welke balk?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:14 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom staat er een spin in de balk?
Want jij geeft toch les?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:21 schreef Sodeknetters het volgende:
Ben benieuwd of het onderwijs ook op slot gaat en in hoeverre. Dan kan ik het wel eens heeeel druk gaan krijgen.
Onderaan. 'Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items.'quote:
Dat doe ik ook ja.quote:
Ah ok .. dan hoop ik voor je dat onderwijs blijft zoals het nu isquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja.
Maar ik ben ook ontwikkelaar van leermiddelen en opleidingen.
We hadden net het her instructie programma voor machinisten voor 2022 klaar. Alleen, gebaseerd op fysieke aanwezigheid in onze simulatoren. Als we daar weer online varianten van moeten gaan maken kan ik aan de bak. Dat programma moet in januari starten.
Hoop het ook. Komende week is mijn laatste werkweek dit jaar. Heb geen zin om mijn vakantie tussen kerst en oud en nieuw te skippen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok .. dan hoop ik voor je dat onderwijs blijft zoals het nu is
Oh, die frontpage items. Die kun je uit zetten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onderaan. 'Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items.'
Nou kan ik een spin enkel onder 'spannend' scharen van al deze termen, maar het is geen leuke spanning
Denk dat die plaatjes hier uit staanquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onderaan. 'Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items.'
Nou kan ik een spin enkel onder 'spannend' scharen van al deze termen, maar het is geen leuke spanning
Hier in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat die plaatjes hier uit staan
Ik heb hem heel vaak uit gezet, maar dan verschijnt dat ding bij een nieuw topic toch ineens weer. Dus ik doe de moeite niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Hier ook.
Maar als je cookies wist, moet je het weer opnieuw uitzetten.
Dankjewel.quote:
Ja, dat heb ik ook steeds.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb hem heel vaak uit gezet, maar dan verschijnt dat ding bij een nieuw topic toch ineens weer. Dus ik doe de moeite niet meer
Ik heb ook werk door coronaquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dankjewel.![]()
Maar maak je geen zorgen om mij hoor, corona heeft me tot nu toe geen windeieren gelegd. Veel werk en mooie kansen.
Ik moet over een uur naar huis fietsen; ik ben benieuwd hoeveel drukker het gaat zijn onderwegquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik was even in de binnenstad, maar heb me onverrichterzake omgedraaid. Tering wat een drukte![]()
Ik ga digitale kerstkaartjes sturen
Sterkte alvastquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet over een uur naar huis fietsen; ik ben benieuwd hoeveel drukker het gaat zijn onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |