SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen de tijd dat jij weer een beetje in de spiegel durft te kijken ligt kwiwi alweer met haar teddybeer te spelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja lach maarSkwiwi heeft toen ongetwijfeld al een half huishouden gerund of zo
Niet in de mistquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Het is warm buiten. Waardeloze winter.
Dat is dan de andere kant weerquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij weer een beetje in de spiegel durft te kijken ligt kwiwi alweer met haar teddybeer te spelen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En beesten met tanden waar hun kont hoort te zitten.
Zo slecht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
deze heb je ook schijnt....
[ afbeelding ]
Zolang dronken op tafels dansen geen Olympische sport is hoeven wij niet op te komen draven in ieder gevalquote:
Wat is er allemaal gaandequote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
deze heb je ook schijnt....
[ afbeelding ]
Kan nou nog inderdaad. Ik moet eigenlijk ook, maar als ik nu een afspraak zou maken heeft mijn kapper over een week of 4 wel een keer tijd en ik weet niet, denk niet dat we dan nog kunnen kapperen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
Tijd om weer een pond haar te lozen.
Ik heb een afspraak voor vandaag.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan nou nog inderdaad. Ik moet eigenlijk ook, maar als ik nu een afspraak zou maken heeft mijn kapper over een week of 4 wel een keer tijd en ik weet niet, denk niet dat we dan nog kunnen kapperen.
Als ik een jaar niet ga dan sleept het over de grond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n haar de vorige keer vrij kort laten knippen dus kan er weer een jaar tegenaan.
Ik moet altijd van alles met verven en toestanden enz. Kortom Het ziet er straks niet uitquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n haar de vorige keer vrij kort laten knippen dus kan er weer een jaar tegenaan.
Oempaloempa?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een jaar niet ga dan sleept het over de grond.
Drie pakjes haarverf per verfbeurt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet altijd van alles met verven en toestanden enz. Kortom Het ziet er straks niet uit
Chewbacca.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja dat is wel minder beledigend.
Nee dat nou net weer niet, wel technieken toestanden met 'diepte creeëren', toners weet ik het. Ben er altijd een hele middag mee kwijt zeg maarquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie pakjes haarverf per verfbeurt?
Bijna jammer dat er weer geen carnaval is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:35 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie kwaliteit ook dit kostuum
Ik vrees dat 80% in een squid game joggert was gegaan. Zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna jammer dat er weer geen carnaval is.
Schots rokje aan en dronken joehoe roepen tegen iedereen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vrees dat 80% in een squid game joggert was gegaan. Zo voorspelbaar
En nog een paar die geen zin hadden en maar weer in een rode casa de papel overal komen opdagen
"Zieken", die hebben al lang ander werk waar ze thuis kunnen werken of als prikkert of prostituee of zo.quote:
High five.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef Ygritte het volgende:
Getverdemmes persco vanmiddag....
Zo geen zin in een lockdown
Ik stond gister op het punt om een hotelletje te boeken, toen dacht ik al 'mehhhh wacht dit weekend maar ff af'.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
High five.
Ben nu even 100km in Deutschland om fietsonderdelen te halen. Werd meteen toegeroepen met Ausweich!!
In het kader van durf te vragen; Kunnen hullie daar nog een clubje brave NL burgers gebruiken?quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:12 schreef kwiwi het volgende:
Op een terrasje met muffin en warme chocolademelk
Dat gaat weer heel veel spullen bestellen worden om de opsluiting een beetje te kunnen overleven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef Ygritte het volgende:
Getverdemmes persco vanmiddag....
Zo geen zin in een lockdown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |