiste dubbels kansloos uit te vliegenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
White die doorwandelt naar ronde 3. Dit is niet leuk
Voor Anderson eigenlijk ook ideaal aangezien die nog druk klotende is met zijn pijlen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
White die doorwandelt naar ronde 3. Dit is niet leuk
Klasse Landmanquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:54 schreef wimderon het volgende:
.
Wij kopen onze kabeljauw uit Noorwegen waarbij we zeer streng selecteren op structuur van het visvlees, alleen de beste kabeljauw vind zijn weg naar onze klanten. We snijden onze produkten handmatig, deze manier van ambachtelijk werken geeft het eindprodukt een ongeëvenaarde klasse!
Hij was er zelf wel tevreden mee tegen Adriaantje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor Anderson eigenlijk ook ideaal aangezien die nog druk klotende is met zijn pijlen.
In ieder geval geen plaatsvervangende ademnood.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:46 schreef wimderon het volgende:
During the Second World War, a total of 2,711 people who had been deported to Germany from the occupied countries had to work at the Bosch plant in Hildesheim.[citation needed]quote:
Like a Boschquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:02 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
During the Second World War, a total of 2,711 people who had been deported to Germany from the occupied countries had to work at the Bosch plant in Hildesheim.[citation needed]
In the last years of the war, no new German tank ever drove without the starter elements from the Bosch factory in Hildesheim. Bosch also had a monopoly position in the outfitting of German Luftwaffe aircraft.
During the war, production was further decentralized, Bosch produced in an ever larger number of factories, and relocated parts of its production to 213 plants in more than 100 locations.
On 12 March 1942, the company's founder, Robert Bosch, died at the age of 80.
Angela Martin and Ewa Czerwiakowski interviewed numerous former forced laborers and concentration camp prisoners of Dreilinden Maschinenbau GmbH and Trillke-Werke as part of a Berliner Geschichtswerkstatt project, researched the history of the two shadow factories, and published several books and exhibitions on the subject.[5] In 2016, they published the website z.B. Bosch. Zwangsarbeit im Hildesheimer Wald.
Raak?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:03 schreef Slobeend het volgende:
Net twee oliebollen in m'n mik gegooid.
Trainen voor het WK?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:03 schreef Slobeend het volgende:
De dubbels geraaktquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:03 schreef Slobeend het volgende:
Wat op zich één van de grovere leugens ooit is trouwens maar okee.quote:
Stukje VVD.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich één van de grovere leugens ooit is trouwens maar okee.
Lekker zeg. Ik moet de eerste van dit jaar nog gaan eten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:03 schreef Slobeend het volgende:
De eerste van dit jaar heb ik op 1 januari al op!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker zeg. Ik moet de eerste van dit jaar nog gaan eten.
Ik had vorig jaar nogal een sobere O&N, zelfs zonder oliebollen en appelflappenquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De eerste van dit jaar heb ik op 1 januari al op!
met mayo?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:03 schreef Slobeend het volgende:
Als het echt moet de rest van mijn leven ook wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:12 schreef engine het volgende:
Ik kan de rest van het WK wel zonder Landman. Geen ramp dit.
Het was ook bedoeld als grapje neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen respect voor mensen die dat doen.
Gister hoorde ik een collega mijmeren over oliebollen met kaas en spekquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen respect voor mensen die dat doen.
Ik sluit niks uitquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was ook bedoeld als grapje neem ik aan?
Sommige mensen hebben een bijzondere smaak. Wat lijkt me dat smerig ranzigquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gister hoorde ik een collega mijmeren over oliebollen met kaas en spek
Vast een goede darter.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Misschien zijn die om uit te delen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een bijzondere smaak. Wat lijkt me dat smerig ranzig
Landman jat hier een pick em puntje.quote:
Rydz heeft dat vandaag voor mij al netjes geregeld.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Landman jat hier een pick em puntje.
Dat heb ik ook weleens gedaan, dat is echt lekker! Je verwacht het niet, maar valt alles mee. Geen rozijnen / sukade / suiker gebruiken maar uitgebakken spekjes, stukjes oude kaas, gebakken uitjes etc. Serieus het proberen waardquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ach joh wat geeft het. 15k pond (17.5k Eurie) in de pocket, leuk paar daagjes Londen achter de rug, nu lekker een maandje lockdown inquote:
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:23 schreef Nober het volgende:
Eerst bed opmaken, de afwas doen en daarna een stukje wandelen.
Tot vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |