SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen de tijd dat jij weer een beetje in de spiegel durft te kijken ligt kwiwi alweer met haar teddybeer te spelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja lach maarSkwiwi heeft toen ongetwijfeld al een half huishouden gerund of zo
Niet in de mistquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Het is warm buiten. Waardeloze winter.
Dat is dan de andere kant weerquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij weer een beetje in de spiegel durft te kijken ligt kwiwi alweer met haar teddybeer te spelen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En beesten met tanden waar hun kont hoort te zitten.
Zo slecht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
deze heb je ook schijnt....
[ afbeelding ]
Zolang dronken op tafels dansen geen Olympische sport is hoeven wij niet op te komen draven in ieder gevalquote:
Wat is er allemaal gaandequote:Op zaterdag 18 december 2021 11:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
deze heb je ook schijnt....
[ afbeelding ]
Kan nou nog inderdaad. Ik moet eigenlijk ook, maar als ik nu een afspraak zou maken heeft mijn kapper over een week of 4 wel een keer tijd en ik weet niet, denk niet dat we dan nog kunnen kapperen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
Tijd om weer een pond haar te lozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |