Ah, jij zit heel diep in het complottheoriefuik, ik ga het hier bij latenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is nog volstrekt onduidelijk. We zitten met behoorlijke oversterfte te kijken die niet toe te schrijven is aan COVID-19 volgens diverse experts.
Als hé dat in de kamer zegt en verwijst naar dat onderzoek dan wordt je overigens beticht van heg verspreiden van fake news. Wat onzin is natuurlijk.
Hoi Thierryquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je dat in de kamer zegt en verwijst naar dat onderzoek
Misschien omdat het ook fakenews isquote:dan wordt je overigens beticht van het verspreiden van fake news. Wat onzin is natuurlijk.
Iets is fakenews omdat Hugo dat zegt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoi Thierry
[..]
Misschien omdat het ook fakenews is
Zolang dwarsliggers zonder ideeen vooral demonstreren ipv echt structureel mee te denken en alternatieven laten doorrekenen krijg je dat we maar meegaan met mensen die wel iets doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:09 schreef vosss het volgende:
[..]
We gaan nergens heen? Wat dacht je van een 2G/3G samenleving waarbij iedereen door ongeacht welke hoepel of hoeveelste booster dan ook die de overheid ons oplegt moet springen en anders volkomen uitgesloten wordt van de samenleving.
Dat is waar we heen gaan.
Fvd met Baudet was de allereerste partij in Nederland die een snoeiharde lockdown wilde.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
Nog meer reden om volgende week lekker naar het buitenland te gaan. Wat een angsthazen hier om alles maar weer dicht te gooien.
Je zou beter kunnen citeren wat je een belangrijk stuk informatie van die site vindt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:28 schreef vosss het volgende:
https://zaplog.pro/post/2(...)-gorilla-in-the-room
Kan iemand mij precies duiden wat van hetgeen op deze link (inclusief openbare cbs en rivm bronnen etc) dan precies fakenews is of wat er niet aan zou kloppen?
Mij lijkt hetgeen hier staat de juiste conclusie bij de data, maar ik ben natuurlijk ook maar een simpele burger.
Doe jullie best eens en op voorhand roepen dat het een flutwebsite is heb ik niks. Lees het eens en leg mij uit wat er niet klopt.
je kan dit beter aan een expert vragen die je dan wel betaald. Hier betwijfel ik of mensen dit kunnen en of je uberhaupt gelooft wat er geschreven wordt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:28 schreef vosss het volgende:
https://zaplog.pro/post/2(...)-gorilla-in-the-room
Kan iemand mij precies duiden wat van hetgeen op deze link (inclusief openbare cbs en rivm bronnen etc) dan precies fakenews is of wat er niet aan zou kloppen?
Mij lijkt hetgeen hier staat de juiste conclusie bij de data, maar ik ben natuurlijk ook maar een simpele burger.
Doe jullie best eens en op voorhand roepen dat het een flutwebsite is heb ik niks. Lees het eens en leg mij uit wat er niet klopt.
dat is gebruikelijk hoor op fok. Zelf posten ze van alles en als edr dan tegenspraak komt dan vragen ze of je uren en uren van je tijd wilt spenderen om hun ongelijk te tonen en dan geloven ze je niet met een enkele zin.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zou beter kunnen citeren wat je een belangrijk stuk informatie van die site vindt.
Dan kunnen we kijken wat wel en niet klopt. Nu vraag je aan mensen om een hele site te onderzoeken/analyseren.
Niet de hele site gewoon het artikel waar ik naar link. Wat is daar fakenews aan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zou beter kunnen citeren wat je een belangrijk stuk informatie van die site vindt.
Dan kunnen we kijken wat wel en niet klopt. Nu vraag je aan mensen om een hele site te onderzoeken/analyseren.
allesquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet de held site gewoon het artikel waar ik naar link. Wat is daar fakenews aan?
Hij is het prototype doorgedraaide niet meer uit z'n fuik kunnen kijkende wappie. Ooit best een verstandige user, nu een hoopje angst.quote:
De gebruikte cijfers stroken voor zover ik kan zien gewoon met de cijfers uit de bronnen. Kan je duidelijker duiden wat er fake is dan, zonder uren te spenderen, want ik zie niet wat er niet zou kloppen.quote:
dat snap ik. Als je dat wilt zien dan moet je uit je fabeltjesfuik zwemmen als het nog lukt. Bij sommigen lukt dit niet en dan is die persoon gewoon verloren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:48 schreef vosss het volgende:
[..]
De gebruikte cijfers stroken voor zover ik kan zien gewoon met de cijfers uit de bronnen. Kan je duidelijker duiden wat er fake is dan, zonder uren te spenderen, want ik zie niet wat er niet zou kloppen.
Jullie betichten mij van van alles, maar e zou ook gewoon die link kunnen lezen en mij uit kunnen proberen te leggen wat er niet klopt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat snap ik. Als je dat wilt zien dan moet je uit je fabeltjesfuik zwemmen als het nog lukt. Bij sommigen lukt dit niet en dan is die persoon gewoon verloren.
ik heb al uitgelegd wat je dan het beste kan doen. Dit artikel laten zien aan een expert, zijn rekening betalen, en dan luisteren wat hij ervan vind.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Jullie betichten mij van van alles, maar e zou ook gewoon die link kunnen lezen en mij uit kunnen proberen te leggen wat er niet klopt.
Ik ben niet niet voor reden vatbaar en II ben ook geen antivaxxer en ook geen wappie.
Los van de tekst, tel ik 5 grafieken en 4 tabellen. Pak er dan eentje uit, en leg uit waarom het belangrijk is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet de hele site gewoon het artikel waar ik naar link. Wat is daar fakenews aan?
Jij stelt zojuist dat alles van die link nep is. Ondanks dat er links bij staan en cijfers gebruikt worden van officiële bronnen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik heb al uitgelegd wat je dan het beste kan doen. Dit artikel laten zien aan een expert, zijn rekening betalen, en dan luisteren wat hij ervan vind.
Ik ben helemaal geen wappie en angst voor het virus heb ik ook totaal niet. Waar ik wel angst voor heb is een overheid die mij mogelijk gaat verplichten om een vaccin te nemen. Die kant hollen we namelijk hard op.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:47 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hij is het prototype doorgedraaide niet meer uit z'n fuik kunnen kijkende wappie. Ooit best een verstandige user, nu een hoopje angst.
Waarschijnlijk heb je het artikel zelf niet eens helemaal gelezen. Zie je ook wel vaker terugkomen trouwens. Hele boekwerken of Youtube-filmpjes van 3,5 uur delen en dan alleen `kijk maar' zeggen. Tsja. Dan is het makkelijk weerlegt inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij stelt zojuist dat alles van die link nep is. Ondanks dat er links bij staan en cijfers gebruikt worden van officiële bronnen.
Mag ik dan aannemen dat JIJ er al een expert naar hebt laten kijken?
Wat was zijn onderbouwing precies en hoe duur was dat?
Als Onze Lieve Heer had gewild dat het leven leuk geweest was, had hij die ene chinees geen halfrauwe vleermuis laten eten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:57 schreef hoechst het volgende:
Het leven is voor voor niemand meer leuk toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |