Nope!quote:Op zondag 19 december 2021 15:14 schreef quirina het volgende:
Het gaat om de grote Marco Borsato hč? Een beroemde Nederlander die meerdere keren Ahoy heeft uitverkocht.
Dus als hij al Prio krijgt met onderzoek en aangifte, dan moet dat ook voor zijn mogelijke slachtoffers gelden.
En het vermeende slachtoffer? Zou je die adviseren alle foto's waar ze met de stadionzanger op staat te verwijderen of te verbergen?quote:Op zondag 19 december 2021 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Als ik.hem was zou ik alle insta van mijn/vrouw/kinderen op privé of uitzetten.
Hahahahaquote:Op zondag 19 december 2021 15:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik zie dat verschil zeker wel, maar je geeft zelf ook al aan het aanraken van bijvoorbeeld de rug ook heel ongewenst kan zijn.
Zelf wil ik door een vreemde helemaal niet aangeraakt worden, maar ik zie ook dat ieder mens daar zijn eigen opvattingen over kan hebben. Het hangt er vanaf in welke kringen je je begeeft.
Het is mij opgevallen dat bij de lagere sociale klassen veel lichamelijk contact is tussen vrienden, maar ook tussen vage kennisen en totale vreemden. Inclusief handen op billen, benen en borsten. Ik beschouw dat als primitief apengedrag.
Het proces van aangifte doen van een zedenmisdrijf is uiterst zorgvuldig en gelukkig maar. Die zorgvuldigheid gaan ze nu echt niet overboord gooien.quote:Op zondag 19 december 2021 15:14 schreef quirina het volgende:
Het gaat om de grote Marco Borsato hč? Een beroemde Nederlander die meerdere keren Ahoy heeft uitverkocht.
Dus als hij al Prio krijgt met onderzoek en aangifte, dan moet dat ook voor zijn mogelijke slachtoffers gelden.
Wow Sjoukje….quote:Op zondag 19 december 2021 15:28 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Staat niet in de tenlastenlegging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2021 16:35 schreef Eenheid het volgende:
Marco Borsato heeft aangegeven dat 'ie het niet meer zal doen.
De vrouw in kwestie heeft als bewijs van de aanranding de handtekening van Marco Borsato op haar billen.
Gordon doet ook aangifte tegen Borsato, waarom weet hij niet, hij haat hem gewoon.
Gerald Joling doet aangifte tegen Gordon, hij vindt dat Gordon hierin te ver gaat.
Dit waren dan de nieuwe geruchten, oftewel juice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klopt trouwens wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goor heeft een keer in een interview gezegd dat hij Marco een rare snuiter vindt met twee gezichten. Leontien mag hij erg graag maar aan Marco heeft hij een hekel.
Maar volgens mij heeft hij een nog grotere hekel aan Angela de Jong en komt hij zowat klaar als hij de naam John de Mol hoort, dus wellicht zit hij in Kamp Marco cum suis.
*mompelt iets over currelatie versis eh… dat andere.quote:Op zondag 19 december 2021 16:28 schreef Molo het volgende:
Turft iemand hier trouwens de taalfouten in dit topic
Zie de mooiste langskomen
Wat dacht je van alle onzin op juridisch gebied? Man man.quote:Op zondag 19 december 2021 16:28 schreef Molo het volgende:
Turft iemand hier trouwens de taalfouten in dit topic
Zie de mooiste langskomen
Klopt. Staan nog veel foto's van haar afscheid tijdens een fanclubdag. Marco heeft zelfs nog reclame gemaakt voor het bedrijfje waar ze zich vanaf toen op ging storten. Dat was het bericht waar hij haar zijn beste vriendin noemde.quote:Op zondag 19 december 2021 16:10 schreef Lievert het volgende:
[..]
O vertel eens!
Dat de geldstroom opdroogde is gewoon kul Sjoukje. Moeder is zélf weg gegaan. Bovendien heeft ze nog steeds een goedlopend bedrijf voor zover ik kan terug vinden. Dus beetje raar dat je het hier op gooit niet? 🤨
Anouk, Edwin, Albert en Bram.quote:Op zondag 19 december 2021 16:51 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat Marco momenteel gewoon heel druk is om zijn verjaardag voor aanstaande dinsdag te plannen en ook even goed moet kijken hoe zijn gastenlijst er uit gaat zien. Geluk bij een ongeluk mag hij maar maximaal vier mensen ontvangen nu. Ben toch wel benieuwd wie er op dat lijstje komen dan.
[ afbeelding ]
Goeie vraag .... denk het wel.quote:Op zondag 19 december 2021 16:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En het vermeende slachtoffer? Zou je die adviseren alle foto's waar ze met de stadionzanger op staat te verwijderen of te verbergen?
Denk het juist niet🧐quote:
Ik denk niet dat het veel beter zal gaan nee. Ik merk om mij heen dat wanneer mensen het er over hebben dat vrijwel niemand de kant van Marco kiest. Ik hoor veel viezerik dit, vuilak dat etc. Dat gaat zijn familie natuurlijk ook niet in de koude kleren zitten, zulk vuil wat zij over zich heen gestort krijgen. Dat is indirect natuurlijk dan ook Marco zijn schuld als hij echt schuldig is.quote:Op zondag 19 december 2021 17:01 schreef Lievert het volgende:
Ik vraag me ook af hoe het met Marco gaat momenteel.
Naar aanleiding van het ‘vreemdgaan” en alle daarop volgende commotie had hij suďcidale gedachten. (Interview Linda) Kan me zomaar voorstellen dat het nu niet veel beter met hem gaat 😬
Tja, dan weet jij gelukkig niet hoe manipulatie door een misbruiker kan werken.quote:Op zondag 19 december 2021 17:24 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Iemand die mij zo getraumatiseerd zou hebben door de jaren heen, daar zou ik geen enkele foto van willen, laat staan delen op social media!Dat zou niks te maken hebben met of je wel of niks te verbergen hebt. Opbokken met die troep. Ja toch?!
Toch bizar hoe users en BNers op tv denken te weten hoe het slachtoffer zich had moeten gedragen na wat haar aan is gedaan. Dit maakt het des te pijnlijker voor potentiële volgende slachtoffers om naar voren te treden en dat is precies wat een dader zou willen. Bizar om te zien.quote:Op zondag 19 december 2021 17:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Tja, dan weet jij gelukkig niet hoe manipulatie door een misbruiker kan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |