abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202812584
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 16:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wappie kun je alleen worden/zijn als je minder dan 2 hersencellen hebt/minder dan 10 IQ.
[..]
Ik heb de 2 vaccinaties wel echt gehaald omdat wetenschappelijk en feitelijk gezien de vaccinaties gewoon absoluut de beste weg zijn.
Dat je daarna vanwege de QR-code van alles kan is mooi meegenomen idd.

De booster stel ik idd ook uit. Ik ben nog niet aan de beurt, maar ook dan neem ik nog niet.
De werking van prik 2 is toch ongeveer 7-9 maand en je QR-code is 9 maand geldig.
Dus voor die tijd ga ik echt geen booster halen (ben nog relatief jong en op Corona gebied niets kwetsbaars).

9 maanden lopen voor mij in mei af. Net na een vakantie.
Ik zie daarna ook nog niet per se een reden om de booster te halen, pas in september bij de volgende reis.
Dus mogelijk haal ik begin augustus ofzo pas de booster.

Vaccinaties echt top ^O^
Echter de boosters zijn voor de grootste groep echt niet nodig.
wat is verschil tussen gewone vaccine en booster? toch zelfde ingredienten?
als de experts het niet weten , waarom ben jij zo zeker?

pi_202813697
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 16:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wappie kun je alleen worden/zijn als je minder dan 2 hersencellen hebt/minder dan 10 IQ.
[..]
Ik heb de 2 vaccinaties wel echt gehaald omdat wetenschappelijk en feitelijk gezien de vaccinaties gewoon absoluut de beste weg zijn.
Dat je daarna vanwege de QR-code van alles kan is mooi meegenomen idd.

De booster stel ik idd ook uit. Ik ben nog niet aan de beurt, maar ook dan neem ik nog niet.
De werking van prik 2 is toch ongeveer 7-9 maand en je QR-code is 9 maand geldig.
Dus voor die tijd ga ik echt geen booster halen (ben nog relatief jong en op Corona gebied niets kwetsbaars).

9 maanden lopen voor mij in mei af. Net na een vakantie.
Ik zie daarna ook nog niet per se een reden om de booster te halen, pas in september bij de volgende reis.
Dus mogelijk haal ik begin augustus ofzo pas de booster.

Vaccinaties echt top ^O^
Echter de boosters zijn voor de grootste groep echt niet nodig.
Ik geloof dat jij het idee BNW echt volkomen mist ;) Maar ik denk dat iedereen je hier graag aanmoedigt voor een booster na Mei als je weer weg wil. Omdat je anders niet weg kan. Go ahead :)
Lach met een schone bips
pi_202827189
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 00:33 schreef Mytho het volgende:

[..]
wat is verschil tussen gewone vaccine en booster? toch zelfde ingredienten?
als de experts het niet weten , waarom ben jij zo zeker?

Zo zeker over wat en experts niet?
Vaccins bedoel je?
Die werken volgens de experts en volgens alle feiten ook gewoon hartstikke goed.

Wat het verschil is tussen gewone vaccins en booster? In basis niets echt.
Ding is alleen dat ik nog relatief jong ben en qua Corona niet kwetsbaar ben. Mijn eigen lichaam is dus nog relatief goed in staat te verdediging in combinatie met de 2 vaccins die ik heb gehad, dat boosten heb ik gezien mijn leeftijd en gezondheid niet nodig.

Ouderen en kwetsbaren wel. En vaccins kan iedereen goed gebruiken.
Daarnaast vind ik dat je beter de wappie schaapjes, de figuren die of vanwege IQ (gebrek aan IQ) of vanwege gebrek aan feiten kennis of vanwege achtergrond nog geen vaccin gehad hebben aanpakken.
Of de extra vaccins gebruiken voor Afrika bv.
pi_202940643
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Door winkels te sluiten, horeca te sluiten en andere gelegenheden te sluiten waar mensen samen komen zorg je er wel degelijk voor dat er minder besmettingen zijn.

Bron?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')