abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202679265
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:03 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Je kunt overal lezen dat je minimaal moet boosteren en een mogelijke extra vaccinatie moet met aangepast vaccin
Ja dat aangepaste vaccin zou in maart al beschikbaar zijn.

Dus we hoeven maar 2,5 - 3 maand in een harde lockdown te blijven + de tijd dat er voldoende mensen gevaccineerd zijn + de tijd die nodig is om een menselijk lichaam voldoende afweerstoffen te laten maken! *O*
pi_202679269
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:03 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Je kunt overal lezen dat je minimaal moet boosteren en een mogelijke extra vaccinatie moet met aangepast vaccin
Dat is iets totaal anders dan wat je stelde. Jij zegt dat het vaccin *niet* werkt. Een booster is nodig omdat de werking van het vaccin *afneemt* na verloop van tijd. Er was trouwens al sprake van een booster voor de Omikron variant ten tonele verscheen, dus die twee zaken hebben niet zoveel met elkaar te maken.
pi_202679279
Maar verder boeit het niet zo of een vaccin wel of niet werkt. Dat is speculatie a.d.h.v. nieuwsartikelen, maar hier ontbreekt (en eigenlijk al de hele crisis) alle visie? We gaan nergens heen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_202679306
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:04 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja dat aangepaste vaccin zou in maart al beschikbaar zijn.

Dus we hoeven maar 2,5 - 3 maand in een harde lockdown te blijven + de tijd dat er voldoende mensen gevaccineerd zijn + de tijd die nodig is om een menselijk lichaam voldoende afweerstoffen te laten maken! *O*
Deuren dichtlassen! We komen je deur in april wel openmaken ;)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 december 2021 @ 11:07:16 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202679312
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:38 schreef vosss het volgende:

[..]
Welnee. Buiten dat sta ik mijn plek graag af mocht het zo ver komen :)
Jij en ik weten allebei dat dat niet gaat gebeuren, en dat je dus een bed bezet houdt terwijl dat makkelijk te voorkomen was geweest ;)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202679314
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:06 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Deuren dichtlassen! We komen je deur in april wel openmaken ;)
Ja kut, hebben we net een hotel in Praag gereserveerd! -O-
pi_202679335
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:07 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja kut, hebben we net een hotel in Praag gereserveerd! -O-
Annuleer die vakantie maar dan. We moeten wel solidair zijn :{w
pi_202679342
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar verder boeit het niet zo of een vaccin wel of niet werkt. Dat is speculatie a.d.h.v. nieuwsartikelen, maar hier ontbreekt (en eigenlijk al de hele crisis) alle visie? We gaan nergens heen
Natuurlijk maakt dat wel uit. Verder ben ik het overigens wel met je eens dat we vooral een middellange termijn visie missen.
pi_202679347
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:08 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Annuleer die vakantie maar dan. We moeten wel solidair zijn :{w
_O- ;)

Ja nou ik vind het veiliger om van een code rood naar een code geel gebied te gaan om de kerst te vieren hoor! :T
En daar kun je tenminste nog ergens een biefstukkie vreten. Zou wat zijn als met Kerst alle restaurants hier op slot gaan! :')
pi_202679348
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:05 schreef Stoorzendert het volgende:
We gaan nergens heen? Wat dacht je van een 2G/3G samenleving waarbij iedereen door ongeacht welke hoepel of hoeveelste booster dan ook die de overheid ons oplegt moet springen en anders volkomen uitgesloten wordt van de samenleving.

Dat is waar we heen gaan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 december 2021 @ 11:10:18 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202679354
Deze lockdown is mede mogelijk gemaakt door het kabinet dat het lef niet heeft om 2G in te voeren.

Duitsland is echt het ultieme voorbeeld van hoe goed dat werkt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202679355
Maargoe, ik ben dan ook te lui om mee op de barricades te gaan staan. Ik zet de livestreams wel aan met een bakje popcorn en FOK! op een tweede scherm >:)
pi_202679358
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:09 schreef vosss het volgende:

[..]
We gaan nergens heen? Wat dacht je van een 2G/3G samenleving waarbij iedereen door ongeacht welke hoepel of hoeveelste booster dan ook die de overheid ons oplegt moet springen en anders volkomen uitgesloten wordt van de samenleving.

Dat is waar we heen gaan.
Oppassen, anders word je naar BNW verwezen! ;)
pi_202679397
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij en ik weten allebei dat dat niet gaat gebeuren, en dat je dus een bed bezet houdt terwijl dat makkelijk te voorkomen was geweest ;)
Die dubbel gevaccineerden en eventueel geboosterde mensen met een veel te hoog BMI die een bed bezet houden hadden dat ook kunnen voorkomen.

Ik neem aan dat jij die mensen ook met de nek aan kijkt? Zo niet dan ben je een hypocriete balzak :* :)
vosss is de naam,
  zaterdag 18 december 2021 @ 11:13:56 #165
319979 Fok-it
All is well
pi_202679416
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:40 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Overal? Ze worden hier bij betrokken, en dat lijkt mij niet onterecht. Beetje gek om ten tijde van een pandemie mensen te importeren, niet?
Het feit dat je spreekt over mensen 'importeren' geeft aan dat je totaal geen weet hebt van immigratie.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202679421
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:12 schreef vosss het volgende:

[..]
Die dubbel gevaccineerden en eventueel geboosterde mensen met een veel te hoog BMI die een bed bezet houden hadden dat ook kunnen voorkomen.

Ik neem aan dat jij die mensen ook met de nek aan kijkt? Zo niet dan ben je een hypocriete balzak :* :)
Schelden is nergens voor nodig. ;)
Maar met een gezonde levensstijl valt idd wel een hoop ellende te voorkomen, ook al blijven er allerlei factoren waardoor mensen alsnog ziek kunnen worden door het virus. Genetica bijvoorbeeld, verminderde afweer enz.
Maar goed, om de hele maatschappij naar de tyfus te helpen voor zo'n kleine minderheid.....aan de andere kant is dat sowieso wel een trend tegenwoordig, dat de grote meerderheid zich aan een kleine minderheid moet aanpassen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 december 2021 @ 11:14:24 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202679427
quote:

[..]

Ja, ik vind het behoorlijk kansloos als je het zo ver laat komen.

Echter... die kunnen nu niet even van de ene op de andere dag hun hele levensstijl fixen, zeker niet als dit !@#$%!@#$%!@#$% kabinet sporten onmogelijk maakt. Een prikje halen is zo gebeurd, kost geen moeite, heeft geen grote gevolgen, maar werkt wel gigantisch effectief.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 18 december 2021 @ 11:14:29 #168
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202679428
quote:

[..]

ENTEN
pi_202679438
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het feit dat je spreekt over mensen 'importeren' geeft aan dat je totaal geen weet hebt van immigratie.
Ach ga toch weg. Dat klopt gewoon hoor
pi_202679451
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Echter... die kunnen nu niet even van de ene op de andere dag hun hele levensstijl fixen, zeker niet als dit !@#$%!@#$%!@#$% kabinet sporten onmogelijk maakt. Een prikje halen is zo gebeurd, kost geen moeite, heeft geen grote gevolgen, maar werkt wel gigantisch effectief.
Die gevolgen moeten nog maar blijken… en ja, ik ben ook gevaccineerd
pi_202679452
quote:

[..]

Echter... die kunnen nu niet even van de ene op de andere dag hun hele levensstijl fixen, zeker niet als dit !@#$%!@#$%!@#$% kabinet sporten onmogelijk maakt.
Van de ene op de andere dag niet nee, maar we zijn 2 jaar verder inmiddels. En ook met een gesloten sportschool kun je wat doen aan die vette pens. :)
vosss is de naam,
pi_202679471
quote:

[..]

Jouw BMI was toch ook 25+ ?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 december 2021 @ 11:17:44 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202679476
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:16 schreef vosss het volgende:

[..]
Van de ene op de andere dag niet nee, maar we zijn 2 jaar verder inmiddels. En ook met een gesloten sportschool kun je wat doen aan die vette pens. :)
Wel behoorlijk hypocriet om nu wel te gaan zeiken over mensen met een vette pens die eventjes in deze tijd alles om moeten gaan gooien terwijl dat geen bal meer uitmaakt voor de pandemie, terwijl je zelf te beroerd bent om even in de luie auto naar een vaccinatielocatie te rijden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 18 december 2021 @ 11:17:49 #174
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_202679478
Lekker man, elke winter weer een boostertje. Heerlijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202679497
quote:

Een prikje halen is zo gebeurd, kost geen moeite, heeft geen grote gevolgen,
Dat is nog volstrekt onduidelijk. We zitten met behoorlijke oversterfte te kijken die niet toe te schrijven is aan COVID-19 volgens diverse experts.

Als je dat in de kamer zegt en verwijst naar dat onderzoek dan wordt je overigens beticht van het verspreiden van fake news. Wat onzin is natuurlijk.
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')