SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat Prinses Beatrix Omicron vanuit Curacao naar Nederland meegnomen heeft.
nou ik ga dan 2e kerstdag naar mijn tantequote:Op zaterdag 18 december 2021 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen.
Zo te zien gaat mijn sauna-retreat volgende week ook niet meer door.
Ik wel een paar dagen. Gelukkig nog genoeg in huis te doen, maar het is toch zuur.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel blij dat ik mijn vakantie in deze week heb gepland.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel een paar dagen. Gelukkig nog genoeg in huis te doen, maar het is toch zuur.
Nodig haar hier uitquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
JIj mag ook naar kerst met stiefmoeder hoor
Ik hoef geen schoonouders te zien met kerstquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
JIj mag ook naar kerst met stiefmoeder hoor
stief.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef geen schoonouders te zien met kerst
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan ze hier een beetje meepraten. Is gezellig voor haar.
Ik lig over het algemeen wel goed bij schoon/stief-ouders.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat je dus in plaats van mij daar ook heen mag
heb ik niet, maakt het lekker makkelijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef geen schoonouders te zien met kerst
schoon en stief zijn niet hetzelfde he?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lig over het algemeen wel goed bij schoon/stief-ouders.
gewoon hele week werken voor mijquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel blij dat ik mijn vakantie in deze week heb gepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |