SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen de tijd dat jij weer een beetje in de spiegel durft te kijken ligt kwiwi alweer met haar teddybeer te spelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja lach maarSkwiwi heeft toen ongetwijfeld al een half huishouden gerund of zo
Niet in de mistquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Het is warm buiten. Waardeloze winter.
Dat is dan de andere kant weerquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij weer een beetje in de spiegel durft te kijken ligt kwiwi alweer met haar teddybeer te spelen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En beesten met tanden waar hun kont hoort te zitten.
Zo slecht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
deze heb je ook schijnt....
[ afbeelding ]
Zolang dronken op tafels dansen geen Olympische sport is hoeven wij niet op te komen draven in ieder gevalquote:
Wat is er allemaal gaandequote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
deze heb je ook schijnt....
[ afbeelding ]
Kan nou nog inderdaad. Ik moet eigenlijk ook, maar als ik nu een afspraak zou maken heeft mijn kapper over een week of 4 wel een keer tijd en ik weet niet, denk niet dat we dan nog kunnen kapperen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
Tijd om weer een pond haar te lozen.
Ik heb een afspraak voor vandaag.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan nou nog inderdaad. Ik moet eigenlijk ook, maar als ik nu een afspraak zou maken heeft mijn kapper over een week of 4 wel een keer tijd en ik weet niet, denk niet dat we dan nog kunnen kapperen.
Als ik een jaar niet ga dan sleept het over de grond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n haar de vorige keer vrij kort laten knippen dus kan er weer een jaar tegenaan.
Ik moet altijd van alles met verven en toestanden enz. Kortom Het ziet er straks niet uitquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n haar de vorige keer vrij kort laten knippen dus kan er weer een jaar tegenaan.
Oempaloempa?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een jaar niet ga dan sleept het over de grond.
Drie pakjes haarverf per verfbeurt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet altijd van alles met verven en toestanden enz. Kortom Het ziet er straks niet uit
Chewbacca.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja dat is wel minder beledigend.
Nee dat nou net weer niet, wel technieken toestanden met 'diepte creeëren', toners weet ik het. Ben er altijd een hele middag mee kwijt zeg maarquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie pakjes haarverf per verfbeurt?
Bijna jammer dat er weer geen carnaval is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:35 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie kwaliteit ook dit kostuum
Ik vrees dat 80% in een squid game joggert was gegaan. Zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna jammer dat er weer geen carnaval is.
Schots rokje aan en dronken joehoe roepen tegen iedereen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vrees dat 80% in een squid game joggert was gegaan. Zo voorspelbaar
En nog een paar die geen zin hadden en maar weer in een rode casa de papel overal komen opdagen
"Zieken", die hebben al lang ander werk waar ze thuis kunnen werken of als prikkert of prostituee of zo.quote:
High five.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef Ygritte het volgende:
Getverdemmes persco vanmiddag....
Zo geen zin in een lockdown
Ik stond gister op het punt om een hotelletje te boeken, toen dacht ik al 'mehhhh wacht dit weekend maar ff af'.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
High five.
Ben nu even 100km in Deutschland om fietsonderdelen te halen. Werd meteen toegeroepen met Ausweich!!
In het kader van durf te vragen; Kunnen hullie daar nog een clubje brave NL burgers gebruiken?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:12 schreef kwiwi het volgende:
Op een terrasje met muffin en warme chocolademelk
Dat gaat weer heel veel spullen bestellen worden om de opsluiting een beetje te kunnen overleven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef Ygritte het volgende:
Getverdemmes persco vanmiddag....
Zo geen zin in een lockdown
quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:12 schreef kwiwi het volgende:
Op een terrasje met muffin en warme chocolademelk
Altijd welkomquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In het kader van durf te vragen; Kunnen hullie daar nog een clubje brave NL burgers gebruiken?
'Kan nou nog'quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sporten zit er weer op. Zo nog een atelier bezoeken en nog even het terras op.
Ik beveel de lava-lamp aanquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gaat weer heel veel spullen bestellen worden om de opsluiting een beetje te kunnen overleven.
Daarom wil ik bij jouw huis wonen. Wij denderen vanavond om 19.00 uur weer gezellig met z'n allen in een lockdown.......quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben echt klaar met dat coronagezeik.
Als we nu in de auto stappen zijn we rond die tijd wel daar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom wil ik bij jouw huis wonen. Wij denderen vanavond om 19.00 uur weer gezellig met z'n allen in een lockdown.......![]()
![]()
![]()
![]()
Als we eindelijk een huis hebben mag je best daar komen thuiswerken hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom wil ik bij jouw huis wonen. Wij denderen vanavond om 19.00 uur weer gezellig met z'n allen in een lockdown.......![]()
![]()
![]()
![]()
Friedepiepelquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben echt klaar met dat coronagezeik.
Ik moet ff planken dan, jij zit dichter bij het heilige landquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we nu in de auto stappen zijn we rond die tijd wel daar.
Ik zit echt de hele week al te denken of ik ook zo'n lamp moet en waar ik dat dan kan plaatsenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik koop ook nog maar een lamp om de pijn te verzachten.
Een lava lamp?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit echt de hele week al te denken of ik ook zo'n lamp moet en waar ik dat dan kan plaatsen
Je verwacht het niet hè. Hier is dat eigenlijk niet veel anders.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Ah bij ons zijn blijkbaar 80% van de ziekenhuisopnames ongevaccineerden. Vandaar dat alles 2G is nu.
Ik doe me misschien wel de parentesi van Flos cadeau.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit echt de hele week al te denken of ik ook zo'n lamp moet en waar ik dat dan kan plaatsen
"Omdat jullie allemaal zo braaf geweest zijn dit jaar, een harde lockdown als cadeauquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je verwacht het niet hè. Hier is dat eigenlijk niet veel anders.
Lees dat van Dissel in kerstmanpak bij de persconferentie is vanavond.
Die laatste is geinigquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nu de nieuwe variant die de “schaduwen” ook naar de voorkant maakt. Moet alleen nog even nieuwe lamp erbij zoeken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je hier nog extra van trippen als je een 3D-brilletje opzet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier danquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch nog vrolijkheid in de wereld.
Ik kom ook asiel aanvragenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat zei je? Moet ik jouw enkels eens even breken?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik stond net iets te lang naar schouderham te staren naar de zin van een bejaarde medemens. Die begon met haar wagentje tegen mijn enkels op te rijden alsof ik persoonlijk tussen haar en een geslaagd kerstdiner in stond
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Ik keek wel even op toen! Dat verwacht je niet direct.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik stond net iets te lang naar schouderham te staren naar de zin van een bejaarde medemens. Die begon met haar wagentje tegen mijn enkels op te rijden alsof ik persoonlijk tussen haar en een geslaagd kerstdiner in stond
Even met mijn spuitbusje Delta-variant in haar gezicht gespoten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
wat zei je? Moet ik jouw enkels eens even breken?
Ik wil dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Stugge chagrijnige bejaarden tegenwoordig, ik vroeg laatst in de supermarkt aan een hoogbejaarde met een lange witte baard of hij de Kerstman was, die werd ook al zo boosquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed zoquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even met mijn spuitbusje Delta-variant in haar gezicht gespoten.
maar als ze zelf een bekende tegen komen staan ze met 2 karren dwars over het gangpad hun leven te besprekenquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Ik keek wel even op toen! Dat verwacht je niet direct.
Nou ja, ik ben jarenlang vakkenvuller geweest dus ik weet hoe latent agressief die ouwetjes kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Ik keek wel even op toen! Dat verwacht je niet direct.
Ze vond het niet leuk dat je over haar baard begon?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stugge chagrijnige bejaarden tegenwoordig, ik vroeg laatst in de supermarkt aan een hoogbejaarde met een lange witte baard of hij de Kerstman was, die werd ook al zo boosSterf dan oud lijk
T-shirtje met opdruk laten maken "Ik blijf voor jullie binnen oud sterfgeval dus dimmen een beetje"quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze vond het niet leuk dat je over haar baard begon?
Allemaal medische verhalen. 'Heb je het al gehoord van Annie? Die heeft een driedubbele maagwandverzakking!'quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als ze zelf een bekende tegen komen staan ze met 2 karren dwars over het gangpad hun leven te bespreken
Hadden jullie ook last van hangbejaarden?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben jarenlang vakkenvuller geweest dus ik weet hoe latent agressief die ouwetjes kunnen zijn
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
T-shirtje met opdruk laten maken "Ik blijf voor jullie binnen oud sterfgeval dus dimmen een beetje"
meteen rellen als de koffie automaat niet werktquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Hadden jullie ook last van hangbejaarden?Een deel is ontzettend onbeleefd, geloof ik.
Ik vond het vooral opvallend hoe vaak we ze betrapten op winkeldiefstal.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Hadden jullie ook last van hangbejaarden?Een deel is ontzettend onbeleefd, geloof ik.
Hier was er laatst ook een bij de Dirk gepakt met dure dingen in de tas. Ze beweerde dat ze die bij de AH had gekocht. Aan die klaagkop te zien, was dat een leugen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het vooral opvallend hoe vaak we ze betrapten op winkeldiefstal.Doosje bonbons in een zijvakje. “Oooooh sorry hoor, dat ging helemaal per ongeluk.”
Uhuh
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier was er laatst ook een bij de Dirk gepakt met dure dingen in de tas. Ze beweerde dat ze die bij de AH had gekocht. Aan die klaagkop te zien, was dat een leugen.
Nog met publiek?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Was gedraaid, afwas gedaan, kerstkaartjes de deur uit. Laat de darts maar komen
Je mag tegenwoordig niet eens meer met een tafelpoot door de stad lopen.quote:Persoon met tafelpoot aangehouden wegens verstoren openbare orde in Enschede
ENSCHEDE - In Enschede is vrijdagavond een persoon aangehouden vanwege het verstoren van de openbare orde. De persoon liep met een tafelpoot door de binnenstad.
Staat het bier al koud? Bierbuik in de aanslag?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Was gedraaid, afwas gedaan, kerstkaartjes de deur uit. Laat de darts maar komen
Ja hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat het bier al koud? Bierbuik in de aanslag?
Zag gisteren op BBC een stuk over tripe in de UK.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Trifle met stoofpeer is een prima combi
Moet iemand de schuld krijgen toch. Kan Mark met zijn nieuwe kabinet door.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Van Dissel is bij de Persco straks.
Ja, dat vind ik niks. In Florence is een broodje pens ook heel populair. Maar trifle is een lekker toetjequote:Op zaterdag 18 december 2021 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zag gisteren op BBC een stuk over tripe in de UK.
Dat was vroeger een snack voor de armen.
Een gekookte koeienmaagwand.
Dan is het goed loos.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Van Dissel is bij de Persco straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:07 schreef Ama het volgende:
Buit van vandaag.witte duploSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die muisjes![]()
Die hebben ze in NL niet meer toch??
Waarom steeds die punt er tussen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag moest ik 2 kleine wijkjes bezorgen. 1 had ik al een keer eerder gehad. die andere was voor het eerst (Nou ja voor Post.nl dan. Ik was er voor onze normale post al vaker geweest.. Had alleen 1 bedrijf (sauna) voor het eerst. Eerst zocht ik in de verkeerde straat..Maar uiteindelijk met hulp van een collega die toevallig bij me aan sloot wel gevonden..
![]()
![]()
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom steeds die punt er tussen?
Het is postNL niet post.nl
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen voorlopig voor het laatst bij de fysio geweest dus kan nu gewoon weer helemaal de bunker in.
Kreeg net buiten nog wel drie flyers van de kerk en eentje van de sportschool dus ik moet blijkbaar m'n leven veranderen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:07 schreef Ama het volgende:
Buit van vandaag.JagdwurstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dat paneert en er pasta met tomatensaus bij maakt, heb je een Oost-Duitse jägerschnitzel![]()
Na ik doe het gewoon op een broodje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jagdwurst![]()
Als je dat paneert en er pasta met tomatensaus bij maakt, heb je een Oost-Duitse jägerschnitzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
We zijn vanaf maandag elektrische dekentjes buddies.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
Oke qe gingen lichtelijk de shit in met zijn 2en
Alleen om de WC te bezoeken zeker??quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:33 schreef Ama het volgende:
Vrees dat ik dan nooit meer van de bank af kom.
Ja en ik ben bang dat mijn voorraadkast en koelkast ook niet vanzelf naar mij toe komt lopen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen om de WC te bezoeken zeker??
Ja, dat is ook weer zo...quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ik ben bang dat mijn voorraadkast en koelkast ook niet vanzelf naar mij toe komt lopen.
Ah vandaar dat het zo relatief rustig was in de AH voor een zaterdagmiddagquote:Stormloop op winkels door dreigende strenge lockdown
Topdrukte in veel binnensteden, nu het ernaar uitziet dat er een nieuwe lockdown wordt afgekondigd. Vooral bij kappers staan lange rijen. Ook andere niet-essentiële winkels draaien op volle toeren.
'We moeten de laatste kerstcadeautjes nog even halen", vertelt een jonge vrouw in het centrum van Delft bij Omroep West. "Ik vind het voor de gezondheid beter als er een lockdown komt. Maar het is wel jammer dat het in de laatste week voor de kerstvakantie gebeurt."
https://nos.nl/liveblog/2(...)m-dreigende-sluiting
die hebben we toch min of meer al met alles dicht om 17:00..quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
Krijgen we weer een avondklok denken jullie?
Ja. ik vrees van wel..quote:Op [nirl=https://forum.fok.nl/topic/2631122/3/50#p202682704]zaterdag 18 december 2021 14:39[/url] schreef Ama het volgende:
True maar nu mag ik nog de trein 's avonds pakken wanneer ik wil.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hebben we toch min of meer al met alles dicht om 17:00..
Avondklokdownquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
Nee ik verwacht versoepelingen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef Ama het volgende:
Ja jij wel hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik verwacht versoepelingen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
We zijn vanaf maandag elektrische dekentjes buddies.![]()
En de grootste vreetzakken ...quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:52 schreef Ama het volgende:
Wij zijn ook wel echt de koukleumen van deze SC.
Dus wat zegt dit? Dikke(re) mensen hebben het niet snel koud is gewoon een leugen.quote:
Of jullie twee zijn gewoon de uitzondering op de regelquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus wat zegt dit? Dikke(re) mensen hebben het niet snel koud is gewoon een leugen.
Dan ben jij normaalquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een vreetzak maar heb het niet snel koud.
quote:Alles dicht: kabinet besluit tot strenge lockdown
Het kabinet zal vanavond een stevige lockdown aankondigen om de verspreiding van het coronavirus in te dammen. Die gaat morgenochtend 5.00 uur in, melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws.
Wat er vandaag is besloten, komt er in het kort op neer dat alles dicht gaat. Alle scholen, alle horeca, alle niet-essentiële winkels en doorstroomlocaties moeten sluiten. En dus ook sportscholen, theaters, bioscopen, musea en zaken waar een niet-medisch contactberoep wordt uitgeoefend.
Een avondklok komt er niet. Essentiële winkels als supermarkten en apotheken blijven open, en ook zijn er uitzonderingen voor bepaalde dienstverleningen. Denk aan het openbaar vervoer, pakketpunten, bibliotheken en banken. Professionele sportwedstrijden mogen doorgaan, maar zonder publiek.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-maatregelen-winkels
Iedereen stond in de HEMA en andere winkels om niet essentiële dingen te halen aangezien die dicht gaanquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb snel nog bier en vlees gehaald in de supermarkt, was bijna niemand.
Geen paniek voor mij dus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:25 schreef LTVDK het volgende:
Ook zijn er uitzonderingen voor bepaalde dienstverleningen. Denk aan het openbaar vervoer,
Verkoopt de supermarkt ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:27 schreef Ama het volgende:
Nu maar hopen dat ik genoeg waxinelichtjes heb.
Bol.comquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:27 schreef Ama het volgende:
Nu maar hopen dat ik genoeg waxinelichtjes heb.
En anders zijn er nog meer dan genoeg webshops waar je die kunt bestellenquote:
https://www.ikea.com/nl/n(...)heelichtje-50097995/quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen zin om de hoofdprijs te betalen.
Ja die heb ik nu ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)heelichtje-50097995/
Volgens mij vallen de verzenkosten daarvan ook wel mee als het gewoon met de pakketpost kan, dacht 2,99quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu ook.Dat ga ik dan ook maar doen mocht het nodig zijn.
Klopt. Koop dan wel meteen 3 pakken haha.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij vallen de verzenkosten daarvan ook wel mee als het gewoon met de pakketpost kan, dacht 2,99
En allerlei andere zooiquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt. Koop dan wel meteen 3 pakken haha.
Heb mezelf van de week ook aardig ingehouden toen ik er wasquote:
Ik heb toch bijna niet de mogelijkheid om zelf heen te gaan dan valt het nog mee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb mezelf van de week ook aardig ingehouden toen ik er was
Vanaf morgen kan het sowieso de komende tijd nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb toch bijna niet de mogelijkheid om zelf heen te gaan dan valt het nog mee.
Heb ook geen enkele reden om heen te gaan, moet beetje op mijn geld letten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanaf morgen kan het sowieso de komende tijd niet
Geen open vuur als je ligt te slapenquote:
voedselbank etentje valt ook in het waterquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
We hebben morgen nog een groep die we toch moeten indekken want misschien wil de baas dat ze alsnog mogen komen
Nice.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
Rij voor de Action tot aan het gemeentehuis @:haags
Oh damnquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Lol, in Oostenrijk de supermarkt uitgezet omdat ik geen ffp2 of hoe heet dat masker had
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Lol, in Oostenrijk de supermarkt uitgezet omdat ik geen ffp2 of hoe heet dat masker had
kon je er daar niet eentje krijgen? slechte klantenservicequote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef kwiwi het volgende:
kwiwi in de supermarktquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef kwiwi het volgende:
kwiwi is een kwappiequote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Mjaquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
voedselbank etentje valt ook in het water
Das toch triest, laat ze die dingen dan uitdelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Had je wel een ausweis?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Hoera voor buitensportenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen met een mondkapje op kunnen sporten. Je krijgt toch gewoon geen lucht meer als je een half uur met zo'n ding op aan het rennen bent.
Complete verkeersinfarct hier in de stadquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:08 schreef Ygritte het volgende:
Ik ben trouwens net als de rest van nederland nog snel even mijn niet essentiele dingen gaan shoppen die ik anders op een rustig tijdstip ergens volgende week had gehaald.![]()
Het was een beetje druk hier en daar
Ik gooi uit protest gelijk de Oostenrijkse fleischwurst weg die ik had gekocht in Klevequote:Op zaterdag 18 december 2021 16:35 schreef kwiwi het volgende:
Hier net zo, ik woon op loopafstand maar ga normaal altijd met de auto zodat ik niet met alle shit hoef te sjouwen. Heb ik deze keer maar even niet gedaanquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Complete verkeersinfarct hier in de stad
Sjongequote:Op zaterdag 18 december 2021 17:06 schreef Ygritte het volgende:
@:bitterbal Perfecte deken voor je gevonden!!!!!
[ instagram ]
Wat slechtquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:06 schreef Ygritte het volgende:
@:bitterbal Perfecte deken voor je gevonden!!!!!
[ instagram ]
Ik weet niet hoe ik zijn insta de afgelopen 2 jaar gemist heb, maar zo gelachen om al die typetjesquote:
De TX-700, sommige mannen hebben die afwijking, die geven alles een stoere merknaam anders klopt het in hun bolletje nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik zijn insta de afgelopen 2 jaar gemist heb, maar zo gelachen om al die typetjes![]()
Bijzonder wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar het is niet verplicht he binnen. Die mensen kiezen er gewoon voor.
In Afrika zijn ze al blij als er vijf van de acht baby'tjes blijven leven en ze zelf de zestig halen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:35 schreef Karzai het volgende:
In Afrika maakt niemand zich druk niemand is gevaccineerd en het gewone leven gaat gewoon door
Kunnen we hier ook wel doen, alleen ff niks krijgen dan waarvoor je naar het ziekenhuis moet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:35 schreef Karzai het volgende:
In Afrika maakt niemand zich druk niemand is gevaccineerd en het gewone leven gaat gewoon door
Zitten we dus nog binnen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen we hier ook wel doen, alleen ff niks krijgen dan waarvoor je naar het ziekenhuis moet.
Ja maar wij brengen nog een nieuwe heup aan bij iemand van 95quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Afrika zijn ze al blij als er vijf van de acht baby'tjes blijven leven en ze zelf de zestig halen.
In Italië en Spanje wel, daarom hebben ze daar zoveel IC bedden, daar is het leven blindelings heilig, hier kijken we gewoon nog naar de kwaliteit van het leven na de OK.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja maar wij brengen nog een nieuwe heup aan bij iemand van 95
Goh Henk, hoe kom jij toch aan dat scheve been van je?quote:
Over het algemeen doen we dat eigenlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja maar wij brengen nog een nieuwe heup aan bij iemand van 95
Los heet Henk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goh Henk, hoe kom jij toch aan dat scheve been van je?
Jaaaa da was vroeger jong... toen hadden we zo een pandemie!!! Alles drama, hele ziekenhuizen vol. Was ik toch net ff tijdens het mountainbiken gevallen, heeeele been helemaal kapot jonge. Gingen ze dus niet fixen he... nou ja, toen is ie een beetje scheef gegroeid. Was niet erg. Weet je Fred nog? Die woonde drie huizen verderop. Nou die is dus dood want die had blindedarmontsteking.
Jaaaa da was wel wat hoor vroeger!
Cartman.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft toch een tekenfilm naam
"Dat wratje werd steeds groter, op een gegeven moment ben ik hem maar Harry gaan noemen en heb ik er een gezichtje op getekend maar uiteindelijk werd hij wel erg groot en heb ik hem zelf maar verwijderd met een kaasschaaf en wat lucifers, sindsdien wijzen mensen me minder na op straat en gooien ze geen stenen meer"quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goh Henk, hoe kom jij toch aan dat scheve been van je?
Jaaaa da was vroeger jong... toen hadden we zo een pandemie!!! Alles drama, hele ziekenhuizen vol. Was ik toch net ff tijdens het mountainbiken gevallen, heeeele been helemaal kapot jonge. Gingen ze dus niet fixen he... nou ja, toen is ie een beetje scheef gegroeid. Was niet erg. Weet je Fred nog? Die woonde drie huizen verderop. Nou die is dus dood want die had blindedarmontsteking.
Jaaaa da was wel wat hoor vroeger!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Dat wratje werd steeds groter, op een gegeven moment ben ik hem maar Harry gaan noemen en heb ik er een gezichtje op getekend maar uiteindelijk werd hij wel erg groot en heb ik hem zelf maar verwijderd met een kaasschaaf en wat lucifers, sindsdien wijzen mensen me minder na op straat en gooien ze geen stenen meer"
Woody?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft toch een tekenfilm naam
Misschien in de jaren 60 nog wel maar dat is al lang niet meer inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over het algemeen doen we dat eigenlijk helemaal niet
Spoiler alert!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
Nog even volhouden, we komen erdoorheen. Het is heel vervelend maar de druk op de zorg is te hoog
En de kinderen Merida en Moanaquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal zijn vrouw wel zijn dan.
vergrijzingquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De uitgaven groeien ieder jaar anders.
Ik had ook oesters en olijven en Spaanse hammie en wijn wijn wijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker gesnackt vanmiddag. Oesters, bitterballen, vlees en kaas.![]()
Dat was het dan weer.
Berta 1 en 2?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon nummeren die hap, makkelijk onthouden als je graag aan voortplanting doet.
Martienstraling.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ook oesters en olijven en Spaanse hammie en wijn wijn wijn
Stonden we in dezelfde wijnbar?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ook oesters en olijven en Spaanse hammie en wijn wijn wijn
Vroeger waren boerse mannen vaak dronken als ze aangifte van het volgende kind moesten doen "doe maar weer Jan dan"quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Berta 1 en 2?
Beetje zoals Dr. Poll, die nog een paar broers heeft die allemaal Jan heten.
Niemand voorzichtig zien wiebeldansen en halfslachtig flirten met een veel te blonde vrouw?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stonden we in dezelfde wijnbar?
Dan krijg ik als het goed is een elektrisch dekentje.quote:
Nou nooit meer kou zou helemaal geweldig zijn maar helaas werkt dat niet zo.quote:
dettolserpentquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Morgen vrij. Ze gaan een schoonmaak rooster maken
Dat is wel een beetje te.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga kijken hoor een powerbank voor mijn dekentje. Neem k em mee naar buiten
Nou we zijn groot hequote:Op zaterdag 18 december 2021 18:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is toch ook in een dag klaar?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is een wijnbar. Lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand voorzichtig zien wiebeldansen en halfslachtig flirten met een veel te blonde vrouw?
Wacht... je hebt een elektrische plaid?quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel van die typische vrouwen die naar eierschalen, wijn, nicotine en camembert ruiken uit de mond jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een wijnbar. Lijkt me vanzelfsprekend.
Jaaaaa sinds gisterenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wacht... je hebt een elektrische plaid?
Viel hier wel mee. Wel veel volk met centen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel van die typische vrouwen die naar eierschalen, wijn, nicotine en camembert ruiken uit de mond ja
En 35 miljard uitgeven aan klimaatquote:
Uiteraard, ik jatte een keer een glas wijn van iemand en die trok wit weg, ik ook toen ze me in lichte paniek de prijs van dat halve glas vertelde.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Viel hier wel mee. Wel veel volk met centen.
In 2022 geven we 88,4 miljard uit aan zorg, in 2023 al ruim 90 miljard en in 2025 is dat opgelopen naar 93,1 miljard euro. Ter vergelijking, dat is meer geld dan we aan de begrotingen van Onderwijs, Defensie én Justitie en Veiligheid bij elkaar uitgeven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En 35 miljard uitgeven aan klimaat![]()
Maar nee beste mensen, het komt door de ongevaccineerden dat de zorg vastloopt en heus niet omdat wij het aan gort bezuinigd hebben.
Defensie is dan ook al jaren ellende omdat er nergens geld voor is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In 2022 geven we 88,4 miljard uit aan zorg, in 2023 al ruim 90 miljard en in 2025 is dat opgelopen naar 93,1 miljard euro. Ter vergelijking, dat is meer geld dan we aan de begrotingen van Onderwijs, Defensie én Justitie en Veiligheid bij elkaar uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |