SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Nee, Geleen/Sittard/Heerlen is het licht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
MaasmechelenDaar wil je niet dood gevonden worden
![]()
![]()
Kerkradequote:Op zaterdag 18 december 2021 13:03 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, Geleen/Sittard/Heerlen is het licht.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Jeetje, in Slowakije krijg je geld om gevaccineerd te worden
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
En daarom ga je een paar km over de grens bij die pareltjes wonenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:03 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, Geleen/Sittard/Heerlen is het licht.Doe dan een fatsoenlijk dorp of stad ofzo
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Als we wel een lockdown krijgen hoop ik op het luchtalarm om 8 uur elke av.
Misschien snapt het volk dan eens hoe urgent het echt is! Het is al bijna 2 jaar 5 voor 12 mensen!![]()
Ron Fresen: Uitzichtloosheid en moedeloosheid is de teneur.Er moet dus wat onderbouwd worden met kan en zou misschien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:00 schreef Oliver23 het volgende:
VANAVOND PERSCONFENTIE
JAAP VAN DISSEL IS ER OOK BIJ
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Niet fucken met Geleen yo!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:03 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, Geleen/Sittard/Heerlen is het licht.
![]()
Hier mn laatst post voordat die kut user @Starhopper zich net zo dominant als de omikron opstelde.Ja, opgestapeld tot aan het plafond en parkeerplaatsen vol. Straten vol doden. Mensen die gewoon neervallen terwijl ze enkel een avondwandelingetje maken. Gejammer of gekerm uit elk huis. Huisdieren die op straten lopen omdat de baasjes overleden zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je liever lijken in de gangen van de ziekenhuizen dan?
Dat is idd de enige andere optie op dit moment, ja.
Go hard or go home![]()
Het kabinet is de reden dat dit nodig is. Dit is gewoon pure paniek voor iets wat ze zelf eerst veroorzaakt hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zeker. Het kabinet valt veel te verwijten.
En inderdaad. Ze kunnen het nooit goed doen. Als de maatregelen helpen en daardoor de boel onder controle blijft, dan roepen ze weer dat het een storm in een glas water was en dat de maatregelen buiten proportioneel waren. Maar dat terwijl we de lage cijfers dan te danken hebben aan de maatregelen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gewoon met scherp schieten na 8 uur.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Als we wel een lockdown krijgen hoop ik op het luchtalarm om 8 uur elke av.
Misschien snapt het volk dan eens hoe urgent het echt is! Het is al bijna 2 jaar 5 voor 12 mensen!Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik woon natuurlijk in een riante villa in een buitengebied van Maasmechelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En daarom ga je een paar km over de grens bij die pareltjes wonenDoe dan een fatsoenlijk dorp of stad ofzo
![]()
![]()
's ochtends ook echt al.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gewoon met scherp schieten na 8 uur.
harshGo hard or go home![]()
In deze tijden moet je snel voorbereid klaarstaan ... er zijn natuurlijk mensen die hun boostermoment afwachten.quote:"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Italië vergeten? Dat moeten we niet willen. Ingrijpen voor het te laat is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef Noek het volgende:
Hier mn laatst post voordat die kut user @:Starhopper zich net zo dominant als de omikron opstelde.
[..]
Ja, opgestapeld tot aan het plafond en parkeerplaatsen vol. Straten vol doden. Mensen die gewoon neervallen terwijl ze enkel een avondwandelingetje maken. Gejammer of gekerm uit elk huis. Huisdieren die op straten lopen omdat de baasjes overleden zijn.
Dat is idd de enige andere optie op dit moment, ja.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
te laat met boosteren, halve maatregelen, openingstijdens verkorten ( meer drukte )
serieus........een sociale werkplaats presteerd nog beter in deze crisis.
dag kerst en oud en nieuw, ik had het in oktober al voorspeldwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Misschien handig om de huisartsen een akkoord te geven. Iig in Drenthe want die waren er al klaar voor.
Of zijn oplossingen echt een vies woord?Go hard or go home![]()
Zou het glazenhuis nog doorgaan ? Zou wat ongepast zijn in tijden dat elders alles plat gaat."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
het is al te laat...........zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Italië vergeten? Dat moeten we niet willen. Ingrijpen voor het te laat is.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Dat mag ik hopen ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef Vallon het volgende:
Zou het glazenhuis nog doorgaan ? Zou wat ongepast zijn in tijden dat elders alles plat gaat.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Italië zonder boosters, codes en vaccins heb je het over, toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Italië vergeten? Dat moeten we niet willen. Ingrijpen voor het te laat is.
En boosters..
Boosters, boosters, boosters!Go hard or go home![]()
We doen niet aan oplossingen, stop hier meequote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef Noek het volgende:
Misschien handig om de huisartsen een akkoord te geven. Iig in Drenthe want die waren er al klaar voor.
Of zijn oplossingen echt een vies woord?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: