Ja dat aangepaste vaccin zou in maart al beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je kunt overal lezen dat je minimaal moet boosteren en een mogelijke extra vaccinatie moet met aangepast vaccin
Dat is iets totaal anders dan wat je stelde. Jij zegt dat het vaccin *niet* werkt. Een booster is nodig omdat de werking van het vaccin *afneemt* na verloop van tijd. Er was trouwens al sprake van een booster voor de Omikron variant ten tonele verscheen, dus die twee zaken hebben niet zoveel met elkaar te maken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je kunt overal lezen dat je minimaal moet boosteren en een mogelijke extra vaccinatie moet met aangepast vaccin
Deuren dichtlassen! We komen je deur in april wel openmakenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat aangepaste vaccin zou in maart al beschikbaar zijn.
Dus we hoeven maar 2,5 - 3 maand in een harde lockdown te blijven + de tijd dat er voldoende mensen gevaccineerd zijn + de tijd die nodig is om een menselijk lichaam voldoende afweerstoffen te laten maken!
Jij en ik weten allebei dat dat niet gaat gebeuren, en dat je dus een bed bezet houdt terwijl dat makkelijk te voorkomen was geweestquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. Buiten dat sta ik mijn plek graag af mocht het zo ver komen
Ja kut, hebben we net een hotel in Praag gereserveerd!quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deuren dichtlassen! We komen je deur in april wel openmaken
Annuleer die vakantie maar dan. We moeten wel solidair zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, hebben we net een hotel in Praag gereserveerd!
Natuurlijk maakt dat wel uit. Verder ben ik het overigens wel met je eens dat we vooral een middellange termijn visie missen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar verder boeit het niet zo of een vaccin wel of niet werkt. Dat is speculatie a.d.h.v. nieuwsartikelen, maar hier ontbreekt (en eigenlijk al de hele crisis) alle visie? We gaan nergens heen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Annuleer die vakantie maar dan. We moeten wel solidair zijn
We gaan nergens heen? Wat dacht je van een 2G/3G samenleving waarbij iedereen door ongeacht welke hoepel of hoeveelste booster dan ook die de overheid ons oplegt moet springen en anders volkomen uitgesloten wordt van de samenleving.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar verder boeit het niet zo of een vaccin wel of niet werkt. Dat is speculatie a.d.h.v. nieuwsartikelen, maar hier ontbreekt (en eigenlijk al de hele crisis) alle visie? We gaan nergens heen
Oppassen, anders word je naar BNW verwezen!quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:09 schreef vosss het volgende:
[..]
We gaan nergens heen? Wat dacht je van een 2G/3G samenleving waarbij iedereen door ongeacht welke hoepel of hoeveelste booster dan ook die de overheid ons oplegt moet springen en anders volkomen uitgesloten wordt van de samenleving.
Dat is waar we heen gaan.
Die dubbel gevaccineerden en eventueel geboosterde mensen met een veel te hoog BMI die een bed bezet houden hadden dat ook kunnen voorkomen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij en ik weten allebei dat dat niet gaat gebeuren, en dat je dus een bed bezet houdt terwijl dat makkelijk te voorkomen was geweest
Het feit dat je spreekt over mensen 'importeren' geeft aan dat je totaal geen weet hebt van immigratie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:40 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Overal? Ze worden hier bij betrokken, en dat lijkt mij niet onterecht. Beetje gek om ten tijde van een pandemie mensen te importeren, niet?
Schelden is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Die dubbel gevaccineerden en eventueel geboosterde mensen met een veel te hoog BMI die een bed bezet houden hadden dat ook kunnen voorkomen.
Ik neem aan dat jij die mensen ook met de nek aan kijkt? Zo niet dan ben je een hypocriete balzak![]()
Ja, ik vind het behoorlijk kansloos als je het zo ver laat komen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Die dubbel gevaccineerden en eventueel geboosterde mensen met een veel te hoog BMI die een bed bezet houden hadden dat ook kunnen voorkomen.
Ik neem aan dat jij die mensen ook met de nek aan kijkt? Zo niet dan ben je een hypocriete balzak![]()
ENTENquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach ga toch weg. Dat klopt gewoon hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het feit dat je spreekt over mensen 'importeren' geeft aan dat je totaal geen weet hebt van immigratie.
Die gevolgen moeten nog maar blijken… en ja, ik ben ook gevaccineerdquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik vind het behoorlijk kansloos als je het zo ver laat komen.
Echter... die kunnen nu niet even van de ene op de andere dag hun hele levensstijl fixen, zeker niet als dit !@#$%!@#$%!@#$% kabinet sporten onmogelijk maakt. Een prikje halen is zo gebeurd, kost geen moeite, heeft geen grote gevolgen, maar werkt wel gigantisch effectief.
Van de ene op de andere dag niet nee, maar we zijn 2 jaar verder inmiddels. En ook met een gesloten sportschool kun je wat doen aan die vette pens.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik vind het behoorlijk kansloos als je het zo ver laat komen.
Echter... die kunnen nu niet even van de ene op de andere dag hun hele levensstijl fixen, zeker niet als dit !@#$%!@#$%!@#$% kabinet sporten onmogelijk maakt.
Jouw BMI was toch ook 25+ ?quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Wel behoorlijk hypocriet om nu wel te gaan zeiken over mensen met een vette pens die eventjes in deze tijd alles om moeten gaan gooien terwijl dat geen bal meer uitmaakt voor de pandemie, terwijl je zelf te beroerd bent om even in de luie auto naar een vaccinatielocatie te rijden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Van de ene op de andere dag niet nee, maar we zijn 2 jaar verder inmiddels. En ook met een gesloten sportschool kun je wat doen aan die vette pens.
Dat is nog volstrekt onduidelijk. We zitten met behoorlijke oversterfte te kijken die niet toe te schrijven is aan COVID-19 volgens diverse experts.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Een prikje halen is zo gebeurd, kost geen moeite, heeft geen grote gevolgen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |