SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Dat doet iedereen zo'n beetje tegenwoordig. Maar nu heeft AD weer een excuus om minder te presteren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 06:33 schreef PowerLoungen het volgende:
https://streamable.com/m1p0jf
Lekker gewerkt LePushoff
Nets spelen uit dus Kyrie to the rescue.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Wat nu Silver ? Een paradepaardje die niet kan ballen tijdens kerst.
Die heeft nog een tijdje nodig om weer wedstrijdfit te raken en ook nog met een beetje pech geen 8 spelers beschikbaar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nets spelen uit dus Kyrie to the rescue.
Rockets Pistons wordt nu gespeeld, is inhalen meen ik.
Ja Celtics hadden gisteren maar 8 ofzo meen ik. Vandaag alweer aan de bak tegen de Knicks. Back to back games hakken er zo wel meer in.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft nog een tijdje nodig om weer wedstrijdfit te raken en ook nog met een beetje pech geen 8 spelers beschikbaar.
Als Tatum een beetje conditie heeft moet het wel goedkomen . Knicks zijn weer het zielige zooitje zoals we ze kennen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja Celtics hadden gisteren maar 8 ofzo meen ik. Vandaag alweer aan de bak tegen de Knicks. Back to back games hakken er zo wel meer in.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nets spelen uit dus Kyrie to the rescue.
Rockets Pistons wordt nu gespeeld, is inhalen meen ik.
Ik wou nog posten "dat duurt geen vijf minuten". Had ik het maar gedaan.quote:
Dat is een 15-20% van de league oid?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:11 schreef Zwansen het volgende:
Deze maand al 68 spelers in de health and safety protocol.
Spelers komen er natuurlijk ook weer uit terug.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is een 15-20% van de league oid?
Ja tuurlijk, maar bijna 20% van de spelers in protocol, in 18 dagen, is wel vrij veelquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spelers komen er natuurlijk ook weer uit terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |