Opstarten... Stoppen... Ben je al 50-100k kwijt.quote:Op zondag 19 december 2021 13:50 schreef KNAK het volgende:
Deze lockdown zal ook wel weer doorgetrokken worden de temperaturen wat beter worden, kan me niet voorstellen dat we in januari weer open mogen dus de ondernemers die al op omvallen stonden kunnen beter nu eieren voor hun geld kiezen en ermee stoppen. En dit is dan de horeca alleen. Wat te denken van al die andere sectoren.... al het MKB moet en zal kapot gaan!
Scapino ging in 2015 al failliet en sinds die tijd stelt het bedrijf niet veel meer voor. Maar ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op zondag 19 december 2021 14:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad en er komen McDonalds, Starbucks en Scapino's voor in de plaats. Hier een tijd geleden ook een prachtig mooie familiezaak ( schoenen ) dicht na zo'n 120 jaar en mensen vinden het allemaal blijkbaar wel prima.
Lees even de reviews!quote:Op zondag 19 december 2021 09:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Publisher Independently published (December 5, 2021)
Bijna nooit. Als iemand me netjes vraagt om zo'n ding te dragen dan doe ik dat maar dan wel vriendelijk onder 'protest'.quote:Op zondag 19 december 2021 12:52 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe doen jullie dat hier met die mondkapjes?
Inderdaad. Twas drie keer 3min blablabla-psychobabble...en dan "Maar we weet het niet zeker".quote:Op zondag 19 december 2021 12:34 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Het ging ook echt gewoon nergens over. Ik kon ze echt niet volgen.
Als het niet meer is.quote:Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Opstarten... Stoppen... Ben je al 50-100k kwijt.
Het is vreselijk. Ontelbare uren werk wat het kost om iets op te bouwen. Bakken met geld om er iets van te maken. Het continue moeten investeren om door te blijven groeien. Na vele jaren komt dan met geluk het punt dat je er iets uit kan halen als alle financieringen e.d. afgerond en afgelost zijn. En dan heb je zo een debiele overheid die op basis van bedrog alles vernietigd.quote:Op zondag 19 december 2021 14:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad en er komen McDonalds, Starbucks en Scapino's voor in de plaats. Hier een tijd geleden ook een prachtig mooie familiezaak ( schoenen ) dicht na zo'n 120 jaar en mensen vinden het allemaal blijkbaar wel prima.
Ja, die vallen over een datum die in het boek zou staan.quote:Op zondag 19 december 2021 15:23 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Lees even de reviews!
[ twitter ]
Ahh, de plannen worden steeds zichtbaarder, Great reset is coming.
Mensen die anderen mensen uitsluiten van deelname aan sociaal gebeuren vanwege hun mening. Beetje een voorbode van wat we in overvloed gaan meemaken komende tijd.quote:Op zondag 19 december 2021 17:46 schreef Mytho het volgende:
een van Fok moderator "Jippie" heeft me een tijdelijke ban gegeven omdat dit wetenschappelijk article fake news is.
![]()
volgens onderzoek is er een verhoogde kans op hart falen
https://www.ahajournals.org/doi/10.1161/circ.144.suppl_1.10712
Jippie is inderdaad wel een echte cultist, eveneens een ban gekregenquote:Op zondag 19 december 2021 17:46 schreef Mytho het volgende:
een van Fok moderator "Jippie" heeft me een tijdelijke ban gegeven omdat dit wetenschappelijk article fake news is.
![]()
Is dan ook inderdaad fake news, en het is ook geen artikel maar een poster abstract.quote:Op zondag 19 december 2021 17:46 schreef Mytho het volgende:
![]()
Je bedoelt een visie die jou niet bevalt? Dat kun je inderdaad als "fake news" wegzetten. Dat is immers een veel voorkomend fenomeen in de kringen van MSM-adepten, past het niet binnen het gewenste narratief? Dan klopt het niet. De labels "misinformatie" of "desinformatie" zouden ook passend zijn geweest.quote:
Nee.quote:
Klopt, je zou het mis- of desinformatie kunnen noemen: er is geen data waaruit de claims volgen.quote:een visie die jou niet bevalt? Dat kun je inderdaad als "fake news" wegzetten. Dat is immers een veel voorkomend fenomeen in de kringen van MSM-adepten, past het niet binnen het gewenste narratief? Dan klopt het niet. De labels "misinformatie" of "desinformatie" zouden ook passend zijn geweest.
Het fake news van vandaag is de realiteit van morgenquote:Op zondag 19 december 2021 18:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bedoelt een visie die jou niet bevalt? Dat kun je inderdaad als "fake news" wegzetten. Dat is immers een veel voorkomend fenomeen in de kringen van MSM-adepten, past het niet binnen het gewenste narratief? Dan klopt het niet. De labels "misinformatie" of "desinformatie" zouden ook passend zijn geweest.
Sommigen zijn er inderdaad op gebrand om op orthodoxe wijze een heel specifiek narratief te volgen en alle andere visies te demoniseren. Establishment/MSM adepten.quote:Op zondag 19 december 2021 18:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Het fake news van vandaag is de realiteit van morgen
[ afbeelding ]
Koren op de molen van Zemmour en Le Pen. Dat wordt interessant volgend jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |