abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202678126
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:49 schreef TornadoDK het volgende:
Hoppa alles sluiten. Ook de supermarkten mensen laten maar bezorgen
Dat ze ook maar eens een keer andere bedrijven gaan sluiten, ik moet potjandorie al de hele corona periode doorwerken en half Nederland krijgt betaalde overheids vakantie. :P
pi_202678133
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er loopt godverdomme een topic van iemand die hartstikke gezond was, alleen stronteigenwijs. Misschien dat je je maten in Urk nog kan overtuigen, maar verder weet iedereen dat dit bullshit is.
Ken dat topic niet helaas, er zijn dus gezonde fokkers overleden aan corona?
Vandaar dat het hier steeds rustiger wordt ;(
pindazakje
pi_202678168
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:45 schreef ToT het volgende:

[..]
En zijn het niet de asielzoekers, dan zijn het wel mensen met een migratie-achtergrond in achterstandswijken die zich niet laten vaccineren. (In de Schilderswijk was nog geen 30% gevaccineerd, begreep ik?)
Dit is ook een taboe. Daar zitten heel veel orthodoxe reliwappies, die denken nooit echt na, nu ook niet. Dat hoeft ook niet, dat doet god voor ze.
pi_202678202
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:54 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Dit is ook een taboe. Daar zitten heel veel orthodoxe reliwappies, die denken nooit echt na, nu ook niet. Dat hoeft ook niet, dat doet god voor ze.
Je zou verwachten dat religie zichzelf op deze manier uiteindelijk zou uitroeien...
pi_202678268
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:19 schreef Document1 het volgende:
Woensdag m'n booster. Succes op de IC wappies. ^O^
Ik ook, ik moet er een eind voor reizen want hoewel er hier in Dordt ook een vaccinatielokatie is, mocht ik kiezen uit Gouda, Breda of Katendrecht. En nu hoop ik dat ze niet gaan zeuren dat het 2 dagen te vroeg is. Laatste vaccinatie 24 juni, met AstraZeneca, woensdag is 22 december.
Ik zal maar zeggen dat een half jaar 182 of 183 dagen is, dan mogen ze het van mij gaan narekenen.
  zaterdag 18 december 2021 @ 10:01:41 #81
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_202678285
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:17 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Jep. En het boosteren dat te langzaam gaat.
Het ligt aan alles en iedereen behalve hun zwalkende beleid :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202678303
Het lijkt mij veel beter als het OMT in lockdown gaat.
pi_202678316
Het sprookje van de krekel en de mier. Er zijn alleen heel veel krekels die maar lawaai maken, maar weinig mieren. Mijn kastjes zijn gevuld, die van jullie?
pi_202678329
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:49 schreef ToT het volgende:

[..]
Dus alles voor gevaccineerde mensen open gooien zorgt WÉL voor overvolle ic's?
Dus het vaccin werkt onvoldoende?
Dat zou leuk kunnen worden. Dan mag Baudet als gevaccineerde wel meedoen aan de maatschappij, maar grote delen van zijn aanhang niet.
pi_202678346
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:03 schreef Magister_Artium het volgende:
Het sprookje van de krekel en de mier. Er zijn alleen heel veel krekels die maar lawaai maken, maar weinig mieren. Mijn kastjes zijn gevuld, die van jullie?
Toen dat Chinese verkoudheidje in Italië opdook ben ik stapsgewijs begonnen met een noodvoorraadje aan te leggen. Gewoon elke keer een paar potjes en blikjes meer kopen dan wat ik direct nodig zou hebben.
Het meeste daarvan is inmiddels al weer op (behalve de ingeblikte vis wat ik ÉCHT niet meer trek) en ik ga ook echt geen nieuwe voorraad meer aanleggen! :N
pi_202678376
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:03 schreef ToT het volgende:
Mwah hoewel procentueel gezien het idd wel verreweg de meeste ic-patiënten ongevaccineerden zijn, scheelt het in absolute getallen weer een stuk minder. Beetje fifty-fifty, toch?
  zaterdag 18 december 2021 @ 10:07:41 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202678377
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Toen dat Chinese verkoudheidje in Italië opdook ben ik stapsgewijs begonnen met een noodvoorraadje aan te leggen. Gewoon elke keer een paar potjes en blikjes meer kopen dan wat ik direct nodig zou hebben.
Het meeste daarvan is inmiddels al weer op (behalve de ingeblikte vis wat ik ÉCHT niet meer trek) en ik ga ook echt geen nieuwe voorraad meer aanleggen! :N
_O- _O- _O- _O- _O-

Koop dan shit die je wel lust ipv die ranzige ingeblikte vis :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202678422
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Zoiets hou je ook maar beperkt vol, 1, 2, 3 keer misschien, je kan niet verwachten dat jij dat maar blijft doen, zonder dat je daarvoor een hele grote zak met geld zou krijgen. Want zoiets is al een hele prestatie beste ToT.
pi_202678433
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O- _O-

Koop dan shit die je wel lust ipv die ranzige ingeblikte vis :')
De zooi wat ik wel lust is bijna allemaal opgegaan.
Wat proteïnen betreft is ingeblikte vis langer houdbaar dan de meeste andere levensmiddelen.
pi_202678442
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:11 schreef ToT het volgende:

[..]
De zooi wat ik wel lust is bijna allemaal opgegaan.
Wat proteïnen betreft is ingeblikte vis langer houdbaar dan de meeste andere levensmiddelen.
Heb je ook veel vitamines ingekocht?
pi_202678459
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:10 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Zoiets hou je ook maar beperkt vol, 1, 2, 3 keer misschien, je kan niet verwachten dat jij dat maar blijft doen, zonder dat je daarvoor een hele grote zak met geld zou krijgen. Want zoiets is al een hele prestatie beste ToT.
Ja de bedoeling was de voorraad bijhouden, fifo-systeem (first in, first out) en wat je gebruikt dus weer aanvullen met nieuwe potjes en blikjes.
Een aantal users hier op FOK! wilden daar ook mee aan de slag, maar ik ga er van uit dat (bijna) iedereen wel is afgehaakt inmiddels.
pi_202678501
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Heb je ook veel vitamines ingekocht?
Mwah ik had nog 2 grote potten Davitamon gekocht voordat het virus er aan kwam. Was toen in de aanbieding: 1 + 1 gratis of zo.
Mondmaskers had ik ook een heel pak van omdat ik altijd moet kokhalzen bij het verschonen van de luiers van de kleine hier! _O- Ik dacht dat zo'n masker daar wel tegen zou helpen, maar niet dus. :') Ik baalde dat ik vervolgens nog 49 ongebruikte maskers had waar ik blijkbaar niks meer aan had.
Toen corona uitbrak en er een tekort aan maskers was, wilde ik ze aan een ouderencentrum hier geven, maar dat mocht niet zomaar; ik moest contact met het Rode Kruis opnemen en een tyfus-eind rijden om het daar naar toe te brengen zodat zij het konden verspreiden naar de instanties die het nodig hadden.

En nu ligt dat pak dus in de auto voor als ik boodschappen moet doen enzo. :P
pi_202678508
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja de bedoeling was de voorraad bijhouden, fifo-systeem (first in, first out) en wat je gebruikt dus weer aanvullen met nieuwe potjes en blikjes.
Een aantal users hier op FOK! wilden daar ook mee aan de slag, maar ik ga er van uit dat (bijna) iedereen wel is afgehaakt inmiddels.
Je moet wel de middelen hebben, ik heb een grote extra vriezer, ik kan zo 2 maanden in quarantaine, met een paar dagen slim inkopen, kan ik als op een onbewoond eiland overleven.
Maar ook dat is zo ongezond.
pi_202678517
Wat is dat met ingeblikte vieze vis? . We leven met covid in het Monaco aan de Rijn, niet op voedselbonnen tijden een post-apocalypse op Mars.
pi_202678546
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:16 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Je moet wel de middelen hebben, ik heb een grote extra vriezer, ik kan zo 2 maanden in quarantaine, met een paar dagen slim inkopen, kan ik als op een onbewoond eiland overleven.
We hebben hier een 2e vriezertje gekocht omdat het vriesvak in onze Amerikaanse koelkast veel fucking kleiner is dan je het op het eerste gezicht zou zeggen, dankzij dat nutteloze ijsblokjesding er in. :') Met of zonder corona hadden we die sowieso wel gekocht.
Ik ken wel iemand die helemaal into conspiracies is en die heeft een grote vrieskist gekocht en die in de eetkamer gezet (paste nergens anders meer) en heeft die helemaal vol vlees enzo gepleurd.
Een jaar later of zo heeft hij die vriezer weer verkocht, want de supermarkten bleken gewoon bevoorraad te blijven worden! _O-
pi_202678552
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:49 schreef TornadoDK het volgende:
Hoppa alles sluiten. Ook de supermarkten mensen laten maar bezorgen
dan kan je wel lang wachten op je boodschappen....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202678562
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:18 schreef ToT het volgende:

[..]
We hebben hier een 2e vriezertje gekocht omdat het vriesvak in onze Amerikaanse koelkast veel fucking kleiner is dan je het op het eerste gezicht zou zeggen, dankzij dat nutteloze ijsblokjesding er in. :') Met of zonder corona hadden we die sowieso wel gekocht.
Ik ken wel iemand die helemaal into conspiracies is en die heeft een grote vrieskist gekocht en die in de eetkamer gezet (paste nergens anders meer) en heeft die helemaal vol vlees enzo gepleurd.
Een jaar later of zo heeft hij die vriezer weer verkocht, want de supermarkten bleken gewoon bevoorraad te blijven worden! _O-
:D
pi_202678567
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:16 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Ik heb nooit begrepen hoe mensen genoeg kunnen hebben aan die kleine vriesvakjes. Ik heb al jaren en jaren een aparte vriezer en koelkast die even hoog en breed zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202678571
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:17 schreef Beathoven het volgende:
Wat is dat met ingeblikte vieze vis? . We leven met covid in het Monaco aan de Rijn, niet op voedselbonnen tijden een post-apocalypse op Mars.
Ik had op een nieuwssite gezien dat toen corona in Italië kwam, lokale supermarkten daar snel helemaal leeg waren en men met hun karretjes voor een gesloten deur bleven wachten tot ze die lege winkel in mochten komen.

Ik verwachtte niet dat we langdurig zonder voedsel zouden komen te zitten, maar ik wilde toch wel iets hebben om enkele dagen mee te kunnen overbruggen.
pi_202678582
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 10:19 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dan kan je wel lang wachten op je boodschappen....
Dan bestel je toch veel van die ingeblikte dingen, ik lees hier dat mensen er maanden op vooruit kunnen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')